NOD lijst 16 t/m 30 juni.

Discussion in 'NOD forum' started by hope77, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Jaaaa, dat dácht ik al. Proficiat:)

2. liefsvanmama

Ik ga duimen caramba

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ik hoop ook op meer geluk deze ronde, maar geloof er niet meer in. En dat de kans groter is dat het nu wel lukt, sorry dat gaat er bij mij niet in na 22 rondes. Weet niet wie het hier neerzette, maar we lopen al bij de gynaecoloog. En spontaan zwanger worden....die kans acht ik nu erg klein.
    Weet dat het lief bedoeld is. Dank jullie voor de lieve berichtjes. Wens jullie veel succes.

4. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik mag ook weer op rood
    baal als een stekker
    op naar de volgende ronde
    iedereen op roze van harte gefeliciteerd
    dames op rood we gaan voor de volgende ronde

5. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL

Sterkte Zwangels! Echt moeilijk meid:(

6. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

Apr 24, 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de roze dames!
    En sterkte voor rode dames!

7. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Hoi meiden, ben even een tijdje afwezig geweest, want ik lig al sinds woensdag in het ziekenhuis. Ik heb al jaren last van de ziekte van cr.oh.n. Het was tijden rustig, helaas is het sinds paar weken weer op aan het spelen. Vrijdag een naar onderzoek gehad en morgen een mri. Daarna als het goed is naar huis. Mn normale medicijnen (waarmee je zwanger mag raken) zijn opgehoogd en een stootkuur pr.ed.nis.on.

Even voor de duidelijkheid: de laatste weken rommelde het wat, maar ik had niet verwacht dat het zo heftig terug zou komen. Vandaar dat ik gewoon probeerde zwanger te raken. Heb gisteren nog even aan de arts gevraagd of ik weer aan de anti-conceptie moet, maar hij vindt het niet nodig. Voor mezelf heb ik wel dat ik even wat gezonder wil zijn, dus niet te fanatiek aan de bak;)

Als klap op de vuurpijl hier bovenop een urineweginfectie. Wat heel merkwaardig is dat ik woensdag eerst bij huisarts en daarna in ziekenhuis een urinetest heb gedaan en mijn urine volgens de huisarts helemaal schoon was...

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

Nov 27, 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Gefeliciteerd Froetsel!

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

Nov 27, 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Vervelend Tess2013! Sterkte!

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Zwangels wat balen meid! Knuff!

Ukky ook balen!

Froetsel jaaaa, wat goed! Wanneer is je NOD? Nog getest vanmorgen?

Tess wat heftig dat je zo ziek bent en in het ziekenhuis ligt! Beterschap! Wanneer is je NOD? En wanneer wil je testen? Spannend! Hopelijk knap je snel weer op!

Hier iets vreemd,... gisteren begon bruinverlies, echt minimaal en nu lijkt het bijna weg? Vannacht amper wat aan de tampon gehad (sorry hoor ;)) maar zou ik nog een kans hebben? Bij zl en de vmk ook op NOD bruinverlies. Ben benieuwd of het doorzet of dat ik toch zwanger ben. Heb geen kwaaltjes op iets zeurende buikpijn na maar dat kan ook van een naderende menstruatie zijn natuurlijk. Afwachten maar weer....

Nog testers vandaag?

11. Yozo

Yozo Lid

Apr 19, 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff... Na gister een dacht ik indroger te hebben...(nog nooit eerder gehad)
    heb ik weer wat... Deze test. Alleen kwam het lijntje pas met +-7 minuten.
    ik weet het... Niet slim... Maar wat denken jullie?

Attached Files:

12. Yozo

Yozo Lid

Apr 19, 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames op roze gefeliciteerd!!! Dames op rood sterkte!! en Tess, wat heftig!! Heel veel sterkte meid!

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ik mag op rood. Heb nu bloedverlies. 1ste ronde na vmk 28 dagen dus erg netjes. Hopelijk de volgende ronde raak!!

Succes allemaal!

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Heb je een foto van dichterbij? Ik zie wel wat! En na 7 minuten is prima hoor, want kruidvat droogt langzaam op tegenwoordig. Hij lijkt ook echt roze, dus voorzichtig gefeliciteerd!

15. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Tess wat heftig hoop dat je snel opknapt! Dames op rood balen.. Yozo is het streepje even dik en roze? Dan zeg ik ook gefeliciteerd, zou over 2 dagen nog een testje doen als ik jou was!

16. Yozo

Yozo Lid

Apr 19, 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even deze gemaakt. Maar die is dan wel na 2 uur

Attached Files:

17. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Ik heb hem op de 30e gezet, weet niet zeker wanneer mn ei was. Bij 28 dagen cyclus zou mn nod morgen zijn, maar ik wacht ff met testen tot volgende week zondag

18. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hebben ze in het ziekenhuis geen bloed geprikt? Zou zeggen voordat ze met prednison beginnen ze eerst willen uitsluiten of je niet zwanger bent..
    Hoop voor je dat je snel zult herstellen..
    Yozo zo is ie wel donkerder en duidelijk zichtbaar ik heb bij kv5 nooit indrogers gehad, maar hier wel over gelezen.. 2 dagen wachten en weer testen hij zal dan donkerder moeten zijn..

Hier extreem moe en hongerig... Ga zo pannenkoeken bakken, gewoon omdat het kan Hihi..

19. liefsvanmama

Tess beterschap.

Yozo ik denk zwanger

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Yozo ik vind hem ook duidelijk, maar .. vrij dun! Misschien morgenvroeg nog eens testen?

Share This Page