Ja, ik! Getest opnieuw vandaag. En wat zag mijn oog... EEN BIJNA NIET WAARNEEMBAAR 2e STREEPJE! Maar hij was er en binnen de tijd... Met KV2v5 Dusssssssss... nog een CB (gewone met kruisje gedaan) en ook een tweede super licht streepje. Nu 11dpo. Het is niet op de foto te krijgen. Fingers crossed!!! Ik heb zo weinig vertrouwen na mijn vmk van vorige maand. Toen had ik ook zo'n lichte streep, 2e en 3e dag donkerder en daarna weer lichter.. 5e dag een bloeding.. DUIMEN JULLIE AUB VOOR MIJ? Zodra ik een test heb die ik op de foto krijg, post ik 'm.
Sanne11; ik zie hem idd niet maar zo'n test had ik gisteren van kruidvat en ik had er nog 1 van zwanger&kids en die was iets duidelijker.
Bekijk bijlage 334624 VInden jullie de testen gelijk of is er 1tje donkerder? Mijn temeratuur was gisterochtend 37.0 en vanmorgen 36.9 moet ik me zorgen maken?
Thanks voor al jullie reacties. Je bent toch weer onzeker ook al heb je dit al eerder meegemaakt haha.
Ik snap je gevoel. Vorige maand een vmk gehad en daardoor nu ook helemaal van slag. Ik zie toch echt een streep op mijn test, maar dat is het nadeel van voor NOD testen.. Dan kan het nog alle kanten op. Probeer effe te chillen.. Doe ik ook.. (proberen dan he ) Chill je mee? Hahahaha
Het zweet brak me uit toen ik een licht streepje zag en ik reageerde hetzelfde als 3 jaar geleden haha. Ik ga NU met je mee chillen
@jvs bovenste is idd donkerder. Nu pas overmorgen weer testen he Ik wil tot zondag wachten met testen. @ dreamer; sterkte!
Spannend allemaal hier Mijn test die ik voor vandaag zo wie zo had gepland heb ik gedaan, wel met middag urine: omo wit. Ga hier afscheid nemen, ga nog even door op het hierop volgende nod forum omdat ik volgende week écht moet testen. Veel roze toegewenst hier en geniet ervan!
Jammer van de witte testen.. Hier is info gevoel weer verdwenen en geen drup bloed! Afscheiding is melkachtig wit.. Ik heb wel maandverband gekocht voor vannacht voor de zekerheid, hoop het niet nodig te hebben! vind het nu wel echt spannend worden!