Bekijk bijlage 334789 Nou meiden daar is tie dan een zichtbare test. Ik ben echt voorzichtig blij aan het worden..... Zondag de digitale.
Mijn opa is vannacht overleden dus ik ben erg verdrietig. Ik wilde vandaag testen maar dat laat ik nu nog maar even wachten Gefeliciteerd dames op rose
Melkchocolaatje & Mayo; Gefeliciteerd!! Helemaal super! Jvs; Hij is nu inderdaad zonder te turen heel duidelijk!! Toch alvast gefeliciteerd!! Hier mag ik 'officeel' vandaag testen.. Maar ik weet niet of mijn cyclus weer normaal is dus wacht nog maar een week oid! Iedergeval geen ongi te bekennen!
Ik heb gisteren op 11 DPO een test gedaan, en die was helaas negatief. Zolang m'n ongi er nog niet is, wachten we maar rustig af.
Gefeliciteerd Jvs! Hartstikke duidelijk!! Aan de andere kant ook verdrietig nieuws, gecondoleerd Willemientje. Veel sterkte. @hier.. Nog geen echte ongesteldheid. Alleen was rozig/bruinig slijm en veel buikkramp. Ken dit niet uit eerdere cyclussen. Ik heb het gevoel alsof de ongi elk moment echt door kan komen. Als dat vanavond niet het geval is, test is. (Einde middag) Mijn middagurine test om de een of andere reden beter. Ik blijf het heel raar vinden dat ik dinsdag/woensdag lichte strepen had op mijn test... En dan nu toch zoveel buikpijn en roze/bruinig.. Testen worden ook niet donkerder. Zou wel hebben gemoeten lijkt me. Ga dus uit van een naderende ongi, jammer genoeg!
Sanne11; Ik hoop toch dat je positief test straks, ik zit hier tot 5 uur dus ik hoop het nog te lezen. Ik duim voor je.
Jvs die is idd duidelijker! nogmaals gefeliciteerd! Willemientje gecondoleerd met je opa, sterkte Dreamer ik bedoelde jou in vorige bericht telefoon had er strammer van gemaakt grrr. Wanneer heb je wel andere symptomen die op zwangerschap kunnen duiden? Bloeden kan ook nog nestelbloed zijn! Hier voel ik me erg zwanger: ballon in buik soort trekkerige spierpijn, borsten met vlagen pijnlijk. En ik ben enorm klunzig (zijn er meiden die dit herkennen?) Heb al verschillende verwondingen door die klunzigheid: blauwe hak en heb me gesneden aan een pak appelsap..ja echt hoe krijg je het voorelkaar
Gefeliciteerd! Ik had al het gevoel dat het weleens raak kon zijn bij jou als ik zo je kwaaltjes las, ik ben ook zo klunzig, toeval?? Durfde het alleen niet hardop uit te spreken om je geen valse hoop te geven.
Zodat heb ik ook hoor, vandaag een echo gehad maar dat was uiteraard nog te vroeg, over 2 weken weer een!