NOD lijst 16 t/m 30 juni.

Discussie in 'NOD forum' gestart door hope77, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    meiden op rood balen :(
    Hier gelukkig nog steeds geen ongi te bekennen.
    morgen denk ik testen, als ik me kan beheersen zondag pas :D

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Hier nog steeds noppes..

Melkchocolaatje, kheb niet echt symptomen verder.. Niet van een zwangerschap en niet van een ongi.. Ja m'n buik staat op 12 wkn zwanger maar that's it haha!

3. Fratello di deb

Fratello di deb Actief lid

19 apr 2013
    171
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo! Ik wil me hier ook even melden! Heb nog een onregelmatige cyclus, maar vandaag zit ik op dag 32 (zelfde als vorige keer). Heb totaal geen zs verschijnselen, maar ook geen ongesteldheid gevoel. Van de week wat kramp gehad dat ik dacht dat het eraan kwam, maar nog niet dus.
    Balen voor degene die op rood staan, altijd weer een teleurstelling. En roze meiden gefeliciteerd!

4. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood...9 juli uitslagen mmm...hopelijk weten we dan wat te doen aan mijn korte lf...7 dagen dit keer met spotting vanaf 1 dpo!!! Succes meiden! Meiden op rosé van harte gefeliciteerd!!!

5. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Ik mag op rood meiden... Uiteindelijk ben ik er wel blij mee, ik wil gezond zwanger zijn:)

Heb uiteindelijk dus gewoon een volle week in het ziekenhuis gelegen. Had geen tijd/zin/energie gehad om alles terug te lezen, maar wat ik gelezen heb bedankt voor de berichtjes.

Fijne van het verhaal is dat het dus wel klopte wanneer ik dacht dat ik mn ei had, ben precies 2 weken later ongesteld geworden..

6. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 335008

Daar is tie dan.
    Ik ben zooooo blij en ook verder dan ik dacht. Dus mijn banner klopt niks van haha.

7. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Of je hebt veel Hcg en bent zwanger van twee ;) iig gefeliciteerd en geniet!

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!

9. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Melkchocolaatje; mag het misschien niet zeggen maar dan hoop ik het eerste. Ik vind het ook wel een beetje vreemd.

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk he!! Ik testte op 15 DPO ook 2-3 weken op de clearblue, je zit natuurlijk dan net op de grens tussen 1-2 en 2-3 en dan zal het er maar net vanaf hangen wat de test laat zien.

11. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze test heb ik gedaan op 14dpo....we zullen het zien bij de 1e echo....oooh zo leuk om het nog een keer mee te maken.

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen,

Hier nog steeds geen ongi.
    Vanmorgen dus toch maar getest.... helaas omo wit :(
    Ik zal dit weekend dan toch wel ongesteld worden.
    Wel jammer want mijn cyclus is dus verlengd na de vmk :(

Fijne dag meiden!

13. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Bedankt voor de lieve berichten dames. Gelukkig is het voor hem beter zo, hij was heel erg ziek en zo moe van het gevecht. :(

Ik zag weer wat rose voorbijkomen heel fijn dames. Ik ben het deze maand behoorlijk zat. Zit al op dag 44 en nog niks geen zwangerschap of ongi kwaaltjes en men temp is ook gewoon laag. Je hoopt dan toch dat je zwanger bent, vind het een mooie gedachte dat er voor elk leven dat eindigt weer een nieuw leven begint... Maar het heeft geen zin om te testen alles wijst erop dat mijn cyclus gewoon ontregelt is

Succes allemaal

14. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Jammer Yvke, hoop dat de volgende ronde wel raak is en dat je cyclus niet al te lang wordt, echt balen! Ben er zelfs beetje verdrietig van :(..
    Ik blijf nog wel duimen wie weet!

15. Mayo83

Mayo83 Lid

17 jun 2013
    28
    0
    0
    gelderland
    ja vertel mij wat, ik wil het ook wel met een megafoon rondschreeuwen, maar toch maar nog ff niet doen....
    jij ook gefeliciteerd!:p

16. Mayo83

Mayo83 Lid

17 jun 2013
    28
    0
    0
    gelderland
    Ja, dat is ook wel zo, ik ga er steeds wat meer in geloven bedankt voor de oppepper;)

17. Mayo83

Mayo83 Lid

17 jun 2013
    28
    0
    0
    gelderland
    Ja moet ook nog 2 weken wachten voor de echo.... erg he...
    maar toch probeer ik er maar van te genieten. heb je al last van kwaaltjes?

18. Yozo

Yozo Lid

19 apr 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames op roze.... Feli!!
    Alle andere succes in de volgende ronde,,,
    Ik ga naar de andere groep.... Heb een laat ei gehad (afgelopen zondag)..

19. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    hier nog steeds geen ongi te bekennen, pfff

20. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Dit is pas mijn eerste ronde en had 18juni ongi moeten worden als je uit zou gaan van een cyclus van 28 dagen. Hiervoor 14 jaar pil gebruikt.
    Inmiddels is dag 40 aangebroken en nog geen ongi te bekennen. Zwanger kan ik niet zijn omdat ik deze maand veilig heb gedaan omdat ik met medicatie moest stoppen die niet samen met een zwangerschap kunnen.

Ik merk dat ik inmiddels wel ongeduldig wordt, omdat ik graag mijn cyslus op gang wil hebben en merk ook dat ik me langzaam aan zorgen begin te maken omdat ik nog helemaal niks merk aan mijn lijf.

Deel Deze Pagina