NOD lijst 16 t/m 30 juni.

Discussie in 'NOD forum' gestart door hope77, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik had een regelmatige cyclus... Tot de laatste dan... Had die ronde ook vitaminen geslikt... Misschien dat het daaran lag... Nu kijken of het weer normaal is...

Jij hebt dus ook een vmk gehad? Hoever was je?? Ik wist het net 3 dagen toen ik et kreeg... Dus was echt nog heel pril....

Hopelijk deze ronde raak!! :)

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ik was 5 weken en 2 dagen... Wist het ook wel nog niet lang omdat ik innestelingsbloeding als ongi had aanzien... Helaas bleek dat bloed ook slecht voorteken

Hoop ook snel weer zwanger te zijn. Duim ook voor jou _ en alle andere meiden hier ook trouwens !!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    vanmiddag de eerste ovutest gedaan en het streepje is al bijna even donker als de teststreep, dus ben benieuwd...

4. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    zo me bedje op zoeken heb een baaldag mis me mannetje zo erg hoop dat het snel zonervakantie is dan gaan we lekker verhuizen naar hem toe en zijn we lekker samen met mijn kinderen die hij behandeld als of het zijn kinderen zijn dat is zo fijn de vader van mijn kindjes is pas overleden dus die hebben het heel moeilijk soms
    sorry voor mijn verhaal maar moest het gewoon even kwijt

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan naar Italië :)

6. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Ik weet niet hoe het dat bij jou normaal gaat, maar ik gebruik tijdens mijn menstruatie nooit meer dan inlegkruisjes... Ik menstrueer heel licht met 2 dagen rood en daarna nog een dag wat bruin en dan is het weer over. Volgens mijn gyn hoeft dat helemaal niets met mijn vruchtbaarheid te maken (ik was bang dat mijn baarmoederslijmvlies dan misschien niet dik genoeg zou zijn omdat ik ook nooit stolsels heb)...

7. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Hoop dat je vandaag weer het zonnetje in huis mag zijn...
    Ik weet nog wel dat toen ik bij mijn vriend ging wonen ik het gevoel had dat ik thuis kwam... heerlijk... wij gaan dit jaar ook echt NIET op vakantie (ja in december op huwelijksreis ;))

8. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Lekker italie!! Wij gaan ook deze zomer die kant op

9. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    @ ikkeook & Ajeetje. Vol verbazing heb ik jullie berichtjes gelezen. Alleen inlegkruisjes tijdens menstruatie? pfff ik ben zeker 7 dagen ongesteld! En de eerste 3 dagen zo zwaar dat ik en tampon in heb en een maandverbandje, want binnen een uur lek ik door. Of jullie zijn erg licht ongesteld of ik ben het extreem zwaar(of beide). Lichtelijk jaloers:cool:

10. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Nou geen reden om jaloers te zijn hoor... de krampen/ druk in mijn buik zijn er niet minder om :(

11. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Oh ja dat is vervelend, toch bijzonder dat er zoveel verschil in zit, vind je niet? Ik heb ook altijd heftige krampen, soms zo erg dat ik me ziek moet melden:(. Die krampen en elk uur naar de wc rennen voor verschoning heeft ervoor gezorgd dat ik een echte hekel heb gekregen aan mijn menstruatie(haat het) en daarom heb ik ook heel vaak de pil doorgeslikt omdat ik gewoon echt geen zin had in die rotweek. Ook regelmatig aan de ijzertabletjes omdat ik te blijkbaar te veel ijzer verlies. Maar ja blijkbaar hoort het er allemaal bij, uiteindelijk is het voor een goed doel, namelijk mooie kindjes. Maar zodra ik mooie koters heb rond lopen ga ik iets zoeken dat ik nooit meer hoef te menstrueren.

12. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heerlijk! Mijn mannetje heeft vakantie en we gaan weg zoals ik al zei! Dus zal hier niet of minder actief zijn tot na de vakantie!!! Succes meiden en tot dan!!!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heerlijk hoor naar Italië, geniet ervan straks!!

@menstruatie hier ook minstens 6 dagen en de eerste dagen zwaar, maar het is niet meer zoals het voor de zwangerschappen was. Qua pijn dan.

14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Oh heerlijk op vakantie, geniet ervan en vergeet die mooie gele bol niet mee terug te nemen :D.

Ja de menstruatie, ik heb er ook heel erg tegenop gezien. Voor de anticonceptie altijd heel erg geweest kon ik niet na school, moest ik echt uren onder de warm water straal gaan staan etc.
    Viel nu gelukkig mee, moest wel dubbele bescherming liep nog net niet leeg, de eerste 4 dagen 2 x in een uur na toilet om te wisselen. Verschrikkelijk! Maar gelukkig niet echt buikpijn gehad. Heb meer van die rare kwaaltjes ervoor gehad en dat begint nu weer. Zei al tegen manlief heb ik er zo tegen op gezien nu is het voorbij beginnen mijn tieten weer pfff. Maar ja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen he :D.

Voor de dames die wat hun ei al nadert heel erg veel succes ik duim voor jullie!
    Hier net de ovutesten weer in de brievenbus gekregen.
    Net veel thee gedronken dus beginnen er straks maar mee, kan het. Niet zolang ophouden hihi.

15. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hier niet veel last van ongi gewoon met tampons soms denk ik zelfs oja ik ben ongesteld had er meer last van toen ik de pil nog slikte
    wel raar dat het zo verschilend kan zijn

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Fijne vakantie Wondertjes!

Hier weer klaar met de ongi, duurt altijd 5 dagen, kan er de klok op gelijk zetten. Nu wachten op m'n ei! Komt rond mijn verjaardag, dus hebben we wat te doen tussen de taart door :p

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Mijn nod is 22 juni,27 jaar, 1ste kindje, 16de ronde, 3de na mk MMM

Mag ik ook op de lijst?

18. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Mirena Spiraaltje? Ik ben toen dat jaar dat ik hem had 1 keer ongi geweest. Alleen het vervelende was. Voelde het totaal niet aankomen. Het was zomer en had een rokje aan. Toen voelde ik opeen wat langs me benen lopen in de stad. Oeps!;)

19. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    thnx voor je reactie. Is iets om over na te denken. Maar eerst maar even zwanger worden;) ik hou het in mijn achterhoofd.

20. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ik heb ook mirena spiraaltje gehad. Vanaf plaatsing 3.5 jaar geen ongi gezien :D. Maar dit is niet bij alle vrouwen zo dus dat moet je je wel goed bedenken dan. Maar eerst voor een wondertje;)

Deel Deze Pagina