hallo meiden hier vanaf de ziekebank. vandaag heel de dag beroerd. ongi was weg. na 1 dag weer een beetje terug. eind van de dag weer weg. van. morgen weer met vegen terug pffff. vanmiddag misselijk en spugen bleghh. nu onder een dekentje op de bank. hoop dat ik me morgen toch wat beterder voel. aangezien we een weekeindje weg zijn.
Deze lijst moet echt roze worden!!!!! Het word tijd dat er eens een hele roze lijst is vinden jullie ook niet??!! Allemaal aan de klus volgende week!!
*kleur aan* ik wil ook graag op de lijst, XxPinkxX 38jr ronde 15 voor een 2e kindje. Alvast bedankt! Tekst in kleur werkt niet op mijn foon sorry!
tweety, heb je een buikgriep te pakken? Beterschap. Misschien raar dat ik me er nu al mee bezighoudt maar mijn NOD valt op zondag dat ik een weekendje bij mijn ouders ben Waarschijnlijk zal ik dan pas een dag na NOD kunnen testen, maar misschien wel beter ook om dat af te wachten...
Ik wacht sowieso tot na mn nod want ben altijd netjes op tijd en anders word het zeer kostbaar grapje elke maand hihi
Voor je nod niet doen het beste is een dag erna.....vaak wordt er op dit forum erg vroeg getest....zonde eigenlijk. Vaa hebben ze dan lichts streepjes waar je nog niks mee weet. En zijn er duidelijkere testen dan is meestal hun ei eerder geweest. Ik wacht echt tot mijn nod....maar je de 2de ronde werd gewoon langer bij mij...hoop dat het deze keer gewoon raak is hahahah
Mijn NOD valt dus op zondag. Ik denk dat ik dan inderdaad pas maandag of dinsdag zal testen. Ik wil wel testen met mijn man in de buurt en die gaat dat weekend niet mee.
Ik test ook pas na nod. En heb me nod ook 1 dag later gezet. Heb nog niet heel veel inzicht in me cyclus nu. Ben pas voor de 3e keer ongi sinds me dochtertje is geboren. Daarvoor wel altijd cyclus van 30 dagen en afgelopen 2 keer ook, dus daar ga ik vanuit. Ik vind het ook zonde van de centen, besteed ik liever aan een leuk cadeautje voor de baby als ik een positest in handen heb
Ik heb deze ronde ook voor mijn nod getest. Nu besloten dat ik voortaan echt ga wachten tot de dag na mijn nod! Zonder van het geld inderdaad en je weet eigenlijk nog niks.
@sassie ja dnek het. voel me nog niet helemaal lekker nog een rare maag. misselijk gevoeld af en aan. mijn oudste was ook het weekeind nog aan de race dus zal mij wel aangestoken hebben. en vandaag dus ook weer bloedverlies alleen nu donker bruin en geen rood. pfff lichaam ga eens normaal functioneren.
Ik ben ook weer een nieuwe ronde gestart... NOD is 22 nov Flora01, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Hihi, 10 nov word ik 24. Dus kijk maar welke leeftijd je erbij zet