Mag ik ook op de lijst erbij? Ik zit nu in de 2e ronde en heb zondag mijn NOD. Wij gaan voor een eerste kindje en ik ben 31.
pff kon het weer niet laten, na 2 glazen drinken (dom) toch maar test gedaan dus nu weer even baalmoment negatief en test verspilt stom dat je denkt dat het raak is en dan denk je klopt die test toch wel
Jemig..... 11 pagina's erbij sinds ik ff boodschappen.. afspraak bij kapper en huishoudelijke taken gedaan heb... Ben misschien 4 uur weggeweest... STELLETJE TYPMIEPEN! Heb chocolade cake en zooi meegenomen.. temp vanmorgen zelfs naar 36.4 gezakt , heb rugpijn.. druk onderbuik.. koud en een schoonmaakwoede om u tegen te zeggen... dus rooie duivels komen eraan. Dus zal in of na t weekend wel de eind decemberlijst opzoeken. We gaan gewoon door! Gefeliciteerd naar de roze dames!!!!! Rode dames.. jammer hoor volgende ronde zijn wij aan de beurt! X Joyce
He balen zeg! maar geen bloed = moed, dus komt vast goed we hebben op het moment iets meer rood dan roze, dus volgens de statistieken 50-50, zul jij roze worden! (goed bedacht he! )
Wil iemand mijn NOD verplaatsen op de lijst?? Sta nu op 24 november, maar heb laat mijn eisprong gehad dus hou nu 29 november aan als NOD!
Voor de 2e keer goeiemorgen. Net toch weer in slaap gevallen. Nog steeds een beetje moe (das toch erg, niet normaal) Vandaag met rijles alleen maar bezig zijn met bijzondere verrichtingen Parkeren, draaien, stoppen, fileparkeren, enz. Enz. Hmm, heb zin in McDonalds. Ik sleep vl vanavond even mee naar de mac (Vooral omdat ik die mcflurry met die kleine bolletje pepernoten wil proberen)
Trouwens, zijn er nog meer meiden die last hebben van die pregnyl ? Ik wordt altijd zo'n emotionele doos Als er op tv iets gebeurd ofzo, of zo'n programma waar iets droevigs wordt verteld, dan springen bij mij soms ook de tranen uit m'n ogen. Of ik ben soms een beetje als een bitch aan het reageren haha. (Arm ventje toch) Ik merk trouwens iets anders dan andere maanden. (Hoeft geen betekenis te hebben, maar goed) Normaal zijn de borsten gevoelig aan de zijkanten ofzo, nu alleen maar de tepel.
Mart wat frustrerend lijkt me dat idd als je je eitje niet kan vinden.. hmm, ik vrees dat ik er ook niet "goed mee om kan gaan". Nou ja, eerst deze ronde nog maar eens afwachten, hopen dat we het niet meer nodig hebben!!! En Steefsel.. hoe ging 't?! Balen trouwens voor de nega-testers maar.. idd.. geen bloed geeft moed..
@ iedereen die heeft gereageerd op mijn berichtje gisteravond: Ja ik ben ook heel erg blij dat ik nu weer mijn liefde heb gevonden! ik zou echt een domme koe zijn geweest als ik vl had laten lopen! en wat betreft die vrienden, tjah daar zie ik er heel veel niet meer van! maar dat vind ik nu helemaal niet erg meer hoor! ik weet nu wel wie mijn echte en beste vrienden zijn! en tjah...iedereen heeft zijn rugzakje...bij de een iets meer en wat vroeger gevuld dan bij de ander! ik ben blij dat ik het een mooi plekje heb kunnen geven en dat ik nog goed contact heb met zijn familie, want die zijn ook erg blij voor mij dat ik weer mijn liefde gevonden heb! @testen: ow dames....miet voor NOD hihihih dat schiet niet op @eierzoeker: ik vind het echt super rot dat jullie hem niet kunnen vinden! ik heb dat zelf ook redelijk vaak gehad en dan ging mij temp echt giga heen en weer! enigste tip die ik kan geven is: gewoon blijven stofzuigen! @hier: yeaah vandaag DPO 12 en temperatuur is nog steeds heel hoog en niet gezakt! Ik zat ook nog is even te denken, de laatste keer dat mijn ei bij de gyn is bijgehouden (2 rondes geleden), werd ik op DPO 13 ongi! maarja al die andere keren weet ik niet dus ik wil niet voor maandag testen! Ik hoop zo dat het raak is! Ik heb helaas wel wat ongi krampen, maar die komen en gaan de hele dag door...dat kan echt opeens helemaal weg zijn:S xx
kwiebeltje spannend hoor! Tbtje balen van de negatest! Geen bloed geeft moed!!! Hier weer klaar met sporten, zo ff het huishouden doen en wat spullen naar zolder brengen.
Jaaaaaa ik zag de lijst voorbij komen! Ik had het al eens gevraagd maar kan geen kleurtjes typen op mijn foon. Wil iemand mij verschuiven naar de 22ste. Ik sta op de 23 ste. Alvast bedankt!