NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Zou ook graag op de lijst willen!

Lusvi - 24 jaar - 2e ronde - 1e kindje - NOD 21 november

2. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Zie weer bekende dames van het 'oude' NOD topic.. Gezellig, maar hoop velen van jullie gewoon te zien in het zwangeren topic :D

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Volgende maand verhuizen wel allemaal naar juli of augustus mama's :p

4. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Haha dat zou wel een massale lijst zijn met zn allen zwanger. Met zn hoevelen zitten we nu in deze nod lijst?

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Met 39 :)

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    +7 die nog erbij gezet moeten worden ;)

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zou het heerlijk vinden als het in november of december raak zou zijn. Ben ik in augustus of september uitgerekend en zijn er ook niet veel jarig in mijn familie hihi.

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bij mij zou het verlof in de zomervakantie zijn (werk in het onderwijs). Dat is niet handig. Maar ik zal er niet om zeuren. Ik zou heel blij zijn als het raak is!

9. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Kan ik op de lijst? Ik had donderdag een bericht gestuurd om op de lijst te komen maar ik zie me niet terug...

In de herhaling:

Perzik 36j ronde 5 eerste kindje NOD 22 november

10. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Bij ons juist wel veel rond die tijd jarig en ik zet er met alle liefde nog een naam bij op de lijst. Maja wie niet hier :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

hou ik je aan :D

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Aan de ene kant lijkt mij eind juli niet handig, omdat je kind dan altijd in de zomervakantie jarig is. Aan de andere kant wel fijn om in juni/juli/augustus verlof te hebben ;)

13. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikapika, volgens mij maakt het niet uit of je verlof dan in de schoolvakantie valt, dan heb je die weken gewoon nog te goed geloof ik. Je zou het eens moeten opzoeken. Vriendin van mij beviel ook in de schoolvakantie als juf zijnde en kreeg haar vakantie weken gecompenseerd. Zou dus alleen maar super zijn, lekker lang navelstaren ;)

Lusvi, jammer je hier te zien. Dacht dat het wel raak zou zijn bij jou! Gaan we gezellig naar het zwangerzijn forum ;)

Lekker druk met z'n allen ja! Maar ik stem voor veeeeel roze deze maand!

Ik zou het liefst deze maand al zwanger zijn hahaha. Iedereen natuurlijk, maar ik ben dan in aug uitgerekend. Ik heb al twee kindjes die 2 weken na elkaar jarig zijn in sept en okt en zit met mijn eigen verjaardag daar nog tussen. Dus zou deze keer een beetje meer ruimte ertussen hebben.
    Waarschijnlijk wordt het voor ons dan alsnog half juli, aangezien de baby dan waarschijnlijk toch met keizersnede gehaald moet worden. We zullen zien. Je pland het toch nooit :)

14. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij plaats Naliey je overigens alleen op de lijst als je je gegevens in kleur in de tekst zet. Waarschijnlijk leeste ze een beetje over al ons geklets heen?
    Dus als je op de lijst wil even in kleur je gegevens neerzetten.

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Denk dat we allemaal liever gisteren dan vandaag zwanger zijn! Mijn man en ik zitten allebei in het onderwijs dus begin augustus juist ideaal. Kan hij lekker helpen de eerste weken en ook volop genieten ervan.

16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    xDanielle. 24 november, 22 jaar - 9e ronde 2e kindje

Hallo. Ik kom me melden vanaf vandaag..

17. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Kun je al een week voor je vermoedelijke eisprong klachten krijgen dat ie eraan zit te komen? Ik heb sinds vanavond een zeurend/branderig gevoel in mijn buik en ook af en toe in mijn onderrug.

Ik heb ovulatietesten besteld via MP en die komen als het goed is morgen of overmorgen binnen, dus dan ga ik gelijk ermee beginnen. Mijn laatste cyclus duurde 28 dagen, maar ik had het idee dat mijn LF langer dan 14 dagen duurde. Mijn vorige zwangerschap testte ik 13 dpo licht positief, dus dat zou misschien ook erop kunnen wijzen dat mijn LF iets langer is?

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Chiqui Dat zou ik eens moeten uitzoeken. Het lijkt me wel heerlijk die extra tijd. Maar ik mag al niet klagen met al die vrije dagen.

Het zou wel geweldig zijn als deze hele lijst op roze gaat. Dan moeten we ook een meeting houden met al het augustus en september kroost ;)

19. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    (Denkbeeldig in kleur:) Dotjes, 23 jaar, 7e ronde, eerste kindje, NOD, 30e

20. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Heb netjes alles in kleur gezet :D Ja Chiqui ik had aardig wat symptomen, maar heb nu de griep dus dat waren de kwaaltjes :p Ik kom nog maar net kijken qua rondes dus ik klaag niet..

Deel Deze Pagina