Ik had een omotest.. Stiekem wist ik het ook wel.. Dusik mag op oranje/blauw/geen idee welke kleur het nu is
Nou ik had gister al getest dus ja hahahah... Ik voel me niet zo lekker hier.....vraag me af of het iets te zeggen heeft... Ben duizelig heb het soms erg warm....al een paar dagen diarree....maar niet dat ik buikpijn heb ofzo....
Bah, balen meiden Ik had gehoopt dat er minstens 1 op roze zou mogen. Hoop alsnog dat jullie snel een posi test in handen mogen hebben.
Ik heb 'm bij testjes topic gedropt. Ik krijg die test alsnog niet goed op de foto. Terwijl ik 'm zelf wel gewoon kan zien als de test voor me ligt.
Gister wist ik niet zeker of ik het streepje wou zien of dat 'ie er echt was. Deze test wist ik gelijk zeker dat het streepje er echt stond. Pff, frustrerend
Even kort, batterij is aardig leeg. Vanmorgen omo witte test dus ik zal vandaag of morgen wel ongesteld gaan worden.
Balen die nega testen!! Mijn ovulatie test is nog niet positief.. Wanneer zal die het wel worden?!? Dag 3 al dat ie niet donker genoeg is. @babywish: sorry maar ik zie geen streepje
Balen zeg van die negatieve testjes... En de rode dames deze ronde... Op naar de volgende ronde maar weer... Hopelijk komt er vandaag nog wat roze bij... Zou wel leuk zijn :-D
Balen meiden op rood @Babywish ik zag je foto, maar kon helaas niets zien Ga je morgen weer testen. @Sassie wat jammer van die test. Ik hoop dat je ongi niet doorzet en je misschien dus te vroeg was met testen. Ik zit op 8 dpo. Mijn temp. was vandaag lager. Heb ook een foutje gemaakt. Ik ging eerst naar de wc en vergat dus te meten op mijn tijdstip. Dus meteen daarna gedaan. Torn nog twee uur geslapen en bij het wakker worden gemeten. Ik kwam toen weer hoger uit. Ik hoop dat het morgen niet nog lager is...
Wat veel rood en negatieve testen deze morgen balen zeg! Hoop voor meer geluk in de volgende ronde voor jullie.
@lov23: thnx voor het kijken. Achjaa, ik heb een heeeeeel klein beetje hoop. Want de test was gister zo goed als negatief eigenlijks. En die test van vanmorgen was ook wat te zien. Dus heb nog een beetje hoop omdat de testen niet omo-wit zijn, maar toch iets laten zien. Nog steeds last van gevoelige/pijnlijke tepels Maagzuur Zwaar gevoel in buik Buik ook beetje opgeblazen. En darmen rommelen nog steeds, kan ook zijn dat m'n buik daardoor beetje opgeblazen is. Gisteravond zo'n dikke ader over m'n borst, langs m'n tepel. Vl ging voelen en die vondt het gewoon eng hoe goed je die ader kon voelen En rare steekjes in vagina ???? Wie heeft daar nog meer last van (gehad) ?