Ik vindt de laatste er vrij positief uitzien? Maar dat weet jijzelf denk ik wel beter....jij gebruikt ze toch al langer of niet?
Lov: Ik heb nog nooit een postieve gehad. Dus geen idee hoe donker die moet zijn, maar deze is nog niet zo donker als de teststreep.
Maar ik weet wel dat ze niet altijd even donker horen te zijn ik lees het vaker dat er dames zijn die gewoon geen donkerdere streepjes krijgen... Dus het kan dat de test nog niet positief is ... of ook jij krijgt m gewoon niet donkerder...spannend meid! Vanavond idg grote schoonmaak houden hahaha
hahahaha keek ff op FB.... stond bij een vriendinnetje van me dat ze haar indianen naam had ontdekt,dus ik natuurlijk ook ff klikken en kijken.... nou mijn indianen naam is: worstelt om pannenkoek whahahaa slaat ook echt helemaal nergens op he !
ik ga even roze spammen in het bericht hieronder... dus voor diegene die t niet willen zien... ff doorscrollen
ik kon het dus toch weer niet laten *blush* maar kan t nog rozer?? kben zelf in shock van de duidelijkheid Bekijk bijlage 287409 neem er overigens gerust allemaal een beetje van.... als dr maar iets voor mij blijft staan,vind ik het prima