Voel me sinds een uur misselijk en heb hoofdpijn en een rommelende buik. Dat wordt vroeg naar bed. Des te sneller is het volgende week
Ja dat is ook heerlijk ik werk ook maar 4 daagjes en daarnaast met een cursus bezig ... En dan is het idd fijn om je eigen tijd verder in te delen.
Grrrrrrrr vanavond moest het dan gebeuren.. Komt manlief met een teiltje boven. Ziek! :x Zo lang op dat stomme ei moeten wachten en dan dit!
@ mart, das idd balen @kwiebeltje , spannend!! Zal duimen morgen voor een positieve test Net heerlijk boer zoekt vrouw gekeken en nog steeds geen ongipijntjes hier!!!! Wwhhhaaaa word ik blij van!!
@mart: balen, hopelijk is je mannetje snel weer wat beter zodat jullie aan de klus kunnen. Ik merk sinds een paar uurtjes dat bepaalde geuren sterker ruiken. Er zit een parfumluchtje aan m'n jas. M'n jas ligt 5 meter bij mij vandaan, maar toch ruik ik het en het ruikt heel "scherp" in m'n neus die parfum. Of zouden dit verbeeldingskwaaltjes zijn..
Mart balen zeg! Afgelopen dagen wel een voorraadje aangelegd hoop ik? Ik werk 2 dagen en neem 1 dag ouderschapsverlof op. Heerlijk met me kindjes thuis! Zit me nu te buit te gaan met sinterklaasschuimpjes! Ijsje klinkt ook lekkah (echte zoetekauw hiero)
Ow vreselijk net vreetbui gehad pff alles gegeten waar ik zin in had. Had ik al tijdje goed onder controle na af te zijn gevallen ach ja nu weer netjes doen.. @mart balen zeg...seks is wel goed medicijn
ohhh...ik denk dat ik mee doe met roze streepjes tellen, want ik ben echt zo zenuwachtig! ik weet nu al dat ik niet kan slapen!
Gelukkig, dat is dus normaal Ik heb ook zo de kriebels! Nooit overtijd , maar durf toch niet teveel te hopen! De hele dag al...mn man ook steeds , en en? Al bloed? haha Wij hebben afgesproken dinsdag te testen.......nog 2 slapeloze nachten. Ik ga voor je duimen morgen