1 roze schaap 2 roze streepjes 3 roze schapen 4 roze schapen 5 roze schapen 6 roze schapen 8 roze schapen 9 roze schapen 10 roze schapen #Slaapt# Morgen als ik wakker wordt 11 dpo en ik wil (11) op die test zien
Pfff ik kan niet slapen Ik had vandaag (zondag dus) een sollicitatie gesprek bij een gastouderbureau en ik ben aangenomen Alleen nu nog op zoek naar een gezin En ML mag proefdraaien bij een ander bedrijf, ze zijn enorm enthousiast over hem, dus nu hopen dat ze hem ook aannemen Het is eerst zoveel uur via een uitzendbureau (3 maanden ofzo) en daarna hopen dat ze hem een vast contract geven Dan gaat het helemaal goed komen *Duimduim* Zo maar weer proberen te slapen, eerst ffies wat drinken..
Naliey als mijn solli goed is gegaan heb ik tzt oppas nodig hihi wel fijn voor je en hoop dat ml ook gauw goed nieuws krijgt. Ik probeer ook 2 streepjes te dromen maar wil niet zo lukken...zucht
Ik denk dat het een beetje ver weg is Hopen dat je solli goed gaat dan Hier wil ik ook 2 streepjes dromen en natuurlijk niet alleen dromen.. Maar het wil niet echt pfff
Ik werd vroeg in de middag ineens gebeld of ik eind van de middag langs wilde komen voor een solligesprek hahaha, was wel erg kort dag maar gelukkig had ik niks te doen
ik ben dus niet de enigste die niet kan slapen haha! die roze wolkjes tellen, gaat mijn ook niet zo goed af xx
Goeiemorgen meiden! Is er al roze?? Ik ben nog steeds niet ongesteld! Wwhhaaaaaa, word nu toch wel spannend, Morgen testen!! Nog een slapeloze nacht! Hoop op veeeel roze
En en en??? Ben heel benieuwd!! Hopelijk goede berichten! Hoop84: spannend zeg!! Ga vanavond maar vroeg slapen (als dat lukt..) des te sneller is het morgen!
Kwiebeltje waar blijf je met je goeie nieuws? Babywish en jij?? Hoop, spannend voor jou zeg! Ga voor je duimen! Sassie, balen meid. Maar eerste ronde pas, dus komt goed! Vanavond maar een goeie borrel pakkken Hier voelt het alsof ongi elk moment kan gaan doorzetten. Heb de hele nacht gedroomd dat dat ook gebeurde, maarnog geen bloed. Zou ook nog wel wat vroeg zijn. Denk wel dat deze ronde mis is,vorige ronde was het nl ook zo. Maar goed we zullen zien. Als er vrijdag nog niets te spotten is, gooi ik er toch een testje tegenaan.
Pff ben met vlagen misselijkheid op gestaan, toch 2 beschuitjes weten te nuttigen... Gister in mijn bed soort menstruatie krampjes... Maarja ook mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden! Succes dames die vandaag gaan testen! Roze Roze Roze !!!
Omg... Ik stuiter... Het zijn nog geen 2 vette strepen. Maar als ik het goed zie is deze duidelijker dan gisteren Dat is al een beginnetje toch ?
Ik ben ook wel benieuw naar de testers! Ik ben echt goed ongesteld, veel last van mijn onderbuik. Ik ben niet echt teleurgesteld, op een of andere manier had ik ook niet verwacht dat het raak zou zijn na die omowitte test van gisteren. En ik weet nu dat mijn LF 13 dagen is, kan ik de volgende keer beter mijn NOD bepalen. Succes nog hier, ik hoop op wat meer roze hier!