ja Hoop 84 ,nouja slapen.. .ff liggen.... heb ook last van mn rug :S en spannend voor jouw morgen meis!!! toytoy! OEwwwww 00Wendy00 hopelijk goed niet lekker en geen griepje ofzo!! @EGO: net de VK praktijk gebeld.... kword om 11.15 teruggebeld om afspraken te zetten...... kbén benieuwd!... t word wel echt echt zo hahahaha
dip? stijging? dat hoort zo?? nou lees ik al zooooo lang (5 jaar) mee op dit forum,maar snap dr nog steeds nix van
Babywish ik zie idd wel iets....over 2 dagen maar weer testen en dan moet jemstreep wel,duidelijker zijn...
Babywish: ik zie ook vaag een tweede streepje! Spannend hoor, ik duim voor je dat het streepje gauw duidelijker wordt! Kwiebeltje: je houdt het spannend! Je kunt dus nog steeds een posi test krijgen dan! Ik duim ook voor jou!
Hebben jullie trouwens ervaring met een uiterst gevoelige zwangerschapstest van Zwanger & Kids? Die heb ik gratis ontvangen bij mijn ovulatietesten. Er staat dat je al kan testen vanaf 6 dagen voor je NOD! Dat zou betekenen dat ik zondag al kan testen..!! Ik denk overigens niet dat ik dan al ga testen hoor, durf niet zo goed zo vroeg al. Misschien ga ik volgende week dinsdag wel testen, dan zit ik op 11 DPO... Echt moeilijk hoor, die testdrang beheersen! Dat wachten duurt ook zo lang he...
Ik kan het ook niet zo goed inhouden qua testen! 6 dagen zou ik niet doen, maar ik ga zelf zaterdag testen. Mijn man wordt zaterdag 31 en ik zit dan 4 dagen voor mijn NOD, Ik wil hem gewoon graag een leuk cadeautje geven, haha! Ik test dan alleen en laat het hem alleen weten als hij positief is!
Pfff, ben superzenuwachtig. En nog erger misselijk door de spanning. Ik weet dat er nog van alles kan gebeuren en dat de test morgen ook negatief kan zijn. Maarja, dan ben ik toch blij dat ik zo dicht bij een zwangerschap heb gezeten.
Normaal is er hier een week voor mijn NOD al sporadisch wat bloedverlies, spotting... Vorige cyclus was het dan op 7DPO en 8DPO en dan niets meer tot 2 dagen voor NOD en dan op NOD weer vollebak ongesteld... Ook wel pijn aan borsten enzo voor de NOD en dat is normaal denk ik... Deze cyclus is het heel anders... Op 7DPO had ik heel vaag rozig verlies (terwijl het anders vers rood bloed is) en de dag erna was het heel weinig licht verlies, kan de kleur niet thuisbrengen... Dat had ik tot 9DPO en toen niets meer... Morgen is mijn NOD en ik heb geen verlies meer gehad... Borsten doen wel al een week pijn bij momenten, maar dat is dus blijkbaar normaal bij mij... Sinds vanmorgen ook wat last van't zuur... Ik tel bang af naar morgen... Ik durf niet hopen... zaterdag was de test nog negatief, op 11 DPO...
@babywish spannend meid ik duim voor je dat je straks een knaller hebt @ hier nou me temp blijft aan de hoge kant zit volgens Ff op 8 dpo dus als ik donderdag niet ongi wordt ga ik pas einde van de week testen
Id spannend babywish, ik zie hem eigelijk niet zo, maar ben misschien niet zo goed in turen. Ik zou over 2 dagen weer testen als ik jou was. Had echt een posi test verwacht bij jou Kwiebeltje, maar zou id best kunnen dat je ei later was, of dat je later hcg aanmaakt? Het kan nog steeds! Spannend ook voor de rest die nog wacht, inclusief mijzelf. Maar had vanmorgen wat steekjes in mijn bm en de laaste maanden was dat vaak een teken van ongie. We zullen zien. Voel me wel wat anders dan anders, maar ja kan door zoveel komen. Probeer niet meer zo te letten op de kwaaltjes, mijn lijf heeft me ook echt al wel een paar keer voor de gek gehouden. Mijn temp is in ieder geval nog hoog.
Ik haat het wachtbankje ook! En al helemaal als er alleen maar rood, nega of twijveltesten bijkomen Op dit tempo halen we geen 20% vrees ik, bleh!