Jenn, ik heb mijn katten al omgedoopt tot kacheltjes. Ze losse mekaar af. Gaat de een even eten springt de ander alweer knorrend op me schoot. Haha, maffe beesten!
Zo even een nieuwe banner gemaakt. Is het voor mij ook een stuk duidelijker Maar nu een vraagje hebben er meer last van steken in de onderbuik en hele tijd het idee dat er iets kleins en hards onder in de buik zit? Mijn zoontje van 2 sprong vanmorgen op mijn buik en dat deed behoorlijk zeer. Ook ik zit nu continue met een dekentje op de bank. Ook heb ik behoorlijk last van winderigheid en last van een zere onderrug..straks maar lekker onder de warme douche en dan lekker op tijd naar bed..
hihi hoop ik ook. Heb net toch een test gedaan. Kon natuurlijk niet wachten..:x maar helaas negatief. Zegt nog niets maar wat is het toch moeilijk om geduld te hebben. Jori van harte gefeliciteerd. Was je al lang bezig?
Volgens mij is het nog te vroeg om iets te voelen van een eventuele zwangerschap. Als er een bevrucht eitje zou zijn is hij nog onderweg naar je baarmoeder en heeft de innesteling nog niet plaatsgevonden
Haha ach wat lief ik heb er ook 2 maar die ander komt echt niet op schoot die wil alleen naast je liggen en geaaid worden haha die ander is me persoonlijke kachel volgt me overal naar toe heerlijk hihi
Wendy, ik snap je helemaal! Heb sinds gisteravond ook krampen in me buik. Heb ook bizar gedroomd met veel wakker tussendoor. Sinds vandaag voelt me bm, vol en hard aan, opgeblazen gevoel, steken onderin me rug en druk op me ruggegraat (btje gevoel van een ruggeprik voor de gene die het gevoel kennen). Sinds vanavond daar nog hoofdpijn bij, zuur, branderige ogen en koud koud koud al enkle dagen. Dus geen idee he?!
Gefeliciteerd Jori!! En alle rode dames... Erg balen maar geef de moed niet op... Op naar de volgende ronde maar weer!! Ook weer een paar negatieve testjes, maar alles kan voor jullie nog veranderen... Ik ga pas donderdag of vrijdag testen....
Hai dames... Hier ook weer even een berichtje van mij... heb sinds ff ruim een week last van felle steken in mijn onderbuik... ik herken dit van mijn vorige zwangerschappen als bandenpijn al had ik dat toen pas later in de zwangerschap... heb me suf gegoogled of er ook nog andere redenen voor deze pijn is maar kan het niet vinden, ben ook met vlagen licht misselijk, heb pijnlijke borsten (maar dat had ik voorgaande maanden ook dus pin ik me niet teveel aan vast) en ben echt mega moe de laatste 5 dagen... Gelukkig heb ik deze week genoeg afleiding want mijn jongste wordt deze week 6 dus genoeg te regelen.. dag later kan ik testen, op de verjaardag van mijn vriend dus het zou wel een heel mooi verjaardagskado zijn als ik een positieve test zou hebben haha... we wachten het af! Alle zwangeren: Gefeliciteerd... en voor de rest die ook nog aan het wachten is: succes!!
ik bedoel ook niet dat ik een eventueel kindje voel. ik voel der alleen iets geks wat ik normaal niet heb.
ook had ik vorige even rose afscheiding bij het afvegen..misschien was me ei wel eerder. ik weet het ook niet helemaal. we zullen zien volgende week
Meiden ik ga pitten! Fijne avond allemaal. Ben er waarschijnlijk donderdag pas weer echt, maar kom natuurlijk tussendoor wel ff neuzen voor roze
Ik heb het ook continu koud! Maar volgens mij is dat geen goed teken toch? Als je zwanger bent heb je het toch juist warmer??
Ik heb geen idee is per persoon denk ik verschillend. Ik heb het heel de dag koud en heel warm als ik wil gaan slapen niet echt handig haha
Ik heb het af en toe echt koud. Maar heb ook een opvliegertje gehad... Pff, niet grappig Toch weer honger, dus vriendlief heeft turkse pizza besteld en brood met kruidenboter Yummiejj Gaan er nog dames testen morgen ??