Ik gebruik die digitale test van clearblue en in de bijsluiter staat dat je tussen je laatste urine en het doen van de test 4 uren moeten zitten.. Vindt dat wel erg lang, wat 's ochtends drink ik veel thee en dat loopt dwars door me heen
Ik drink 's ochtends meestal een glas sap en daarna nog 2 mokken koffie. Dan in de loop van de ochtend nog 2 mokken thee. En 's middags ook wel 2 mokken thee. Vanaf 17.30 (als ik avondeten ga maken) drink ik dan juist niks, meestal om 19.30/20.00 pas weer als de kids op bed liggen. Even bedenken hoe ik dat ga doen...
Haha inderdaad ja...succes ermee! Vanmorgen toen ik de test deed, zo tegen 11.30u...was m'n laatste urine tegen 08.00u. Ik kon t echt niet meer ophouden en heb toen ook gewoon de test gedaan...dat ene half uurtje zal toch niets uitmaken zou je denken..
Ik zie dat sommige al rond hun ei zitten! Laar ze vangen meiden . Ik moet nog even geduld hebben. Morgen zal ongi wel helemaal weg zijn. Kunnen we langzaamaan weer aan fe klus gaan. @Sassie, ik was ook in de 1e en in de 3e ronde zwanger . Deze keer allebei dus in de 2e ronde dan maar he?!
Lieve allemaal er zijn hier gisteren gigantische privé problemen ontstaan en alles zal dus op hold moeten tot mijn spijt. Ik ga dan ook stoppen op het forum want het doet te veel pijn om hier mee te lezen en praten terwijl ik niks kan. Ik wens jullie al het goeds en veel posi testen. X steefsel
Hier vind manlief het gelukkig ook geen onzin.. Maar heb ze nu via amazon besteld en ( op advies van manlief zodat t maar 1xnverzendkosten kost) ook een heel pakket aan zw testen... Scheelt toch een hoop met d nederlandse sites
oei steefsel...wil je nog wat kwijt vertel het maar he...sterkte meid! Ik gebruik geen ovutesten....maar je het is hier ook pas ronde 3...
@lov: en ik duim zooooo hard sat je ze niet eens nodig gaat hebben Hier deze maand weer afwachten wanneer m,n ei gaat zijn... Clomid gaat omhoog dus kan zijn dat m,n ei eerder is... Begin gewoon vanaf dag 10 met testen en dan zien we het wel
Veel succes deze ronde dames! Dat er maar veel zwanger mogen worden deze keer! Hier nog steeds wel een beetje balen dat het vorige ronde niet is gelukt. Pas ronde 2 dus eigenlijk niks te klagen maar hadden er een goed gevoel over. En zoals manlief zegt: je kijkt er iedere ronde meer naar uit! Dus nu maar wachten op een ei. Duurt allemaal zo lang vinden jullie niet!? Heb nu 2x een cyclus van 32 dagen gehad. Vind dit best lang hoor of is dat vrij normaal?
Bij amazon zijn ze inderdaad goedkoop zeg! Nooit op het idee gekomen daar te kijken. Jammer genoeg net een lading binnen. Misschien volgende keer, maar hopelijk niet nodig
Balen Steefsel, succes met alles..Hopen dat we je snel weer kunnen zien en dat alles dus opgelost is Als je wilt praten mag je eventueel ook privé komen. xxx