Haha nou dan ben ik zwanger. Ik heb het de hele dag al stikheet, terwijl iedereen klaagt over kou. Ik vind iedereen maar watjes met die dikke sjaals en musten Mijn temperatuur is ook hoog.... hopelijk blijft dat zo... pfff wat duurt dat wachten lang
Mijn pa heeft ons lekker mee uit eten genomen naar de Chinees me overvol gegeten was echt heerlijk. Ik heb het ook regelmatig koud en dan ineens heet. Heb echt continu zin in eten grr zo komen de kilos wel...
Na ja, over een week weet ik vast meer... Voor iedereen die morgen gaan testen... succes! Voor alle meiden op rood ... op naar de volgende ronde!
@ jori: gefeliciteerd meid! geniet er van! ik heb het heel de tijd warm, normaal ben ik een kou kleun, t was zelfs vrijdag zo erg, dat ik zonder jas lopend om wat boodschappen ben gegaan, hahhaha mensen keken mij echt aan of niet goed bij mijn hoofd was ofzo hihih slaap lekker allemaal!
Pff nacht zoveel dat ik niet kan slapen. Zoonlief zojuist weer met matras hierheen verhuist die heeft nog steeds koorts en slaapt slecht. Maar zien of hij morgen wel naar school kan. Hier opgezette buik, krampjes in bm en moe.
Gisteren waren er nog een aantal wakker in de nacht voel me nu erg alleen haha. Ik plas me een ongeluk en kan de slaap maar niet vatten zucht. Hopelijk morgen weer een aantal dames met goed nieuws.
Zo, ik ben al vroeg wakker. Zit al een uur beneden... Babywish; ik ben benieuwd naar je test!! Misschien slaap je nu nog, maar zodra je wakker bent willen we 'm zien hoor! En wel met twee mooie roze streepjes!! Jori; van harte meid, super!!! Geniet ervan!
Goedemorgen! Wij zijn al weer een poosje wakker hier, het is hier 2 uur later nl. Zie dat er weer een rose bij is, gefeliciteerd Jori! Nu wij nog he! Vandaag temp nog hoog, dit was mijn eerste NOD toen ff nog niet het kruis verzet had, maar ws heeft ff wel gelijk dus dan is zaterdag pas mijn Nod. Ben benieuwd, als ik maandag nog niet ongie ben ga ik een test kopen. Dochter had in haar doos met babykleertjes gekeken en kwam net met een truitje naar beneden, haar babygeur zit er nog steeds in ook al zijn ze gewassen en liggen ze nu al jaren in een doos, zo lekker! Bw: ik zou echt wachten tot na nod als ik jou was... Kwiebeltje: Hoop het dan ook voor je dat het toch gelukt is. Lijkt me trouwens echt helemaal niet leuk als hij steeds 2 weken weg is. Mijn man is ook best veel aan het werk en soms ook een nachtje of 2. Ben altijd blij als hij er weer is!
Sorry even heel erg ego Hier in een pest humeur... Ovu testen worden niet meer donker... Volgens m,n temp duidelijk nogngeen ei gehad... Gister slijm met bloed en inmiddels alweer dag 22... De moed zakt me momenteel heel diep in de schoenen morgen naar de arts en als die niet gaan luisteren weet k het echt niet meer... Bah ben ff helemaal klaar met dat lijf van mij
Toch maar niet getest. Had best veel gedronken gisteravond en ben er vannacht vaak uit geweest om te plassen. Achjaa, morgen beter
@nimou: ik hoop het @baby: waarom heb ik er een hard hoofd in te geloven dat jij morgen pasnweer test?
Omdat tussen de middag testen geen zin heeft. (Voor anderen misschien wel, bij mij heeft dat geen nut) Dus vandaag maar afwachten. Heb vandaag wel een aantal dingen te doen. Dus hopelijk is de dag snel voorbij.