NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ach het is geen discussie waard hoor:D oohh heb die discussie niet helemaal meegemaakt haha terwijl ik toch wel verslaafd ben aan zp ( boeide me ws niet:p)

2. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Dit is serieus het eerste NOD topic waar zoveel over de lijst geschreven word en waar zwangeren en meiden op rood zo lang blijven hangen....... Ik lees nog wel mee maar was eigenlijk niet meer van plan hier te reageren...... Ik laat nu ook maar weer wat achter ;)
    1 keer je positieve zwangerschapstest posten lijkt me genoeg. Iedereen hier wil hetzelfde en als iemand dan weet ik hoe vaak testen blijft posten word ik ook bijna depressief...... Misschien wat meer empathisch vermogen naar mensen die al bv 27 rondes bezig zijn.....

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

4. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ff wat anders ws al honderdduizend x gevraagd maar weet het serieus niet. Als je menstruatie eraan komt ligt je baarmoeder dan hoog of laag :(

5. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Dit is de eerste keer dat ik zoveel gezeur over en weer hoor. Ieder doet lekker met de lijst wat ze wil en post lekker wat ze wil. Tuurlijk is het bitterzoet om posi test keer op keer te zien maar we zijn toch blij voor elkaar en ik snap het wel hoor je bent gewoon door het dolle dan.
    Ik hoop dat we het hier gewoon gezellig kunnen houden en ieder in zn waarden laten. :D

6. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ik vind het wel leuk juist die lijst, maar misschien moet iedereen verder z'n klep erover houden. Wie hem bij aant houden is, is de baas

7. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Er zijn niet voor niks topics voor zwangeren..... Deel daar je geluk met elkaar. Is voor jezelf en anderen misschien ook prettiger...... Ik laat iedereen in zijn/haar waarde maar ik vraag alleen om ietsepietsie respect ;)

8. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Hahahahaha en zo is het!

9. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Niemand antwoord op me vraag:(

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    volgens mij zit daar geen systeem in

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helemaal gelijk....maar wie is dat dan ... Wie houdt de lijst bij hahaha...smnee was dat...tot iedereen er zich mee ging bemoeien...

12. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Dat ik het zelf ook niet weet:(:(:(

13. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    #3113 Jette 1976, 20 nov 2012
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
    :d:d:d

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    like!!!

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Oeii, ik dacht net even dat het game over was...
    Beetje trekkerig gevoel in onderbuik en opeens zo'n nat gevoel van onder. Ik dacht: neeeeej, nu zit ik onder het bloed.
    Ga ik naar de wc: helemaal niks, beetje slijm alleen.
    Pff, raar lichaam :p

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Jenn: Helaas is dat niet te zeggen. Kan zowel hoog of laag of midden zijn. Hetzelfde als je zwanger bent, dus daar heb je nog niks aan.
    Net als je afscheiding. Veel meiden hebben witte creme afscheiding als ze zwanger zijn, maar ik had juist voor NOD waterige afscheiding...alles is mogelijk. Eigenlijk zit er niks anders op dan wachten wachten wachten, en testen op of NA NOD! (ervoor zou ik niet aanraden....)

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik ga ook voor het stoplicht! Handig!

Gelukkig Babywish :D.

@lijst: Mij maakt het niks uit. Ik kan zelf best nadenken, dus ik begrijp het wel met de kleurtjes.

@positieve testen: Vind ik ook al prima...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ikzelf heb dus geen idee hoe het zit daarbinnen met bm monden enz....blijf daar ook altijd vanaf...
    Lees het vaak hier...snap niet zo goed waarom je aan je bmmond zou zitten...zit niet voor niks daarbinnen hahah

19. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ik zeg dat smnee t moet doen....ondanks dat ik niet in dit topic hoor.....ben ik wel van mening dat zij het moet doen...aangezien ze dit voorheen altijd heeft gedaan....totdat er een paar zeikerds om de hoek kwamen kijken die zaten te zeuren over kleur...onduidelijkheid en getalletjes en weet ik veel nog meer....

maar goed als ik smnee was zou ik zeggen barst maar mooi met je verrekte lijst........want in deze ronde blijkt het toch nooit goed te zijn.

over blijven posten van positieve zwangerschapstesten.....heel fijn en mooi dat iemand zwanger is....logisch dat je trots bent, maar hou wel respect voor elkaar...er zijn er bij hier die al zoooo lang op een wondertje wachten en er alles voor doen......dus ik zou zeggen 1x posten is genoeg toch? zet m dan op facebook of twitter en laat daar iedereen mee genieten.

voor de rest..........babywish........ik ben het met lov eens.....geloof t ook niet dat jij vandaag niet getest hebt.....en lees net dat je bang bent om morgen een negatieve in je had te hebben? dacht dat ie positief was...

ik laat jullie mooi je gang gaan hier hoor, maar wilde wel ff zeggen wat ik ervan vind.....gezelligheid bovenal...we zitten hier allemaal met dezelfde reden.....miss iets om bij na te denken!!!

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Misschien handig idee voor lijst.
    Gewoon zo laten.
    Als je het er niet mee eens bent, kun je ook je idee delen met de rest (bijv. Kleur toevoegen of wijzigen of andere indeling)
    Dan kan daar eventueel over beslist worden.
    Is beter als: Die lijst is niet goed, dit en dat is niet handig, waarom is de lijst aangepast, de vorige was beter etc.
    We staan met z'n allen op de lijst, dus we komen er ook wel met z'n allen uit hoe we de lijst zo overzichtelijk/vrolijk en duidelijk mogelijk kunnen maken.
    Ja toch ? :D

Liefs BabyWish

Deel Deze Pagina