NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje het is maar een nod topic hè hahahaha...heb het idee dat het voor sommige net iets te serieus wordt die lijst....

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Glamoury, we zitten hier inderdaad voor de gezelligheid, maar jouw post vind ik ook niet zo gezellig, als ik dan ook even eerlijk mag zijn.

Maar wat een gedoe over vanalles hier in dit topic zeg! Is toch niet belangrijk allemaal????? Het belangrijkste is dat iedereen hier zwanger wil worden en dat we elkaar kunnen steunen en met elkaar kunnen lachen! Laten we daar vooral mee doorgaan, want ik vind het echt jammer als we op elkaar gaan zeiken om niets.

Of zullen het de zwangerschapshormonen zijn die nu al opspelen???? :D

@Babywish: Doe gewoon wat je wilt doen, maar probeer jezelf niet gek te maken. Ik zou nu gewoon wachten tot NA NOD met testen, om teleurstelling te voorkomen.

3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
  4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Die lijst interesseert me niet trouwens, als ik maar ZWANGER ben!!! hihi

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    helemaal met je eens :) op alle punten

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd:D

7. jenn88

jenn88 Niet meer actief

zooo.... hoe is het verder met iedereen alles goed? ik ben niet vooruit te branden vandaag ben blij dat ik strax ff een paar uurtjes kan gaan werken misschien dat ik dan wat peper in me reet krijg hihi *probeert het weer gezellig te maken*

8. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Geweldig minime ben het zeker met je eens.
    Laten we het er gewoon niet meer over hebben en gewoon gezellig doorbabbelen.
    Ik begin nu snotterig te worden (en bedankt zoonlief) en lekker moe zucht

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Jaa klopt.
    Ik was zo aan het twijfelen, omdat ik toch wel een beetje bang was voor een teleurstelling.
    Toen ik vannacht 3x eruit ben geweest om te plassen durfde ik helemaal niet meer te testen in de ochtend omdat ik dacht dat het negatief ging zijn doordat ik al meerdere keren had geplast.

Als ik goed reken had ik 10 dpo (12 dagen na pregnyl)hcg van 25 moeten hebben ongeveer. Test zo goed als negatief, heel vaag schaduwstreepje, goed turen en in het licht houden.
    Gisteren 11 dpo zou ik dan nog 12,5 hcg hebben maar toch was het streepje op die test wel vaag te zien en ook binnen 5 min.
    Maar toch bang dat het nog wel van de pregnyl komt, daarom durf ik eigenlijks toch niet te testen.

Het ligt eraan wanneer nieuwschierigheid gaat winnen van angst, want die staat nu bovenaan ;)

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    nou mijn excuses dan hoor...

kzal me hierbij dan "afmelden"uit dit nodtopic en me verder nog bij de andere lijst bezighouden

het heeft nix met sympthie te maken... die bij miij ook maar niet zomaar gekomen en over de 1e zwangerschap heb ik ook bijna 4 jaar gedaan en toen werd het levenloos ter wereld gebracht....

ik heb begrip voor iedereen en probeer met iedereen uit de lijst mee te leven.

meiden ik hoop dat jullie allemaal op roze mogen gaan en veel succes voor diegenen die nog door moeten!!

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Whahahaha, ik roep ook maar wat hoor.
    Maakt mij niet uit hoe die lijst eruit ziet.
    Zolang ik maar kan zien op welke datum ik sta, welke ronde ik zit, en of ik zwanger ben :p

12. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ceilo snap je gevoel is niet leuk dit zo te horen. Ik ben het er dan ook niet mee eens. Als ik jouw mooie test zie weet ik weer waarvoor ik hier zit.

Ik dacht hier fijn gevoelens te delen en klachtjes maar voelt inmiddels meer alsof je je om alles moet verdedigen erg jammer. :(

13. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    (Ik doe ff alsof ik lang niet gekeken heb en geen tijd heb om bij te lezen) ;)
    Goedemiddag lady's!
    Hoe staat het met de kwaaltjes?

Ik hier heb het steenkoud, wangen gloeien, borsten zijn vol! Tepels gevoelig, ik heb een zere onderrug en spierpijn van het niks doen!
    En jawel, ik moet nog reeds 8(!!!!!) dagen wachten!
    Ik wil het weten! En wel nu! :D

14. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland

En wil je ook weten hoe oud je bent? ;) :D

15. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

achja....gelukkig nog 1 iemand die dr niet depri van word! en ja verdedigen.... kga dr ook maar geen woorden meer aan vuil maken... zoveel mensen,zoveel wensen,zoveel verschillende gedachten....

Toedeloei Dames!

Succes!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah dotjes duurt lang dan hè........ik mag al bijna gelukkig....

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @ceilo: Je mag hier gewoon blijven hoor...
    Mensen die hier niet horen beslissen niet of je mag blijven meekletsen of je testen wel of niet mag laten zien.

Anders zijn wij hier allemaal schuldig, als iemand zegt dat ze getest heeft roepen we allemaal om foto om mee te kijken.
    Dus mensen die niet op de lijst staan en hier dus niet meekletsen... Niet jullie probleem toch ?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klaar nu!

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Whahaha, op het moment dat ik dat vergeet mag je mij wegdragen :p :D

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

whaha;) ik heb het nu bloedheet zweet staat op plekken da wil je niet weten:$ ohw nog 8 dagen zeg nog ff volhouden heb je het nog druk komende dagen btje afleiding?
    ik hoef gelukkig nog maar 2 dagen. * ga nog niet testen nee nee nee nee volhouden!!!*

Deel Deze Pagina