NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov23 Ja, je moet het wel leuk vinden hihi... November en december zijn altijd drukste maanden. Maar ik hou er ook ontzettend van. De sfeer is zo gezellig. De kinderen genieten ervan en ik geniet mee. Ik heb dit jaar ook een fijne groep. Druk en bewerkelijk, maar leuk :D

Ik hoop dat die hoge temperatuur blijft!! En anders op naar de volgende ronde...

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haah wacht maar af tot je er zelf een paar hebt rondlopen hahahaha

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier weer 2e avond alleen... Ml weer cursus.. Ik haat maandag en dinsdag:( morgen naar de FA.. Ben benieuwd

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik ook maybe!! hoop op goed nieuws :)

5. sjuul85

sjuul85 Lid

5 jul 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damn, ik zit inmiddels bijna op dag 42 van mijn cyclus en geen rode duivels noch een positieve test. Wat vervelend die onzekerheid!

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@smnee: ik hoop dat m,n hocus pocus theorie werkt hahaha en m,n ei dus al geweest is. En dat m,n temp niet te vertrouwen is door de temp wisseling in de slaapkamer;)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

dat hoop ik ook maybe! en de meest vergezochte theorien kloppen, en de jouwe vind ik nog best logisch klinken :)

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik ken het, en ik ga ook met heeeeel veel plezier naar m'n werk (school) nu! Heerlijk! En dan straks lekker kerstvakantie :).

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is balen zo ver overtijd gaan.....

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend maybe! Ik duim voor goed nieuws! Kunnen ze dat zien eigenlijk of er iets is gesprongen?

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lov: zondag was ie nog lichter dan de teststreep. Gisteren en vandaag positief. Is toch wel normaal?? Ik test morgen nog een keer om t kijken of ie weer lichter wordt.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah dus nu is de test 2dagen positief.....ja dat kan gewoon;) ik dacht al langer....

13. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Ik zit met hetzelfde :x
    Ik ben normaal altijd geheel regelmatig (al 2 jaar, heb ooit met de pil moeten stoppen ivm migraines etc, en heb verder geen spiraaltje of wat dan ook geplaatst ivm hormonen en ook omdat ik niet al te lang wou wachten met begin aan kinderen) Dit is nu mijn eerste ronde om zwanger te worden.) En ben mijn cyclus is normaal 31 dagen....
    Nu zit ik op dag 38 en ben nog niet ongesteld maar de zwangerschapstesten zijn steeds negatief......

SNAP ER NIKS MEER VAN!!!

14. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Iemand ook last van raar kijken? Ik heb contactlenzen en sinds gister zie ik soms vaag..

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Maybe, ik hoop met je mee! En bah, alleen thuis vind ik ook nooit leuk :(.

Sjuul, jeetje das wel heel lang! Naar die onzekerheid :(.
    Margelinde, ook voor jou hoop ik op snel duidelijkheid. Laten we voor jullie beide op roze hopen :).

Loutje83, nee sorry... Maar ik heb geen lenzen.

Lov en Anja44, ik had het ook tijdens m'n eerste zwangerschap. Wel wat meer aan het einde... Kwam vast omdat m'n vent me niet meer zag staan met die buik :(.

16. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    :( ben mezelf onzeker en angstig aant lezen door de mogelijkheid van te weinig hcg productie....

Damn you google (oh nee toch me eigen schuld)

Gefeliciteerd iedereen met positieve test!!

17. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Leuk Ikapika, bij mij in de klas zijn ze ook vol van dat nr!

Waar blijft al het rose?? Als je na de lijst kijkt, is ongeveer maar 10% zwanger, dit is weinig!!! Wat kunnen we hier aan doen???
    :(:(:(:(

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @ toekomstigemams Welke groep heb jij?

Tja, wat kunnen we eraan doen? De rest moet komende dagen positief testen! :D

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik denk ook dat de komende dagen wat meer roze moet komen (ik wil me wel opofferen hoor;)), anders halen we die 15-20% niet!

Wie gaan er morgen testen???
    Ik mag pas zaterdag...

20. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Heey meiden.

Sorry dat ik de laatste tijd geen tijd meer heb kunnen vrij maken om hier een kijkje te komen nemen. Van 1 baan (12uur) naar 2 banen (30 a 35uur) hakt er wel in. Ben ook enorm afgedraait als ik thuis kom. Maar over 2 weken ga ik over naar 1 baan dus dan heb ik weer wat meer energie over aan het eind van de dag.

Mensen die op roze staan: Gefeliciteerd
    Mensen die op rood staan: Balen veel succes volgende ronde
    Mensen op het wachtbankje: Nog even volhouden

Zelf ben ik over naar het volgende forum. mijn ongi duurde een aantal dagen langer dan normaal dus kom ik nu uit op 3 dec ipv 30nov. Dus je kan me hier van de lijst afhalen.

Liefs!

Deel Deze Pagina