NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Weet trouwens niet eens wanneer m'n nod eigenlijks is.
    Dat ik die utro bollen gebruik zegt niks..
    M'n nod zou ook vandaag kunnen zijn.
    Dus tussen vandaag en overmorgen zou ik m'n nod hebben ongeveer.

2. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Mijn temp is nog steeds hoog, begin het nu toch wel echt spannend te vinden. Is jeuk ook een symptoom? Heb steeds onverklaarbare jeuk maar kan net zo goed van iets anders komen denk ik dan maar...

Dat wordt dus een hoed voor mijn ontbijt zo kwiebeltje...

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi Mixje, ook hier is de temp nog steers hoog. Pfff spannend! En nu weer heel pijnlijk borsten. En zaterdag is mijn nod...

4. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Goede morgen! Spannend hoor Mixje & Ikapika, pfff wat heb ik een rot nacht gehad... Geen oog dicht gedaan en alleen maar liggen draaien... Wel nog raar gedroomd! Fijne dag dames.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier ook een drama nacht gehad. Meer wakker gelegen dan geslapen zo onderhand. En zit nu 1 dag na NOD. En temp is nog 36.7. Ik snap er niks van.

Heey Mich18 leuk voor een 2e al. Ik ken je nog van vroegere nod topics.

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier op 10dpo temp iets gestegen, maar wel hoofdpijn en buikkramp alsof ik ongi word. Toch wel spannend nu, en irritant dat ik nog tot zaterdag moet wachten!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jeetje... Het wordt voor een aantal echt spannend. Ik voel me met vlagen een beetje misselijk. Ik kon de geur van een kliekje net niet verdragen....

8. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,hier nog iemand!! Erg frustrerend...
    Ik hoop toch stiekem nog op roze! En anders zsm rood, dan kunnen we verder:p

Jullie ook succes!

9. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik zou vandaag al mogen testen maar wacht echt tot het weekend. Ik verwacht gewoon morgen/overmorgen echt ongi te worden dus wacht het geduldig af. Ben nog nooit zo kalm geweest en ook geen behoefte om te testen. Ben overtuigd dat deze ronde niet raak is.

Krijgen we wel foto's van die hoed en schoen die gegeten gaan worden. Uiteraard had ik liever posi testje gezien maar neemt niet weg dat entertainment gehalte ook wel leuk is hihi :D

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

En weer negatief getest... Denk toch dat m'n ei later is geweest, geen idee wanneer mijn NOD is nu;)

11. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Als ik je kaartje zie zou je ook op 9 dpo kunnen zitten, maar dat is natuurlijk moeilijk te zeggen. Volgens mij ben je best wel regelmatig als ik naar je cyclus kijk of niet?

@Ikapika, MineMe, en Steefsel ook al zo spannend he!
    @Hoop 84, wat rottig die onzekerheid zeg! Heb je nog getest vandaag?

12. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Hier is me temp nog steeds hoog morgen is me nod ben benieuwd wat er morgen gebeurd:D

13. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    goedemorgen!!! niemand een pos test vanmorgen?

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier vanochtend voor de gein een ovutest geprobeerd omdat ik wel eens heb gehoord dat als die knalt je dan vaak zwanger bent, en ik heb maar 1 zwangerschapstest. 2e streepje op de ovu was heel licht dus knalde niet. Maar kan dan? Heb je altijd wat LH in je lijf?

15. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    hee meidenn!!!!

jullie zijn echt niet bij te houden!!!!
    ik mag volgende week testen, ik kan niet wachtenn.....
    nu op t wachtbankje!!

16. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Kwiebeltje; balen, maar de hoop is nog niet vervlogen, toch? Ik duim nog voor je!

Ik heb echt allerlei kwaaltjes. Durf alleen niet te hopen dat het al raak is. Misschien houdt mijn lichaam me wel vreselijk voor de gek.. Maar ben licht misselijk, lijkt vandaag weer iets erger, nog steeds zere borsten, af en toe wat steekjes in de buurt van mijn baarmoeder en liezen en ik slaap heel diep volgens mij.

En nog iets heel geks waarvan ik hoop dat iemand het herkent: Ik heb zo'n jeuk "daar beneden". Niet in mijn vagina, maar meer eromheen, van voor tot achter zeg maar :). Geen rare afscheiding of zo en het jeukt alleen bij aanraken zeg maar. Dus met afvegen, dan wil ik echt krabben! Wat is dit nou weer?! Iemand enig idee? Moet ik hiermee naar de dokter of is het misschien een (tijdelijk) symptoom?

17. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW!!! Ben benieuwd wat er deze maand nog allemaal gaat gebeuren...

Ben zelf een nieuweling ;) Maar mijn NOD is volgende week dinsdag, SPANNEND!!

Ik heb zelf allerlei gekke kwalen die ik nog nooit heb gehad, maar ik zit zelf pas in ronde 1, dus er kan bij mij nog echt van alles gebeuren.

Ik zal voor iedereen duimen die nog de NOD moet krijgen, en duimen dat de volgende ronde voor vele zal slagen!! :D

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Schijttesten...
    Pff, als ik over 3 dagen nog niet ongesteld ben dat gooi ik een cb er tegenaan.

Kan echt niet meer van pregnyl zijn.
    Streepje komt wel steeds binnen 5 min.
    Zit op 13 dpo nu, een van deze dagen NOD

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    hier nog geen ongi

20. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Nog maar weinig roze hier :( rode dames succes de volgende ronde.

Ik moet nog 6 dagen tot nod en de testdrang begint te komen hoor haha. Duurt lang!!!

Deel Deze Pagina