ik zit ook op het laatste van de maand de 28 ste...ik gok ook altijd op men ei.. ik denk zo rond de 13de
Hallo allemaal... ik kom ook meeschrijven... Zal nog even een banner aanmaken straks... voor de lijst: 34 jaar, 3de ronde, 5de kindje, NOD 24 Nov.
Dames, wat duurt zo´n maand lang hé.....wachten tot je ongi voorbij is, dan wachten op je ei en dan weer wachten op je nod.
FF voorspelt 29 nov., ronde 16, 2e kindje. Vorige maand was mijn cyclus in de war wegens laparo+HSG, ik hoop dat deze maand normaal zal zijn dus.
Ja er zijn 2 soorten medicatie voor. Ik gebruik Kineret (voor reuma) en dat moet ik zelf elke dag in me buik prikken. Verder heb je nog een medicijn die eens in de ongeveer 6 weken moet laten zetten door een verpleegster.. Het vermindert wel de klachten maar het zal nooit meer weg gaan.
Ik was er op voorbereid om mijn man vanmorgen te moeten gaan verleiden, maar vanmorgen werd ik om 06.00 door hem wakker gemaakt Aan de ene kant niet handig, omdat mijn wekker om 07.00 zou gaan (kon ik dus een uurtje minder lang slapen...) maar niet geschoten is altijd mis Vanmorgen nog geen positieve ovulatietest, maar dat ik ook nog niet verwacht. Ik denk vrijdag pas de eerste.
Haha gelijk heb je sassie1980! Niet geschoten is altijd mis Ik heb vanmiddag m'n 3e ovulatietest gedaan maar die was ook negatief...had nu wel een positieve verwacht. Maar ja, morgen weer proberen. Gisteravond geklust en dan maar morgen weer.
Pffff Dat kun je wel stellen! En dan is dit voor mij pas de tweede ronde. Ik heb mijn NOD op de 30-11 staan, maar ik ben daar nu niet meer zo zeker van. Ik ben zaterdag ongesteld geworden en maandag was het eigenlijk alweer voorbij. Ik ben benieuwd. Ik ben sinds 22 september van de pil af. Daarna duurde mijn cyclus 32 dagen. Maar het zou nu best wel eens anders kunnen zijn. Wat zijn jullie ervaringen? Voor de pil (en dat is alweer meer dan 10 jaar geleden) had ik een regelmatige cyclus van 28. Misschien is dat wel deze ronde terug. Dat betekent dat mijn NOD eerder zou zijn. Geen idee wanneer mijn eisprong zal zijn dus. Dat wordt vaak klussen deze maand. Dat zal manlief wel niet erg vinden
@ikapika je lighaam kan nu in zijn ontpil fase zijn is verschillend bij vrouwen hoe lang dat duurt!! kan ook zijn dat je deze cyclussen houdt dus dat is puur afwachten.. bij mij was het vanaf het stoppen met de pil verschillend tussen een paar dagen en dat is nog steeds zo !! Als je precies wilt weten wanneer je je ei hebt kan je ovulatietesten gaan gebruiken. Succes en hopelijk hoef je niet lang te wachten op een zwangerschap
Ik had voor de pil een cyclus van gemiddeld 35 dagen en nu 24 en 26 dagen... misschien ook wel door het ontpillen nog.... heb hem voor komende maand op 25 gezet...
Emeli, ik heb gelezen dat je eisprong in de herfst/winter vaak 's avonds of 's nachts is. Volgens jouw banner is jouw eisprong over 2 dagen, als dat dan pas 's avonds is en je LH-piek begint 24 tot 48 uur daarvoor dan klopt het dat je vandaag overdag nog geen positieve test hebt.
Ik lees dat sommigen een menstruatie van 3 dagen hebben? Ik had tijdens mijn koperspiraaltje wel 7 a 8 dagen, pff. Nu hij eruit is had ik laatst 5 dagen dus daar ben ik wel blij mee. Vanmiddag was mijn ovutest negatief dus nog geen eisprong in aantocht.
Tja, drie dagen is voor mij de eerste keer geweest. Het bloedverlies was kort, maar heftig. Mijn pilbloeding was altijd zo'n 5 dagen. Voor de pil was het ook altijd zo rond de 5 dagen. Het zal wel met het ontpillen te maken hebben. Ik heb geen idee hoe het de volgende keer zal zijn. Mijn eerste cyclus na de pilbloeding was 32 dagen.
Zo, heb mijn twee werkdagen er weer opzitten, dus kan ik wel lekker veel buurten. Ik vind zo'n maand ook altijd veel te lang duren. Het gekke is dat we alle 3 de keren in aanvang, gewoon rustig aan wilde doen en het wel zouden zien. Maar ik dan na zo"n eerste maand echt helemaal geen geduld meer heb en gewoon NU wil!! Haha, vast wel herkenbaar. Mijn ongi duurt nooit langer dan 5 dgn. Afgelopen maand voor het eerst in me leven 6 dgn geweest! Ga morgen denk ik toch maar wat ovutesten bestellen.
ik heb maar een ongi van hoog uit 2 dagen incl bruin verlies. Helderrood is 1 dag maar wel heel heftig!