NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden!

Gefeliciteerd dames op roze!
    En sterkte voor de meiden op rood!

Ik zit te twijfelen, het is nu twee dagen voor mijn NOD. Ik ben gisteren laat gaan slapen en ben vanmorgen rond 7uur al naar de toilet geweest, maar daarna verder uitgeslapen. Nu wil ik zometeen testen, maar vraag me aflevert nog wel telt als 'ochtendurine'? Of werkt het net als bij ovulatietesten, dat je niet gedronken moet hebben en je dan ook sterker heg hebt dan wanneerje wel gedronken hebt?

2. babsy78

babsy78 Actief lid

27 okt 2012
    170
    0
    0
    NULL
    Enkhuizen
    goedemorgen! Gisteren wat krampjes gehad maar tot op heden nog geen ongie... wel nog steeds erg misselijk... denk dat ik straks testjes haal voor als ik morgen nog niks heb... denk dat tot maandag wachten te lang duurt voor mij haha.

fijne dag!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer babywish!

Hier morgen nod....nog geen ongi! Alleen gisteravond zo ziek geweest! Dochters hadden buikgriep dus ik heb het gister gehad...ellende!

4. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb inderdaad maar getest....ontzettend wit en negatief! :x:(
    Ik ga dus op negatieve test.....had echt het gevoel dat het deze maand anders was :( je lichaam houd je echt oor de gek!

Maandag nog maar en keer testen of hoen dat die ong. snel komt....baal nu echt even...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@marloes Gek want juist een predictor geeft valse streepjes ... Welke test had je gebruikt?

6. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland

Ja nog steeds, zulke zere borsten heb ik zonder anticonceptie nog niet gehad! Verder is de pijn in m'n rug weg, misselijkheid heb ik niet gehad, veel afscheiding, maar niet anders dan vorige maand.
    Mijn borsten zijn echt opvallend gevoelig dat is alles.

Hoe staat het ervoor qua zwangeren, horveel zijn het er nu?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden ik heb net getest en ik zie iets!

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Foto!!:)

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey meiden ik heb ook getest en ga straks een foto plaatsen, manlief en ik zien een tuurstreepje.

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Lov23 wat spannend! We willen een foto zien :D

Vandaag is me nod en ik ben nog niet ongi. Mijn temperatuur is ook nog steeds rond hetzelfde punt. Pfff "zal ik een testje halen?" spookt er door mijn hoofd.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

12. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zwangels cheese..... We hebben hetzelfde plaatje... Ik schrok net.... Dacht huhhh ik heb helemaal niet getest!!! Hihihi ;) maaar WAUW streepje hoe klein ook is Raak dus Gefeliciteerd!!

Ik heb morgen me NOD-dag maar testen ga ik niet hoor.... Ik zelf word helemaal gek ervan :( positief... Betekent ja uhh nog niets kan vals zijn?!! Negatief ja uhh.... Mischien morgen wel weer posi of dit of dat... Neee 'ik vind/of denk dan zonde want ik weet nog niks'
    :-0 en zo blijf ik rustiger denk ?!
    een woensdag mag ik naar het ZH bloedtest dus ik hoop dat ik dat haal :) heel veeel succes allemaal!!!

Oh ps beetje gek... Maar weten jullie wat 'afscheiding met een beetje geel' betekent?? Had van de week wit?!

Alvast bedankt fijn weekend grt ...;)

13. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lov23 ja heeeeeel fijn streepje! Morgen nog 1 wagen?
    Succes spannend!

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Lov, ik zie heel vaag wat,maar ik ben bang dat het een indroogstreepje is, want 13 dpo zou je toch wel een duidelijkere streep zien lijkt me.

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik zie m gelijk!
    Dit is geen indroog hoor.... Mijne begon ook licht en na een paar dagen was ie donkerder. Ik heb m ook al spierwit gezien van je vorige week... T is net wanneer je eisprong is geweest... En hoelang je cyclussen zijn.

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lov ik zag het gelijk!!! :D

Zwangels een foto!! Het is jou ook zo gegund :)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom dat dan? Ik begin altijd met lichte testen dus die snap ik even niet?

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    hier nog steeds geen ongi of posi test wel al dagen stik moe:(

20. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Spannend en zenuwslopend hoor!! Hopelijk worden die tuurstreepjes snel een paar knalstreepjes!! Dat zo geweldig zijn!! Hier nog niks te bekennen en dan ben ik van mijn langste cyclus uit gegaan... Meestal had ik allang iets van bruinigs gehad ofzoiets dergelijks... Naja we zien het wel... Succes vandaag!!

Deel Deze Pagina