Ik was voor de pil altijd maar 3 of 4 dagen ongesteld. Nu wel 7. Laatste dagen weliswaar alleen beetje bruin verlies maar toch irritant! Hopelijk volgende keer korter.
Manlief is vandaag eerder thuisgekomen Het was rustig op werk en hij mocht een paar uur opnemen. Kunnen we zo samen naar boven Chiqui, lekker dat je werkweek al voorbij is. Ik werk op di-ochtend, donderdag en vrijdag dus mijn werkweek is nogeens op de helft.
Oh echt! Fijn om te weten Misschien wel te vergelijken met m'n menstruatie, want die komt ook altijd 's avonds/'s nachts. Ik doe straks weer een ovu testje en hoop dat die dan positief is. Begin vandaag weer met werken na 4 maanden! Oef dat wordt wennen!! Vanavond en morgenavond werken dus even kijken wanneer we kunnen klussen. En anders maak ik 'm maar wakker wanneer ik thuis kom
Hahaha idd chiqui! Eerst denk je we zien wel...maar ondertussen heb je geen geduld meer. Die dagen naar je ei toe zijn ook het makkelijkst he....daarna wordt het echt ellende hahaha. Maar we slepen elkaar erdoorheen toch... Hoop dat ik nu wel eens mijn ei ga voelen deze ronde!
Oef er zijn al mensen aan hun ei toe joh!! Ik moet nog beginnen aan mn menstruatie! Heb vannacht keer op keer liggen dromen dat ik een positest had... Heel bizar!
Even mammatijd! De een naar de psz, de ander lekker in bedje, dus ff tijd voor mezelf! @Sanne, phoe he dat is lang! Ik vind die 5 dagen altijd al afzien bleh! @Maybe, heb je last van de clomid? Hoop voor je dat het de laatste ronde is! @Sassie, jullie al druk aan de klus! Goed bezig meid! Ik denk vanaf vandaag ook maar alvast aan de klus te gaan. @Sanne, bizar he hoe dromen kunnen werken?! Ik droomde vannacht over vrienden van mij die verleden jaar een miskraam van een 2ling hadden (heel verdrietig), dat ze nu weer zwanger waren. Wie weet krijg ik deze week wel goed nieuws van ze . Hoe werkt dat pendelen eigenlijk? Ik zie dat meerdere meiden staan op het forum. Hmm, me vrije ochtendje is alweer bijna voorbij
Hoi meiden, Het lijkt mij toch ook wel leuk om met jullie mee te doen En zou graag op de lijst willen: Babystew - 22 jaar (2e kindje, 4e ronde) Iedereen veel succes..
Hi dames, Ik wil ook weer op de lijst! 19Susanne87 25jr. 4e ronde,3e kindje waaronder 1 engeltje. N Ik hou mijn nod op de 29ste. Hoop op veel roze! Begin nu weer wat rustig te worden. Was 2dg over tijd voor het eerst! 3e dag, vandaag toch ongie doorgebroken.
Vandaag uitslag van de gyn: alle bloeduitslagen zijn goed! en de clomid slaat aan!, nu op naar ronde 2 met clomid. NOD 30 nov , 26 jaar, 9e ronde en 2e met clomid, 1e kindje.
Oh, het moest in een kleurtje he? OKee komtie weer: Mags, 27, 4e ronde, 1e kindje. NOD is op 25 november!
Vanmiddag weer een ovutest gedaan en nog steeds negatief. Bij een cyclus van 28 dagen zou mijn eisprong rond zondag zijn, dus dan verwacht ik mijn eerste positieve ovutest pas zaterdag, maar ik zit toch elke keer te hopen dat hij misschien al eraan komt. Chiqui, onderaan de lijst is er een topic over pendelen, in het bovenste bericht staat dan uitgelegd hoe het pendelen gaat. De meesten pendelen op bepaalde tijd, dan moet je hun topics in de gaten houden. We zijn inderdaad al aan de klus gegaan. Er zijn studies dat spermacellen 7 dagen overleefd hadden, dus je weet nooit waar het goed voor is. Jette 1976, jij hebt je ei al gevonden, spannend. Heb je een ovutest gedaan?
Hi meiden, Heb een drukke week achtervde rugaders gen tijd voor zp gehad... Morgen een afspraak bij de fa, follikelmeting en kijken of de clomid heeft aangeslagen (deze maand een lagere dosis) zo ja dan een ovitrelle injectie dus ben heel benieuwd voor deze maand. Zie alleen erg op tegen de wachtweken, hopelijk is m'n cyclus korter als ik die injectie krijg. Ga nu even bijlezen! Fijne avond!