Wow, een dag niet gekeken, en ik lees aardig wat roze!! Geweldig Gefeliciteerd allemaal De dames op rood, balen..
Gefeliciteerd!! Duurt wel even hoor voor het tot je door dringt Meiden, ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, maar was toch even benieuwd hoe het hier gaat Alle dames op roze, van harte!!
Tip!! Doe een cb digitaal met indicatie die zal waarschijnlijk 1-2 weken aangeven bij mij was het ook een gedoe met wel of geen streepje
Dankjewel meiden voor de lieve reacties. Ik blijf uiteraard nog meedoen in dit forum. Ik had deze ronde echt geen idee waar ik aan toe was. Ik heb ook niet echt klachten. Ik heb vandaag een testje gedaan omdat mijn temp. nog steeds hoog was. Voor de meiden op rood op naar de volgende ronde. Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Na vanmorgen weer een twijfeltest, kreeg ik twee uur later donkerrood bloedverlies....dus helaas op naar de volgende ronde, tenminste ik denk niet dat het innestelingsbloed is. Dus ik mag ook op rood mijn volgende nod is nu denk ik eerste kerstdag. Ga als ik achter de pc zit mijn banner aanpassen. Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere dames!
Ik kom hier denk ik toch maar even mee kletsen.. mijn NOD is inmiddels allang verstreken maar testen blijven negatief Lov, zie dat jij hetzelfde hebt.. balen hé? Ik wil zo graag duidelijkheid. Laat mij dan maar gewoon ongesteld worden hoor.. dit is echt killing zo. Marloes, laat ei hoeft het niet geweest te zijn bij je zoontje. Kan ook een wat latere innesteling zijn geweest.. of een combinatie van beide natuurlijk. Geeft wel moed!
Jeej weer wat roze erbij, gefeliciteerd dames! En balen voor de dames op rood... Hier nog niks... NOD was vrijdag of gisteren. Gister eind van de middag wat buikpijn dus een paracetamol ingenomen, als voorzorg, en ook een tampon ingedaan omdat ik wat bruinverlies had, ook uit voorzorg (gingen naar vrienden). Toen we thuis kwamen er weer uit en er zat alleen wat bruin aan, niet echt veel. En nu... niks meer! Buikpijn nog heel af en toe en tot nu toe vandaag nog geen bruin... Spannend hoor... testen kan niet want geen testjes in huis! Hoop zo dat het raak is, maar zie het somber in door het bruinverlies af en toe. Wie geeft me hoop?
Haha nog nooit gehoord van een laat ei maar mijn zoontje was niet gepland en hield mij toen ook niet bezig met zwanger worden!
Ikpika en Minime81 en alle andere zwangeren gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Super voor jullie!!! Nu wij(de rest) nog
Gefeliciteerd meiden. Gaat echt mooi die roze lijst. @ego nog steeds niks hier pff heb besloten dat ik niet test tot 2 weken nu. Klinkt alleen al super ver weg maar goed als mijn cyclus echt zo last heeft van de stress duurt het wel weer even voordat ik echt ongi word. Dus wachtbankje word wel een echt maatje zo :s