Toch behoorlijk wat roze zo tegen het einde van de lijst! Gefeliciteerd ladies! Rode dames balen! heel veel succes de volgende ronde! Voor de nog wachtende... Veel succes. Is nog erg spannend voor sommige zag ik. Hier 2 dagen geleden neg. Getest. Vandaag/morgen nod maar nog geen bloed gezien. Verwacht er niks meer van maar blijft toch altijd een beetje spannend.
Aaawh wat jammer Lov Spannend Dotjes!! @ love, minime & de rest, Krijg het helaas niet op de foto mijn mobiel maakt niet zulke scherpe foto's! Heb nog wel een beste camera, maar de computer staat niet aangesloten!! (lcd scherm stuk) dus daar om ik niet ver mee Vriendinnetje van me komt straks met kv2v5, hoop dat het dan weer een streepje is en duidelijker!! Trouwens nog een sensitest gedaan, zonder ochtendurine en weer een licht streepje
Ik weet het niet, maar misschien is id wachten tot zkhs het handigst. Zelf besloten toch maar tot morgen te wachten...
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd geniet ervan Ongi meiden, balen zeg, s6 in de volgende ronde.. En wachters, ik wacht nog steeds gezellig mee
vandaag mijn NOD bruinverlies is al begonnen, dus verwacht dat het straks doorzet. Ga nu werken. Kom het morgen wel melden.
Grmpf...:x Nu al een paar keer gehad dat ei eerder was dan gedacht....dus zojuist een halve pallet ovulatietesten besteld! Dat ei gaan we nu niet nog een keer missen...sneaky basterd!
kom weer even gluren. gelukkig toch flink wat roze erbij gekomen, gefeliciteeerd!!!! wat fijn zeg Meiden op rood, op naar de volgende ronde. Rond de kerst een mooie test onder de boom.