Meiden, excuus. Ik had het al veel eerder moeten doorgeven, maar me ontschoten. Ik kan op rood, 23ste.
Dank jullie voor de felicitaties! @Susanne: ook gefelciteerd! @Troy: wat naar zeg, ik zou het wel even afwachten en later nog eens testen, heb zelf ook wel wat bloedverlies gehad tijdens mijn eerste zwangerschap, is het veel?
Mixje gefeliciteerd !! Troy wat naar, dat had je teef niet kunnen weten. Margjelinde wat vervelend voor je. Bij mk moet er wel positief getest kunnen worden geloof ik? Susanne gefeliciteerd
Goedemorgen geef niet hoor , begreep hem helaas! Het is moeilijk omdat altijd 11e dag NOD is en nu 13 e BAHHHH Begrijp er niets van ... Maar ter controle toch even naar ziekenhuis bloed test. Dit is de 2e x de 1e x had ik dag 10 al bruin de hele tijd , Dus vandaar dat ik dit nu totaal niet had verwacht! En meestal heb ik onwijze steken etc nu ook niet pfff Maar bedankt voor de steun Alleen een vraagje wat is pre-seed??? Liefs...
@ Sussanne gefeliciteerd genietse! @ mixje nee niet veel .... Maar zit niet goed toch rood is .... Dus zo teleurgesteld ... Moet me effe oppakken en volgend jaar gaan we fris weer met ronde 7 beginnen Bedankt voor je steun mixje donderdag de laatste test dus .... Groetjes troy
Bedankt minime81 was even overheen gelezen! Maar nu dus Rood Jij nog van harte ik hoop dat ik iedereen gehad heb hihi Het is IEdereeen zo gegund... Mijn tijd komt echt wel! Moet toch nog even meer geduld hebben
Rood hoeft niet persé te betekenen dat het niet goed zit hoor! Ik heb bij mijn zoontje ook gebloed en bij mn 2e zwangerschap ook. 2e zwangerschap is wel mis gegaan maar pas 2 weken na het bloed verlies.. Kan ook een late innestelingsbloeding zijn.
Mixje en Susanne, gefeliciteerd! Troy, want ontzettend stom zeg . Margjelinde, wat jammer . Veel sterkte meiden! Hier nog steeds niets te bekennen. Had al lang vrede met een rondje overslaan en doorgaan na kerst en oud en nieuw, maar ik begin toch steeds meer te vermoeden dat we kerst met z'n drieën en een beetje gaan vieren... Vanavond een testje doen, dat duurt nog zo lang!
Gefeliciteerd nieuwe roze dames! Troy sterkte maar misschien valt het mee. Ben je langs de huisarts ofzo geweest? Nog wachtende succes! Hier nog niks. Voelt ook niet alsof het komt terwijl ik normaal krampen heb al paar dagen van te voren. Heb wel een gevoel van plopjes, luchtbelletjes zeg maar in me onderbuik. Weten jullie wat dit is? En heeft er iemand ervaringen met sensitest dipsticks? Twijfel even of ik een kruitvat testje ga halen voor als ik morgen nog niks heb. Omdat ik daar iedereen over hoor.
Dames op roze: Gefeliciteerd! Zelf heb ik negatief getest. Ik verwacht dat ik deze week ongesteld wordt. Zo niet dan ga ik 1 of 2 december weer testen.
Oke dan..... ik mag op rood en Als in sad dat ik niet zwanger ben en positief dat ik in elk geval nu ongesteld ben en dus nu een volgende ronde in kan.
Hè balen meiden op rood . Margjelinde, wat naar! Wat knap dat je er toch ook nog een positief gevoel uit weet te persen. Heeeeel veel succes de volgende ronde! Ik straks met m'n zoon naar een vriendinnetje. Die woont vlakbij de winkelstraat, dus toch maar even een Kruidvat in. Blij dat ik wat te doen heb vandaag!
Lieve meiden, ik mag op Rood (Eindelijk) Nu hopend op een kerstwonder. Volgende NOD is namelijk 25-12 (Als alles mee zit tenminste) Dames op roze: gefeliciteerd En dames op rood: wij kletsen helaas verder in nod december topic
Bedankt voor de felicitaties! Zelf moet ik er nog even aan wennen @ readhead, spannend meid!!! Heel goed dat je het tot nu toe vol hebt weten te houden niet te testen.... Ben benieuwd naar de uitkomst
Babywish, bah . Ik duim voor een kerstkindje voor jou! Susanne, logisch dat je moet wennen . Gelukkig heb je nog zo'n 8 maanden! Testen kan ik niet, want ik heb ze niet... En ik zou het samen met m'n man doen. Wil dat ie dit keer meer betrokken is.
@ readhead, inderdaad! vind het zo fijn dat het iig gelukt is nu eerst nog de 12wk echo afwachten, als dat goed blijkt te zijn kan ik pas echt aan het idee wennen... ik kan me er nu nog niet echt op verheugen... bij ons dochtertje was de 12wk echo een ramp!! Er was vanalles en nog wat aan de hand met dat kleine wondertje. Nu is ze een * 'Ja dat las ik inderdaad dat je het (volgensmij) vanavond ging doen? Wel fijn om het samen met je man te doen idd!! en vanmiddag de test zou halen, omdat de kv dicht bij je vriendin in de buurt is. Of heb ik het het nou verkeerd