Redhead, gefeliciteeeerdd! Rode dames, balen! Loutje, geen bloed houdt, moed Ik ga morgen pas weer testen!
gefeliciteert redhead geniet ervan!!!! wie gaan er vrijdag testen ??? (als ik donderdag nog niet ongesteld ben)
@Dotjes: late innesteling dan, en dan verwacht ik ook dat je op NOD nog steeds negatief gaat testen en pas een week later posi. @readhead en anderen waar ik over gelezen heb: Proficiat! @rode dames: ik zie jullie allicht in het decembertopic
Ik schrijf niet veel mee omdat ik t best moeilijk vind door t verlies van onze dochter in juli, maar ik had vandaag een hele lichte positieve test. Vind t wel heel erg eng nog omdat ie nog wel heel licht is. Zit op 12 dpo.
Gefeliciteerd alle zwangere dames, Alle ongi dames balen s6 in de volgende ronde Alle wachters, ik wacht nog altijd mee.. Volgens FF is me ei nog niet geweest terwijl er al 2x een kruis heeft gestaan.. Dus ik weet totaal niet wat ik er nu van moet verwachten... Volgens mij sla ik weer een cyclus over ofzo.. Echt niet leuk meer die onzekerheid
Zwangere gefeliciteerd!! @luvv. Streep is echt wel mooi hoor voor 12 dpo. Over 2 dagen knalt ie er vast af! Gefeliciteerd!!! Het is jullie heel erg gegund.
gefeliciteerd! mooie test hoor. Wat verschrikkelijk dat je een dochterje verloren bent, krijg er kippevel van. Heel veel geluk!
Heel even kort (want ik heb nu geen tijd om bij te lezen, sorry dames!)... Ik mag op rood. Helaas. Voor de volgende ronde weet ik in elk geval dat de typische zwangerschapssymptomen gewoon bij mijn cyclus horen, baal, baal!! De andere dames heel veel geluk gewenst, en wie weet zie ik jullie in de volgende ronde weer
@Redhead en Luvv gefeliciteerd! Dat worst dus verder kletsen in het volgende topic @alle dames op rood: hopelijk is het volgende nod-forum jullie laatste en mogen jullie. daarna snel door naar de andere lijst. Vandaag te horen gekregen dat ik al 19 december naar de verloskundige mag. Wat onwerkelijk allemaal
Luvv, jeetje wat heftig zal dat geweest zijn... Maar ik zie 'm ook staan hoor! Gefeliciteerd . @Iedereen: Bedankt voor de felicitaties! Inmiddels ben ik al een beetje aan het idee gewend. Net nog wel nieuwe testjes gehaald en ook een digitale voor van 't weekend. @Meisjes op rood: Bah . Ik hoop dat het jullie snel gegund is!
kom ik even kijken zie ik allemaal ROZE JOEPEIJJJJ gefeliciteerd meiden helaas ook veel rood.. balen meiden
Dag dames, Vrijdag is mijn NOD, maar ik kon het niet laten om net een (net gekochte) test te doen aangezien ik vanmorgen een positieve ovutest had (die had ik nog liggen en dacht: doe eens gek ). Ik mag op..... ROZE!!!!!!! Ik kan het niet geloven hoor. Bij mijn dochter was het in de 1e ronde raak en nu gewoon weer!! Nou ja, de 1e echte ronde na mijn operatie dan (ik was eind feb. dit jaar al met de pil gestopt en mijn menstruatie kwam maar niet op gang. In oktober bleek dat ik verklevingen had waaraan ik dus geopereerd ben). Ik ben echt UITZINNIG!! Andere dames die roze hebben getest: GEFELICITEERD!!! Dames op rood: ik duim voor jullie dat het gauw raak mag zijn!
@ readhead, gefeliciteerd! @luvv, wat gaaf!! Ik snap heel goed hoe je je voelt!! Ben ook heel onzeker en bang. Wij hebben in Juni ons dochtertje helaas ook verloren. Mijn test ziet er nu, ben 13 dpo hetzelfde uit als,dievan jou!! Gefeliciteerd xxxx