Ik ben er weer, had mezelf op rood gezet, maar het blijft een dubieus verhaal!Het begon woensdagsmiddags bruin, dit was gister eind vd ochtend wat roder, ik had me al bij de pakken neergelegd, gisteravond, vannacht en vandaag alleen nog maar druppeltjes bruin.. Schiet mij maar lek!
Irritant gedoe he dotjes. Ik had op mijn nod vorige week bruin slijm en meer niet vandaag test niks... Je blijft zo in het ongewisse wat heel hinderlijk is. Sterkte ermee.
Whaha, vandaag de huisarts gebeld, want ik zit inmiddels op dag 51 en weet je wat ze zeiden! Dat ze alleen onderzoek doen als iemand normaal een cyclus heeft van stipt 28 dgn! Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Ik ben wel zeer benieuwd hoeveel procent van de vrouwen een cyclus heeft van 28 dgn. Wie herkent dit verhaal? Ik ben vanaf maart 2012 gestopt met de nuvaring, kan dit nog een soort van 'ontpillen' zijn?
Wie kan me helpen ik snap er nu echt niks meer van. Ik ben zo dacht ik vanmorgen ongesteld geworden. (redelijk veel) en heb er een tampon ingedaan. Toen ik die er uit trok zat er niet veel aan. Dus dacht dan maar maandverband. En ook daar zit nu zo goed als niks in. Wie weet wat dit eventueel zou kunnen zijn? Alvast heel erg bedankt!
@ luvv, mijn kv test is ook nog erg "licht" had vanmorgen ook een knaller verwacht. Maar na het weekend probeer ik het weer!
Ik wil mij op twijfel test zetten, dacht eerst word ongi maar is enkel met iets licht roze gebleven vanochtend een heel licht streepje dacht ik te zien dus zondag nog maar is proberen.... Spannend. Twijfel ook of mijn nod misschien niet later zou kunnen zijn.
Wow veel zwangeren erbij!! Super!! Gefeliciteerd!! @Sjuul85 Wat raar stipt 28 dagen is toch oke?? Ik heb dat namelijk en soms 1 dagje later , niks mee dacht ik :S Fijn weekend allen!
Gefeli erf ga je over paar daagjes nog een test doen om te zien of je dan een knaller hebt? Geniet er in ieder geval van.
Ja denk het wel hoor. ml zat net nog de gebruiksaanwijzing te lezen en daar stond in dat met ochtendurine nog beter effect geeft. 'morgen vroeg doen we nog een keer dus' zij hij toen Gek gevoel hoor! Ben heel blij, maar ook nog heel onwerkelijk allemaal..
@EEf: Gefeliciteerd! @Naliey: Wanneer ga jij testen??? Ik hoop zoooo dat het bij jou nu een keer raak is!
Sabrina: He bah . Wat een pieptesten dan zeg! Luvv: Gefeli meid! Mijn testen zijn ook nog erg licht, maar gelukkig steeds donkerder. Ik ben gewoon niet zo'n hcg-bom, jij vast ook niet . Eef: Wow, gefeliciteerd . Nailey: Wel fijn, die zin in seks . Hier het tegenovergestelde... Wil je een streepje van mij lenen op je test? Dotjes: Nou ja zeg, ook vervelend die onzekerheid! Lov23: Waar ben je nouhou? Anja: Wow, die zijn echt mooi! Die van mij nog niet zo vet. Hier: De vermoeidheid begint toe te slaan. En de twijfel of het wel goed zal gaan. Wanneer moet/wil ik het mensen gaan vertellen? Wanneer ga ik de verloskundige bellen? Enzovoorts... Een vol hoofd dus .
Als t kan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag Ik wil na 5 jaar onderhand wel 2 dikke strepen op de test hebben..
Thnx, ik vind het wel spannend, ik voel namelijk dingen die ik anders nooit heb.. Heb vandaag toen ml thuis kwam zitten janken, toen hij vanmorgen naar zijn werk ging werd ik al emotioneel maar pas toen hij thuis kwam kwamen de waterlanders...
@Eef27: gefeliciteerd!!! @naliey: wat zou het mooi zijn als jij deze lijst roze mag afsluiten. Ik ga voor je duimen!