Door mamabri.. Ja was echt super gezellig. Dan weet je heel goed wat je mist in je leven. Ik zou gewoon testen
Wat jammer nailey, dikke knuffel! Hier ook nog steeds niets maar hoop wel dat ik kan wachten met testen tot zaterdag. ben nu wel alweer misselijk, steekjes in mijn onderbuik en lage rugpijn. gisteravond waren alle klachten weg dus is allemaal dubbel voor mij. Daarom wil ik echt nog even wachten met testen mijn lichaam heeft me al eens voor de gek gehouden.
@naliey/nailey ik heb het wel 10x fout of goed geschreven, elke keer twijfelde ik weer, naliey/nailey haha . jammer van je nega test!! Hoop nog steeds met je mee
@Naliey: Jammer van test . Wel super hoor, die positieve houding! En misschien wel het sterrenbeeld tweelingen, dat kan ook nog! @Lov: Gefeliciteerd meid! Kunnen we ergens anders vast weer verder kletsen . @Zahra: En? Wel getest of niet getest? @Hier: Ook zeker op roze. Mijn rijtje testen loopt erg mooi op
Lov wat fijn! Gefeliciteerd en geniet ervan daar boven op die roze wolk! Kon het, na zelfs over het testen te hebben gedroomd, toch echt niet meer laten, maar helaas negatief.. had het al verwacht dus viel gelukkig niet zo tegen. Nu maar hopen dat ik snel op rood mag want baal wel dat mijn cyclus dus weer lang is.. of natuurlijk over een week alsnog een positieve test, maar daar reken ik eigenlijk niet meer op (maar je blijft stiekem toch hopen hè?!).
Nou Zahra het kan nog........even afwachten weet hoe je je voelt. Hier was ik vandaag 8 dagen na nod. Maar ik heb gewoon late eitjes.
Zo er is nog veel gekletst sinds gisteren. Ik was even niet online, maar er zijn toch weer wat pagina's gevuld. @Naliey: he meid, wat jammer zeg. Ik duim voor je dat het de volgende ronde echt knallend raak is. @Lov23 Gefeliciteerd!!! Dan kun je meekomen kletsen in de bevallingslijst van 1-15 aug! @Iedereen op rood: dat er maar gauw een mooi positief testje onder de kerstboom komt te liggen. @Zahra: ik ga voor je duimen!!! Ik ga nu mijn zesde week in... wat een gek idee. Over 2,5 week ga ik naar de verloskundige.
@Lov23: van harte meid!! Lekker genieten. Dus je testte pas laat positief lees ik... Had je wel een beetje af en toe last van ongie krampjes e.d. (Ik weet dat elke vrouw anders is, maar toch)?
Balen naliey, hopelijk later alsnog positief. Lov gefeliciteerd!! @ hier: mijn cb met indicator zei gistermiddag netjes 2-3 weken dus vooralsnog een beetje gerustgesteld.
@Naliey: Balen meid!Maar wellicht dat het nog komt, aangezien je niet wanneer je ei is geweest. Ik duim voor een alsnog positieve test! @Lov: Van harte gefeliciteerd!!! Kom je gezellig meekletsen in het topic Bevallingslijst 1-15 Aug 2013???