Nou niet heel erg....wel begin van de week steekjes aan de linkerkant van de bm....en opeens rook ik ontzettend goed...dat viel me wel gelijk op!
Hahah dank je dames....doe eerst morgen de cb....die zal toch wel zwanger aangeven hoop ik... En dan kom ik zker meekletsen......maar ben nog zo in shock! Het is nog niet doorgedrongen....
Ik heb steekjes links onder in me buik.. Geen pijnlijke (zoals ongikramp of iets) maar gewoon van die lichte steekjes.. Herkenbaar voor iemand???
Wat leuk! Weer nieuwe zwangeren. Van harte! Volgens mij is de lijst best wel een beetje rose deze keer. Misschien komen er nog een paar bij?!
Het is net begonnen, gewoon van die lichte steekjes alsof je hoge nood hebt. Ben net naar de wc geweest maar de steekjes zijn er nog en alleen links. Goed teken offfff toch nega??
Ik had steekjes op een plek links in de bm begin van deze week! Ik demk dat het de innesteling was...
Nee niet helemaal onderin......meer net onder je eierstokken.... Of dan meer in het midden zeg maar.....niet helemaal onderin idg....
Ik weet niet zeker of me ei is geweest.. Volgens FF is me ei 2x geweest en 2x is die kruis weer weggehaald.. Maar het zijn iig geen ongi krampjes (zoals ik ze altijd heb)
Ja zo wist ik wel dat het iets anders moest zijn snap je..ik,had die week ervoor een avond behoorlijke krampen dus blijkbaar mijn eisprong. Dus als jij nu iets anders voelt kan het misschien ook een innesteling zijn!
*hoophoop* ik voel me ook heel anders.. Ik weet echt niet hoe of wat, ik kan het niet uitleggen.. Ik kan zelfs haast niet slapen, niet omdat ik pieker maar door het "gevoel"
Ik weet echt niet meer wat ik moet verwachten.. Ben echt in de war, voel me raar (positief raar) Erg emotioneel en dan weer een stuk chagrijn. Niet kunnen slapen door het "gevoel" Nu die steekjes Erg onrustig