NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

hihi Chiqui.. voor het goede doel he :D

ik heb een vraagje he.. worden de streepjes op ovu testen steeds donkerder? of knallen ze gewoon van de een op de andere dag? ik had eergister heel iets een tuurlijntje, en nu weer twee dagen helemaal wit

2. jenn88

jenn88 Niet meer actief

hehe weer lkkr thuis klantje is weer geknipt:D
    er is echt bar weinig op tv. ga me series maar ff kijken. vl wil toch strax top gear kijken ;) mannen en auto's:(

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Smnee, er is altijd wat LH in je lichaam, vandaar de lichte strepen. Als je ei eraan komt dan knalt hij echt ineens. Meestal 2 dagen achter elkaar als je dagelijks op hetzelfde tijdstip test.

Vandaag weer een negatieve ovutest. Volgens mijn WomanLogg app zou ik zondag mij ei moeten hebben, dus ik hoop morgen toch wel een goede test te hebben.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

jenn ook kapster? :D ik eigenlijk ook

sassie volgens womanlog heb ik maandag mijn ei, maar dan zou dus de ovu test ineens knallen? ik was al bang dat het langer zou gaan duren...

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Als je maandag je eisprong verwacht dan zal je ovutest zaterdag of zondag gaan knallen.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

oke :D hij knalt een dag van te voren? ik dacht echt hij heeft een 'aanloop' nodig. maar we hebben geduld haha

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

@smnee Het is bij iedereen verschillend de ene 2 dagen van te voren de andere een dag en weer een andere heeft op dezelfde dag een eisprong.. 12 tot 48 uur van te voren kan je een positieve ovulatie test hebben.. :)

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

@smnee ja;), jij dus ook werk je nog in een zaak?

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Yuna28 afwachten dus.. ik test en klus gewoon door ;)

Jenn88 nee over twee weken ben ik er al weer een jaar uit.. moest weg bij mn baas omdat ik te duur werd (ben 21 .. ;)) tijdje in de ww gezeten en nu werk ik als thuishulp.

10. jenn88

jenn88 Niet meer actief

pfff heb precies hetzelfde meegemaakt moest er ook uit toen ik 21 werd was ook te duur heb ook een tijdje in de ww gezeten en tussendoor elk baantje aangepakt wat ik kon vinden.
    maar ik vind nog wel steeds leuk dus probeer lkkr wat klantjes op te bouwen om er een btje in te blijven.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

het heeft er wel voor gezorgd dat ik absoluut niet meer in de salon wil staan... soms mis ik het wel hoor, maar ik wil absoluut niet meer terug. werk je alleen bij je klantjes thuis?

12. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ja ga meestal naar ze toe.
    ik heb nog 2 x geprobeerd in een salon te werken maar ze naaien je je waar je bij staat. ( en niet het leuke naaien:p) ben echt te vaak in de maling genomen (heb er trust isseus aan overgehouden)
    voor het salaris hoef je het ook niet te doen, me laatste werkgever heeft een keer tegen me gezegd owee als je zwanger raakt!!! zet echt een stofzuiger tussen je benen. ben toen pislink geworden vlak daarna heeft ze me ontslagen nou kon er niet mee zitten;) en ik zou ook nooit meer in een salon kunnen werken dit bevalt me prima zo.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

ja nou die geintjes ben ik dus ook klaar mee.. zo veel mogelijk omzet halen, in zo'n kort mogelijk tijd. dus niet te oud en vooral niet zwanger inderdaad. en die stofzuiger.. kom op dat is toch niet normaal?:$

14. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    goh goh wat een reactie idd,
    kunnen ze jullie zo makkelijk ontslaan?
    Hier moeten ze dan nog ontslag uitbetalen en kom je in de uitkering.
    Maar je hebt meestal ook wel vaste contracten dus met je 21 buiten gaat niet zo makkelijk. Ondanks je bij vb zeeman wel jaarcontracten krijgt, dan heb je dus echt wel pech he voor het zwanger geraken want dan verlengen ze niet zo makkelijk :x
    grts van een belgske :)

15. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    goh wat voel ik me blootgelegd :$ :D

16. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Een stofzuiger tussen je benen? Waar halen ze het lef vandaan? Zoiemand zou ik trouwens aangeven bij de vakbond, dat zijn zeer ongepaste opmerkingen!
    Hier blijft het ook spannend of ik mijn baan wel houd als ik straks zwanger ben. Heb een jaarcontract tot augustus... Als ik deze ronde zwanger raak beval ik in augustus (wij allemaal natuurlijk :p ) dus het is afwachten... Maar goed, maak me er niet zo'n druk om, we zien wel! Toch? Eerst maar eens zwanger zien te raken.

17. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    Hi dames!

Hoe gaat het hier? Al een beetje opzoek naar jullie ei?
    Ik heb zojuist een smiley getest dus vanavond/vanmiddag aan de klus :)
    We hebben afgelopen woensdag de sleutel gehad van ons nieuwe huis. Dus zijn volop aan het klussen... hahaha

Heel fijn weekend allemaal!!

XXX

18. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Dan kan je hem ineens inwijden :D

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Gaat lekker dus in die kappersbusiness! Kan je inderdaad beter voor jezelf aan de slag gaan.
    Ik heb weleens gehad dat mijn amandelen eruit moesten, was het ook van: je zorgt maar dat je binnen een week beter bent!
    Werd ik ook enigszins pissig van :) Dacht toen, al ben ik binnen een week beter dan kom ik alsnog expres later terug!

Ben al wel een beetje op zoek naar mijn ei ja, denk dat hij dit keer eerder komt. Maar weet het niet zeker. Dus hou het voor de zekerheid maar een beetje in de gaten. Heb voor deze ronde ovutesten gekocht dus daar begin ik morgen of maandag maar mee denk ik.

Leuk hoor een nieuw huis. Kan je dubbel klussen :)

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ja idd alles draaide om de omzet, had jij ook als je je omzet niet haalde dat je je bonus niet uitgekeerd kreeg.
    nou ze heb het bij mij geweten had het zwart op wit dat ze niet alles betaalde (niet echt slim van haar) dus zodra ik daar weg was hup de bond erop gezet en alles terug gekregen met rente:D
    en ja met die stofzuiger heb ik ook echt ruzie over gehad, vond het echt niet grappig.

@suuz gefeliciteerd met jullie nieuwe huis:D hup inwijden die handel misschien brengt het wel geluk;)

Deel Deze Pagina