Ja ovu testen en ik heb een paar uur voor mijn eisprong altijd pijn in 1 van mijn liezen....... Erg handig. Ik weet altijd wanneer ik mijn eisprong heb gehad! Klopt ook altijd. Nu nog een zaadje wat verliefd word op mijn eitje en dan ben ik helemaal gelukkig
Vanmiddag hoop ik toch wel een donkere ovutest te hebben. Anders is mijn cyclus langer dan de vorige keer. Ook zou het niet handig zijn, want mijn man heeft vanaf maandag weer 4 middagdiensten en kunnen we dus moeilijk klussen. Ik zit nu nog aan mijn koffie (lekker uitgeslapen vanmorgen) maar rond 14.00 hoop ik toch een positieve test te hebben...
Schrijf niet zoveel mee, lees wel vaak... maar dacht zal de vorderingen hier ook even melden... Gisteren positieve ovu test... vandaag was ie nog vrij donker, maar niet meer positief... wel vreemd, heb ik eigenlijk nooit zo... altijd donker en daarna wit... Maar ja... aanstaande vrijdag gesprek bij de gyn om het vervolgtraject voor ons te bespreken... ben benieuwd... Wel al gebeld dat bij mijn mannetje een iets verhoogd prolactine gehalte was gevonden, dus as donderdag moet hij naast zaad ook nog een keer bloedprikken om te kijken of het nog steeds hoger is, want dat zou dan misschien de reden kunnen zijn voor het slechts zaad van manlief... Erg spannend dus allemaal weer... en heel benieuwd voor aanstaande vrijdag...
Hee dames, Hoe is het hier? Ik denk dat ik mij ei al heb gehad. Maar weet het tuurlijk weer niet zeker. Temperatuur dip gehad, gelukkig ook geklust dagen ervoor. Maar die dip zou betekenen dat mijn cyclus korter is dan "normaal" dus is durf er niet helemaal op te vertrouwen. Wat zouden jullie doen?
jeetje kapper zijn is dus ook niet alles haha. Hier gewoon een thuiskapper cursus gedaan dus knip af en toe ook. maar werk gewoon in de zorg. Nog 2 weken en dan begin ik bij mijn nieuwe baan. gelukkig ben het werk wat ik nu doe zat. Altijd een hoop geauwehoer. Hier zijn we ook druk aan het klussen. Vanmiddag even shoppen.
Lenatje, ik had toen der tijd ook gewoon een jaar contract. en dag dat ik mn derde jaar zou tekenen, werd me verteld dat ik te duur zou zijn, als ik mijn omzet niet zou halen. (ik was toen 20) en dan konden ze beter iemand van 18 aannemen die bijvoorbeeld goed erbij verkocht, dat was dubbelop voor hun. tja, ik werd toen ook ff boos... (ze hebben liever een goede verkoopster dan een goede kapster) Sannevanh; ja ik heb nu hetzelfde. ik heb een contract tot maart.. ben benieuwd of ik dan blijven mag. ik werk in de huishouding, en dat lukt natuurlijk niet optimaal dan. (30 uur in de week) Suusz; dubbel klusplezier en gefeliciteerd met je huisje Veerr; tja die bazen doen alles om geld tegenwoordig helaas. jenn; ja en gelijk heb je. ik belde ook altijd om elk wissewasje naar fnv mooi.. mij hou je niet voor de gek haha en inderdaad.. een nieuwe liefde klinkt prachtig! ik kan niet wachten
Hier ook kappersopleiding gedaan......2 jaar en toen moeten stoppen met extreem erge eczeem.... Dus nu knip ik thuis wel nog....! En ook een verzorgende ig diploma ..... die had ik ervoor gedaan.
Tis overal wel iets. Ik werk nu in de zorg, als persoonlijk thuisbegeleider. Fysiek geen zwaar werk, dus zou dit werk gewoon lang door kunnen doen. Maar wel onzekere tijden zo met die PGB-onzekerheid... We zullen zien. Bij mijn vorige werkgever was het personeelsbeleid rampzalig. Ik werkte op een woongroep met jongeren met een behoorlijke gedragsproblematiek en veel agressie. Toen ik compleet in de kreukels na een brommerongeluk uit het ziekenhuis kwam, werd ik geacht om amper een week later alweer te komen werken! Met een gebroken elleboog, jukbeen en hiel en een volledig gekneusd lijf. Erg verantwoord hoor! Bah! Ben blij dat ik daar weg ben maar dames, ik zie allemaal banners op standje 'eisprong' staan, dus hop hop, minder kletsen, meer klussen! (dan bloed ik nog even verder leeg)
Helaas nog geen positieve ovulatietest :x Ik heb wel allerlei signalen, dus het kan niet lang meer duren. Nu hopen op morgen dan. Ik heb tijdens mijn koperspiraaltje cyclussen van 28 tot 31 dagen gehad, maar de laatste keer was 28 dagen en daar was ik nu weer van uitgegaan. Toch iets langer waarschijnlijk. fiona1983, het schijnt dat eisprongen seizoensgebonden zijn. Hierdoor kan de LH-piek ook op andere tijdstippen meetbaar zijn. Misschien dat je dus nog net in je LH-piek zat en dus nog een iets donkere test had.
me eitje komt eraan ik denk morgen, maar nou is vl het hele weekend druk met werken. hij is vanmorgen om 9 uur weggegaan komt vannacht rond 4 uur pas thuis en morgenochtend is ie weer pleiten tot s'avonds laat uhmm ff denken hoe we dat gaan doen
Hoi meiden, Net voor het eerst een ovulatietest gebruikt en ik had 2 gelijke strepen.. Even dik en donker. Houd dit in dat ik dan vandaag of morgen mijn eisprong heb? Ik snap er nog niet zoveel van. Ik heb ook de digitale gekocht dus die kan ik eventueel ook gebruiken. Alvast bedankt, Liefs xx
Als je 2 even donkere strepen heb dan kan je de test als positief beschouwen. Als je LH piek begint dan heb je meestal een eisprong binnen 24 tot 48 uur.
Manlief is vanavond pokeren met z'n vrienden. Heeft beloofd me vannacht wakker te maken als hij thuis komt. Ben benieuwd . Zal wel als een blok op de bank in slaap vallen met een biertje te veel op. Meestal zo. Maar ach, toch nig een beetje vroeg voor me eitje, dus komt goed