Wij ook om de dag! Niet heel nauwlettend, soms twee dagen ertussen, soms dagen achter elkaar.. Meer omdat het zo fijn is dan omdat het moet! Moet wel zeggen dat, nu we er voor het 'echie' voor gaan, ik in met mijn gedachen wel meer bezig ben van: 'dit zou het wel eens kunnen zijn...'
Hier ook gewoon als we willen...is nu al 2 dagen geleden...toch denk ik dan..vandaag wel even sexen hoor hahaha
ik heb nu een beetje steekjes links boven mn links? ben ik gek of kan dat mn ei zijn? ga zo ff testen hoor.. half vijf. hebben gistermorgen wel geklust
Thnx Erg toepasselijk voor hier op t forum he Nu alleen nog hello kitty erop schilderen en klaar is de 1e
hoi meiden, Gister had ik met mn ovutest nog een smiley, vandaag niet meer. houd dat dan in dat ik mn eisprong gisteravond heb gehad? had ergens gelezen dat de eisprong seizoensgebonden is ofzo en in de herfst/winterperiode je eisprong savonds is? die ovutest was de eerste en ook meteen de laatste keer hoor hahaha de seks is gelijk minder leuk.
Hoi meiden Ben ik eindelijk ook weer eens. Heb zo'n drukke week achter de rug dus kwam echt helemaal nergens aan toe, saai hè! Hier vanmorgen nog een follikelmeting gehad, 2 mooie eitjes van 15 en 17 mm, zit nu op cd14 en woensdag moet ik weer terug voor een meting en eventueel een injectie, vind het wel prettig nu we dus nog gerichter kunnen klussen aangezien we precies zullen weten wanneer ik mijn ei kan verwachten. Ben zoooooo benieuwd! Verder klussen wij hier meestal ook om de dag, vaak iedere dag en soms zitten er 2 dagen tussen, we weten van elkaar dat we heel graag een derde kindje willen, daar praten we ook vaak over maar ik vertel manlief niet precies wanneer m'n vruchtbare dagen zijn, puur om er niet zo' druk op te leggen. Follikelmetingen etc is hij toch altijd aan het werk, ik laat hem wel weten hoe het ervoor staat, maar niet zo uitgebreid zeg maar, wil gewoon niet dat het zo'n "moetje" wordt.. Hier ook zwaar serie verslaafd!!! Praktisch alles wordt gekeken, grey's, revenge, alle crime series, noem er op, vind het heerlijk weg kijken. Sanne, wat vervelend meid, misschien kun je 3 dec nog eens vragen naar iets voor de pijn? De ene arts is de andere niet... Succes! Ik ga nog even gauw bijlezen want heb de rest niet zo goed kunnen onthouden hahaha Tot later!!
Ik lees nog mee hier. Nod onbekend, heb van de 21e tm 3 nov ovutesten gedaan en geen ei gevonden... Toen waren ze op... Dus NOD is minimaal 18 nov, maar wellicht later... Handig....
Na een posi ovutest springt je ei binnen 24-48 uur toch dus als je test posi is is je ei nog niet geweest.. hahah ja snmee lekker toch ontbijtsex hahaha...
Hallo hallo! Wow, m'n tweede NOD-forum-aanmelding . Bij de vorige wachtte ik nog op rood en nu op roze! Bah, dat ongesteld zijn had ik écht niet gemist zeg. Krampen, viezigheid, blergh! Met de spiraal erin viel het echt heel erg mee en daarvoor was ik zwanger dus ook geen menstruatie. Hier veel meiden bezig met ovutestjes zie ik. Daar heb ik (nog) geen verstand van. Eerst maar eens kijken of het weer zonder lukt. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat we bij de eerste veel vaker aan de klus waren dan nu. Ineens lijken we minder tijd te hebben . Nu lekker lui op de bank. Even niet sporten vanavond. Ben zo moe! Lekker Supernatural kijken straks. Onze verslaving.
herken ik wel nu bij de hopenlijke derde ook minder sex....ja minder tijd he hahahaha Ik werd helemaal niet ongi met spiraal....ja een keer op vakantie lekker!
Lov23, bij de eerste was het de derde ronde raak bij ons. Dat krijg je soms met zoveel geklus . Ik ga er ook echt vanuit dat het nu wat langer duurt. Ik werd wel heel regelmatig ongesteld met de spiraal, maar heeeeel weinig. Nu heb ik het gevoel dat ik half doodbloed...
@Redhead: Hier ook bij de eerste in ronde 3 raak, en nu inmiddels 'al' in ronde 5. We klussen wel ongeveer net zoveel als destijds denk ik, maar het is toch wat meer geplan als je al een kleine hebt. We proberen wel in de vruchtbare week om de dag te klussen. Maar goed, zegt ook niet alles, je kunt klussen wat je wil, maar je moet ook gewoon veel geluk hebben.