NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hih ja samentrekt maar sluiten geloof ik ook niet eigenlijk

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh hahaah dus wel....
    NOu dan beter wachten tot na je vent hahahaha

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik wist wel dat ik het niet verzonnen had :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahah smnee.....

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

haha ik had dat hier ooit gelezen geloof ik.
    maar ik wist niet meer waarom.. elke keer dacht ik 'neeeeee stop!!' :D:D

6. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    hahah, zo goedemorgen! Net m'n wasjes en dingetjes gedaan, ik dacht, eerst ff een bakkie koffie, wakker worden en bijlezen. hahahaah! Dus.... ik ben wakker hoor! :D

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Waar heb je gevonden dat de baarmoedermond sluit na een hoogtepunt dan? Heb daar nog nooit van gehoord. Wil wel graag weten of het echt echt echt waar is :p Als ik er op google kan ik weinig vinden. Alleen een ander topic op deze site, maar dat is niet de meest betrouwbare bron denk ik.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahahahaahah ......:D:D:D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja lekker wakker worden toch:p

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik kan er ook niks over vinden eigenlijk?

11. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ja zeker weten! Ik ben wakker! En ook direct vrolijk haha! Zo heerlijk grappig en ongegeneerd. Vanavond maar aan de hoogtepunten! :p

Ik kan me ook niet voorstellen dat een hoogtepunt tegen werkt, het moet vast een functie hebben! en hoe het uitgelegd staat klinkt het vrij logisch.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahaha heerlijk he:D Zeggen ze dan iets over de mannen .. nou de vrouwen kunnen dat ook:D kletsen over seks hahahaha

Nou wat ik wel weet dat als je als vrouw een hoogtepunt krijgt dat je bm mond echt zo`n klein stofzuigertje is zeg maar....heb er eens een filmpje van gezien.

Maar dat dan je bmmond sluit heb ik nog nooit gehoord en ik heb net eens gezocht op internet en kan er dus helemaal nisk over vinden. Je zou denken dat het wel ergens zou staan....PAS op als je zwanger wilt worden geen het klaarkomen krijgen voor je man hahaha

13. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Waar vind je zulke filmpjes? ;) hahaha

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

hmm ik geloof in bakerspraatjes dus :p
    heb net een ovutest gedaan, vanmorgen om half negen geplast, dat kan wel toch? dr was al iets te zien.. ik hoop dat t vanavond of morgen dan echt goed is :)

15. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

#635 Joycie78, 6 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2013
    Had het in 2 verschillende topics hier op ZP gelezen.. maar geloof er zelf ook niet in hoor.. lijkt me "stug" (zie je m?? :p ) dat de boel dicht gaat .. misschien wat samengetrokken.. maar potdicht nee.
    Heeft mn gyn/vk ook niets van gezegd.. dat daaronder van het 2x hoogtepunten heb ik wel van de vk dus daar geloof ik wel in.

Maar goed ik houd t toch op 1 keer.. na hem .. vind t genoeg ! :D

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb er de vorige keren ook geen hinder van ondervonden, meestal kom ik 10 seconden tot 3 minuten voor mijn man klaar, toen was ik de eerste rondes zwanger.

Ik kan me wel voorstellen dat je baarmoederopening wat dicht gaat, maar helemaal dicht kan ik me niet voorstellen.

Mijn ovutest is trouwens weer licht :) dus dan is mijn eisprong als het goed is geweest.

Nu die komende 2 weken afwachten...

17. Joycie78

Yay Sassie1980 kom dr bij op t bankie.. van mij ook gister geweest.

*schuift op*

:D

18. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ooohh gelukkig! ik dacht al, 2x komen is haast onmogelijk! laat staan 1x eerder. Wanneer ik er tegenaan zit, knijpt niet alleen mijn baarmoedermond samen, maar volgens manlief alles! Geen kans dat hij dan kan wachten!
    (dat is zo fijn, als ik er 'klaar' mee ben, kan ik zo alles bepalen en snel afronden! :D)

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Staan zoveel verschillende dingen over. Er voor is belangrijk voor de toegankelijkheid en erna om het sperma een 'boost' te geven. Maar ik lees dan dat het sperma na 5 min het ei wel bereikt heeft, maar ook dat je dan het beste een uur of twee na de seks pas dat hoogtepunt kan krijgen. Vind het allemaal maar tegenstrijdig haha.

20. Joycie78

na 5 minuten? geen kans, duurt uren...

Volgens vk 45 minuten tot zeker 12 uur... die van 45 minuten is dan wel uitzonderlijk ;)

Deel Deze Pagina