Ik las weer dat de vrouw hem eerst moet krijgen ivm de zuurgraad? Na een hoogtepunt is de omgeving spermavriendelijk ofzo haha. Dat van jou klinkt wel logisch.
Ja ik vond het ook al erg snel! Best leuk internet, maar de bronnen zijn niet altijd even betrouwbaar. Agh we rommelen maar gewoon wat aan. Volgens mij word je ook best zwanger zonder het timen van orgasmen enzo Ik ga weer eens even een ovulatietest doen. Hoop dat dat ei snel komt. Heb heel de tijd koppijn, had ik vorige cyclus ook al voor mijn ei. Volgens mij heeft het er iets mee te maken. Na mijn ei niet meer namelijk.
What happens during Sex - Ovulation, Ejaculation, Fertilization - YouTube hier is een filmpje waar je goed ziet hoe het allemaal gaat. Bij 5 minuten zie je dat wat ik bedoelde met het stofzuigertje hahahha
Voordat sperma bij een ei is duurt wel even hoor.....juist die weg duurt lang toch? Je bent echt niet binnen 5 minuten na je sex al bevrucht hihihi
Ik vindt dat wel altijd interessant...ik heb er extra naar gezocht voor jullie want ik wist dat deze bestond hahaha
Als mijn cyclus weer 30 dagen is verwacht ik hem vrijdag of zaterdag. Maar dit is pas de 2e ronde dus weet het niet. Die 5 minuten leken me ook wel heel sterk. Heb wel gelezen dat het moeilijkste moment is om door de eicel naar binnen te dringen. Geloof dat dat wel even duurt.
@lov: inderdaad.. Zijn we ook blij mee.. @komen: hier eerst ik.. Dan manlief.. En dan z,n half uur later ik weer.. Maar ook dat blijkt niet te helpen hahaha
Helemaal mee eens hoor, natuur heeft ons toch zo inelkaar gezet dat t allemaal wel zal helpen Succes met ei zoeken!
Als jullie het nog niet kennen en t interessant vinden moet je dit maar eens kijken. "The Great Sperm Race" Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Vond het geweldig.. en zie t nu als een nog groter menselijk wonder. X Joyce
VAN BEVRUCHTING TOT BABY - YouTube Hier nog een leuk filmpje! Van bevruchting tot baby Heel mooi nagemaakt. @hier: nog geen lhpiek gespot hopelijk komt hij deze week nog!
Informatief het filmpje Lov! de andere filmpjes ga ik ook een ander keertje kijken. Maar zo leer ik nog eens wat Ik heb geen idee wanneer mijn ei spring! Ga 'm ook niet zoeken. Blijf gewoon om de dag stofzuigeren, haha! Op z'n laatst is mijn NOD de 30e. Ik hou het daar wel op. Het klinkt wel leuk, eieren zoeken. Het lijkt wel pasen in deze topic! Ik hoop dat jullie ze vinden en dat ze niet te moeilijk verstopt zijn
haha Hier ook een eitje denk ik, heb al van gisterenmiddag een knagende ovulatiepijn,linkerkant weer gevoelig en gevoelige borsten. Gisteren al netjes geklust en ga als het ventje thuiskomt sevs nog eens aanleggen Nu is dit dag 12 bij mij, dus denk dat ik daarom men eitje vorige maand misschien heb gemist, dat ik een vroege eisprong heb. Mooie filmpjes!