Zo wordt gezellig druk hier Naliey ben je al bezig met ovu testen? Surprise is super mooi! Crea hoor! Meiden op het wachtbankje succes met wachten! Hier nog aan het wachten op mijn ei. Zag een mooi verhaal over stofzuigen voor bij komen. Klinkt wel logisch als het zo gezegd word. Zal vanmiddag de filmpjes even kijken. Ben nog onwijs moe maar kan niet verder slapen gister een late dienst gehad dus wil nog zo graag een paar uur slapen.
haha hoe noemt men stofzuigen dan in de verleden tijd? stofgezogen? stofgezuigd of stofgezuigen? wij doen liever aan 'zaadkepluk' Wat zijn er veel eitjes op komst seg! Blijven oefenen ondanks het zo koud is op die slaapkamer
gister rekbaar slijmverlies dus ik deed een ovulatietest en jawel hoor super positief! wij hebben geklust, dus het wachten is begonnen. spannend
Hey meiden. Ben weer terug van weggeweest. Afgelopen weekend naar een nicht van me toe geweest en haar 2 kinderen. De oudste begint nu net aan haar make-up fase en de jongste kan net stappen. Owww wat zijn dat toch schatjes! Afgelopen maandag had ik mijn eerste werkdag en gisteren lag ik ziek op bed dus ja vandaar dat ik me vandaag pas weer kan melden. Hoe is het met de dames hier? De meiden die hun ei aan het vinden zijn: Succes! De meiden op het wachtbankje: schilder hem maar mooi roze! Overige dames! Succes en een hele fijne dag!
NOD lijst 16 t/m 30 November 2012 ♥ 16. (5) tbtje - 20 jaar (1e kindje, 2/3e ronde na curretage) chantallcindy - 22 jaar (1e kindje, 7e ronde, 2de ronde na vmk) Jette 1976 - 36 jaar (1e kindje, 7e ronde) Vrouwtje72 - 40 jaar (2e kindje, 6e ronde na mk) Koetje - 30 jaar (3e kindje, 3e ronde) 17. (5) sjuul85 - 27 jaar (1e kindje, 5e ronde) Toekan - 23 jaar (1e kindje, 15e ronde, 2e IUI) Emeli - 27 jaar (1e kindje, 2e ronde) Hamtaro - (2e kindje, 1e ronde) fiona1983 - 29 jaar (1e kindje, 13e ronde) 18. (5) Mizz Bunny - 29 jaar (1e kindje, 9e ronde) zonneschijn - 31 jaar (1e kindje, 5e ronde) tweety - 31 jaar (3e kindje, 3e ronde) lindaw - 28 jaar (1e kindje, 14e ronde) Itsmie - 25 jaar (1e kindje, 3e ronde) 19. (6) Smnee - 21 jaar (1e kindje, 5e ronde) Missoni - 31 jaar (3e kindje, 2e ronde) MumL - 20 jaar (1e kindje, 7e ronde) Joycie78 - 34 jaar (1e kindje, 4e ronde, 2e na vmk) sassie1980 - 32 jaar (4e kindje, 1e ronde) missnova - 26 jaar (1e kindje, 4e ronde) 20. (4) Nynke1980 - 32 jaar (2e kindje, 4e ronde) 4dogs82 - 30 jaar (1e kindje, 7e ronde) kwiebeltje - 22 jaar (1e kindje, 8e ronde) suuz83 - 29 jaar (1e kindje, 5e ronde) 21. (4) Amanda23 - 27 jaar (2e kindje, 3e ronde) Cici86 - 26 jaar (3e kindje, 3e ronde) Lusvi - 24 jaar (1e kindje, 2e ronde) mixje - 31 jaar (2e kindje, 7e ronde) 22. (9) LiLaa - 24 jaar (2e kindje, 1e ronde) Dorianne - 30 jaar (3e kindje, 1e ronde) Didi 31 - (3e kindje, 1e ronde) Lov23 - 29 jaar (3e kindje, 3e ronde) Yuna28 - 27 jaar (1e kindje, 6e ronde) Steefsel - 26 jaar (2e kindje, 2e ronde) Jenn88 - 24 jaar (1e kindje, 5e ronde) Flora1 - 23 jaar (1e kindje, 5e ronde) Perzik - 36 jaar (1e kindje, 5e ronde) 23. (6) e1ke - 27 jaar (1e kindje, 3e ronde) BabyR - 25 jaar (2e kindje, 1e ronde) XxPinkxX - 38 jaar (2e kindje, 15e ronde) Minime81 - 31 jaar (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - 27 jaar (2e kindje, 3e ronde) Sammm - 24 jaar (2e kindje, 1e ronde) 24. (7) Chique - 33 jaar (3e kindje, 2e ronde) Pluisje30 - 30 jaar (1e kindje, 5e ronde) 00Wendy00 - (2e kindje, 2e ronde) Veerr - 25 jaar (1e kindje, 2e ronde) Xdanielle - 22 jaar (2e kindje, 9e ronde) Stefjuh - 22 jaar (1e kindje, 6e ronde) Babsy78 - 34 jaar (5e kindje, 3e ronde) 25.(5) Naliey - 25 jaar (1e kindje, 61e ronde, 13e ronde na mk) Elleske - 25 jaar (1e kindje, 3e ronde) Hopeandfaith - 25 jaar (1e kindje, 22e ronde) Mags- 27 jaar (1e kindje, 4e ronde) lenatje - 24 jaar (2e kindje, 4e ronde na mk) 26. (3) wondertjeinmaak - 24 jaar (1e kindje 3e ronde) Mart - 29 jaar (1e kindje, ronde 4) Redhead - (2e kindje, 1e ronde) 27. (2) eitje85 - 27 jaar (1e kindje, 5e ronde) MrsDee - 28 jaar (3e kindje, 18e ronde) 28.(5) Channie32 - (3e kindje, 21e ronde) Mamalucy - 23 jaar (1e kindje, 3e ronde) Dooo88 - 24 jaar (1e kindje, 8e ronde) CarlijnW - 38 jaar (1e kindje, 5e ronde) Ikapika - 33 jaar (1e kindje, 2e ronde) 29. (4) 19Susanne87 - 25 jaar (3e kindje, 4e ronde) love and hope- 25 jaar(1e kindje, ronde 8) min89 - 23 jaar (1e kindje, 1e ronde) sabrinab1986 - 26 jaar (3e kindje, 3e ronde) 30.(9) Dotjes - 23 jaar (1e kindje, 7e ronde) Maybe3 - (3e kindje, 27e ronde) anahera - ? jaar (1e kindje, 4e ronde) Saja87 - 24 jaar (2e kindje, 4e ronde) Luvv - 30 jaar (3e kindje, 3e ronde) Zahra2 - 29 jaar (2e kindje, 3e ronde) SannevH - 27 jaar (1e kindje, 7e ronde) 19Vivian86 - 26 jaar (1e kindje 4e ronde) Silinde - 33 jaar (2e kindje, ronde 16) Datumloos (3) marly87 - 25 jaar (1e kindje, 9e ronde) Babystew - 22 jaar (2e kindje, 4e ronde) frutsel - 28 jaar (2e kindje, 2e ronde) Totaal: 82 ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM (5), negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag (2) , vlindertje, niets doorgegeven WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed missnova verplaatst
Degene die hun ei al hebben gehad, hebben jullie ook nog wat last van je onderbuik? Ik blijf een zeurend gevoel houden, ook heb ik wat last van mijn darmen (winderig ) en wat krampjes af en toe. naliey, hij is erg leuk geworden zeg. Ik ben blij dat wij niet aan surprises doen, want ik ben niet zo creatief. Smnee, als je ovutest gisterenochtend positief was en 's avonds alweer lichter dan zat je waarschijnlijk al op de tweede helft van je lh-piek. Die piek zal waarschijnlijk dan tussen de ovutest van eergisteren en gisteren begonnen zijn. Ik verwacht dan dat je vandaag je ei zal hebben. Missoni, hopelijk zijn je eitjes groot genoeg! Dorianne, fijn dat de ovutest positief was, maar dan klopt je banner zeker niet? 19Vivian86, niet handig dat je ziek bent als je net met je eerste werkdag bent begonnen. Beterschap.
Sassie : klopt inderdaad. Ik heb een cyclus tussen de 28 dagen en 38 dagen dus banner was een gemiddelde maar heb nu dus de langste cyclus.
Hoi allemaal... hier even snel een berichtje van mij tussendoor... zit nu vlak voor mijn eisprong... dus zal hier vanaf nu wat vaker schrijven. Gelukkig heb ik het de komende tijd best druk dus dat leidt me een beetje af merk ik al... de vorige 2 rondes zat ik voor mijn gevoel veel meer op mijn lichaam en kwaaltjes te letten... maar die kunnen je flink misleiden haha. Nu ben ik meer bezig met de komende verjaardag van mijn dochter, haar schoolreisje (ze gaat met haar klas naar het pietenhuis in Bergen en ik ga gezellig mee ) en sinterklaas... alle kadootjes moeten nog gekocht dus afleiding genoeg haha... hoop ik Groetjes!
Spannend weer de ei periodes de eersten kunnen gewoon al over in principe 1 week positief testten. Mijn menstruatie vandaag voorbij (joepie) Liefs
Ja hoor , hoort allemaal bij een ovulatie Ben ook sinds ei winderig en opgeblazen.. Het hormoon dat vrijkomt bij de eisprong schijnt ook invloed hebben op de darmen. Sommige mensen hebben het tot aan de volgende menstruatie, anderen neemt t eerder af. Hoe dan ook heel normaal! Zit nu ook zo .. en zo moe .. dat wachtbankje is ook zo vermoeiend! X Joyce
Misschien moeten we maar contact opnemen met Van Dale om de nieuwe betekenis van stofzuigen in het woordenboek op te laten nemen. Hier ook nog op ei aan het wachten. Zo maar weer een ovutestje doen. Ik had vorige keer na mijn ei ook zo'n last van mijn darmen. Hopelijk dit keer wat minder. Over een paar dagen weer op die veel te lange wachtbank. Laten we inderdaad hopen dat hij mooi roze wordt! Ik hou wel van roze
babsy78, ik heb gelukkig ook wat afleiding, alhoewel ik wel elke dag op het forum kom kijken en er dus wel dagelijks aan herinnerd word Komende weekend open dag van mijn werk, het weekend erop (net voor mijn NOD) naar mijn ouders. De komende 2 weken op maandag een examen dus eigenlijk elke dag wel even aan de studie. En dan daarnaast nog 2,5 dag per week werken en druk met de kids. Joycie78, fijn om te lezen dat meerderen er last van hebben. Ik weet niet of ik er normaal ook last van had, ik lette daar nooit zo op. Nu ga je toch meer dingen willen verklaren, haha.
Hier van t weekend voor een vriendin een baby shower taart maken.. Zo leuk..mwant ik weet het geslacht en hun niet hahaha... Nu al druk aan het bedenken en uit tekenen hoe ik hem ongeveer wil gaan maken
Mag ik er ook weer op? NiMou, 26 jaar, ronde 9, 1e kindje, 2e ronde clomid Vandaag laatste pilletje clomid genomen.. Hopen op een goed ei en roze deze maand. Ondanks 9e ronde toch al 1,5 jaar bezig ruim. Soms raakt me geduld zo op! Word er gek van.
maybe3, hoe kan het dat zij het geslacht niet weten en jij wel? Hebben ze het geslacht op een briefje in een enveloppe meegehad en aan jou gegeven? Ga je nu wel een neutrale taart maken? NiMou, dat is dan wel vervelend als je lange cyclussen hebt, dan je minder kansen als iemand die een gewone cyclus heeft. Hopelijk heeft de Clomid zijn werk gedaan.