Chiqui, ik had nu de dag voor mijn eisprong meer afscheiding en op de dag van mijn eisprong 's middags een klodder slijm en toen was 's avonds mijn eisprong. kwiebeltje, ik bedoelde dus dat ik in die bijna 2 jaar tijd vrijwel geen klachten had na mijn eisprong. Alleen een opgeblazen buik en obstipatie 1 a 2 dagen voor NOD, maar verder geen gevoel van messensteken. Tja, een vrouwelijk lichaam kan je wel voor de gek houden als je eenmaal zwanger wil worden. Missoni, als je eisprong vrijdagavond is en je hebt gisteren niet geklust dan zou ik vanavond en zaterdagochtend klussen als dit kan. Morgenavond zou op zich ook nog wel kunnen, maar dan wordt de kwaliteit wel iets minder. Maarja, beter iets dan niets. 00wendy00, als je elke dag rond hetzelfde tijdstipt test dan zou je 2 dagen achter elkaar een positieve ovutest moeten krijgen. Er even vanuit gaan dat hij morgenochtend ook positief is en zaterdagochtend niet meer, dan heb je tussen vrijdagochtend en zaterdagochtend je eisprong. Dan is je cyclus een dagje korter denk ik.
Beste allemaal, Mijn vorige cyclus was 32 dagen , maar ik verlies nu meer en meer slijm. Zou dit kunnen betekenen dat mijn eisprong er eerder aankomt? Ik zit nu op dag 13. Volgens mijn banner duurt het nog 6 dagen. Ik ben sinds 22 september van de pil af. We stofzuigen nu om de dag. Vandaag dus ook. Ik hoop dat het snel raak is
Wendy: Je kunt ook een langere luteale fase hebben! Dat die dus 16 of 17 dagen is. Maar misschien is je ei gewoon vroeg.
@wendy: Als je ei 3 dagen eerder is, zou je NOD ook 3 dagen eerder moeten zijn. Je luteale fase (tussen eisprong en NOD) is namelijk elke maand (ongeveer) gelijk. @Stofzuigen: Is het nu klaarkomen of gewoon klussen? Want iemand zei 2x ervoor en 1x erna stofzuigen....wow ik ben al blij als ik 1x keer stofzuig (als in klaarkomen dan) hihi
Vandaag had je een posi ovutest. Dan springt je ei binnen 24-48 uur toch....dus vanaf je eisprong is het dan 14 dagen tot je nod...
Minime81, dat was ik hihi. Maar die ene erna was een `moetje` hoor. Normaal stofzuig ik nooit na haha. Maar omdat je baarmoeder dan een soort zuigbeweging maakt en alle zaadjes naar binnen zuigt....heb ik ook maar van hier geleerd hoor.
Niet `na´ stond er . Heb er meestal 1 tot 3 voor maar nooit na. Lekker om zo open en bloot er over te praten hier he.
Oohh ik wil alweer reageren hoor haha. Voor mijn gevoel reageer ik alleen maar wanneer het over seks gaat, mijn excuses hiervoor. Het is niet dat ik niet wil reageren op het overige, maar dat is gewoon hetgeen waar ik het minst verstand van heb.. Ik kan gewoon weinig zinnigs antwoorden op ovulatietesten of temperaturen omdat ik dat niet doe.. Enne, stofzuigen is seks met klaarkomen. Tijdens de seks de zaadjes opzuigen, toch?
hahahaha dit is zo leuk om te lezen he, hihihi ze kunnen wel een boek maken van onze reacties! dat zou echt een geweldige komedie zijn!
1 tot 3 keer een hoogtepunt per keer? Ben al blij met 1 per keer. Mijn man is namelijk een snelle, niet altijd leuk gelukkig heeft ie altijd zin! Hoe zit het trouwens met de snelheid van het zaad. Ik heb altijd het gevoel dat mijn man niet heel ver schiet.. Trouwens: het is 7 uur smorgens en mijn man ligt naast nog naast me in bed. Laat hem dit maar niet horen
Hihi niet ver schiet.....nou dat komt wel goed daarbinnen hoor. De natuur heeft het zo geregeld dat ze weten waar ze naartoe moeten..... Idd stofzuigen is sex met klaarkomen haha
Haha zit hier in de trein met een big smile op mn gezicht. Zo fijn om hier ongegeneerd over te praten. Vanavond flink stofzuigen, NA!
Na mijn positieve ovutest van gister vanochtend ook weer gedaan. Hier het rijtje met de onderste vers van de pers. Volgens mij was die van gister net iets meer positief. Maar goed dat we gister hebben geklust want vanavond komt het er niet van... Bekijk bijlage 285538
Ik was ook al verbaasd, 3 keer!! Ik kom wel bijna altijd, maar meer dan 1x is me nog nooit gelukt. Ben er na het komen eigenlijk ook wel klaar mee. Dan lig ik mijn tijd uit, zeg maar . Vindt het altijd vervelend als het dan nog duurt voor manlief komt. Ik kom het liefst gelijkertijd, want als hij eerder komt, lukt het me meestal ook niet meer. Dan is die echte hardheid er een beetje af zeg maar. Dus voor mij vlak voor manlief of tegelijk
Hahaha is ook vermoeiend dat klaarkomen hahahaha...dan hebben de mannen het toch makkelijk! Hier voel ik me wat duizelig vandaag....niet lekker!
Ik sluit me bij je aan chiqui Maar net na de man klaarkomen is wel het beste voor het stofzuigeffect. Las dat het uitstellen van het hoogtepunt van de man de kansen vergroot. Dus vanavond ga ik hem even pesten En ik denk dat ik ook maar even iets langer blijf liggen ipv de run naar de badkamer.