NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik had de foto van die van gister er even bij gepakt toen die net was gedaan en vergeleken met die van vandaag. Dan is die van gister dudelijk donkerder...Ach, hebben gister gestofzuigd dus hoop dat ik goed zit hihi.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja wendy je ei zit er,idg aan te komen dat is zeker hahaha...

Ach weet je al die trucjes....heb gewoon sex hahaha...nee grapje hoor. Ik blijf ook altijd nog even liggen...

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wendy: hopelijk is het gelukt!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, gewoon lekker sexen ja haha. Moet wel zeggen dat ik nu wel iets meer moeite doe voor mijn man. Ik heb ergens gelezen dat hoe opgewonder de man hoe beter het voor het zaad is ofzo. Dus gister een sexy setje aangetrokken hihi.

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ben ineens toch wel een beetje trots op ons. We zijn aanstaande dinsdag alweer 15 jaar samen en de sex is dus nog goed als ik mezelf hier na lees haha!

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik zit op werk op mijn smartphone en zit te grinniken om jullie berichtjes, maar ik kan niet tegen mijn collega's vertellen waarom ik lach ;)

7. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    haha, ik zit hier ook stiekum een beetje te grijnzen om jullie berichtjes.
    Ik heb even jullie hulp nodig!
    Ik had dus ook gelezen dat het de kansen wel vergroot als je beiden goed opgewonden bent. Maar dat ging gisteren (op mijn meest vruchtbare moment notabene!) dus even mis. ML wilde in eerste instantie slapen, dus ik deed extra mn best. En hij kwam ineens al, maar niet op de juiste plek dus. Daarna gelukkig nog een keertje wel op een plekje waar mn stofzuiger bij kan, hihi. Maar ik vraag me af of dat dan geen losse flodder geweest is?
    Sorry voor de details meiden!

8. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    15 jaar, woooow! gefeliciteerd, fijn dat jullie het nog steeds gezellig hebben in de slaapkamer ;)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dankje! :D

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is superfijn na 15 jaar. Op naar de bejaardenseks zoals wij altijd tegen elkaar zeggen ;)

Pluisje: iets is beter dan niets. Maar ik zou vandaag nog een keertje doen.

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    15 jaar is lang hihi. Wel super dat het nog steeds goed zit in de slaapkamer ;)

Hier kom ik meestal tegelijk klaar. Na die tijd nooit want dan houden we al weer op hihi.

12. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Bij ons ook hetzelfde verhaal!

& Pluisje, misschien is het onderste uit de kan toch wel het beste? Voor de zekerheid vanavond of morgenochtend nog een keer! Baat het niet schaadt het niet

Nou lady's, stofzuig-ze vandaag! :p

13. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
  14. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mwahaha, dat is een goeie dotje! Heb je het woord stofzuiger zitten googelen ofzo ;). Geniaal!

Hier vanochtend ook niet zo'n geslaagde poging. Denk gisteravond toch me ei gehad te hebben, dus dacht manlief vanochtend vroeg voor het ontwaken van de kids ff wakker te sexen. Maar ons bed begint langzaamaan enorm te kraken van al dat stofzuigen, dat hij het niet voor elkaar kreeg te komen :(.
    Vanavond nog maar een keer proberen, maar ben bang dat het dan mosterd na de maaltijd is. Woensdag wel goed geklust dus hopelijk is zaadkwaliteit goed genoeg.
    Pff, na vandaag dus op het bankje en maar duimen draaien dan. Bleh!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je man kan twee keer klaarkomen:$

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen als het niet goed lukt dames.........

Hier trouwens ook 10 jaar samen en alles is eigenlijk nog net so als vroeger hahaha...maar je moet dit zelf leuk houden hoor!

17. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    Goedemorgen Dames,

Ik heb mn rot gelachen over het stofzuigen. Helmaal toen ik tijdens het klussen aan het stogzuigen was. Maar dan echt in het nieuwe huis.:)
    Helaas hebben we daar nog geen internet dus kon het gelukkig via mijn telefoon lezen.

Ik kom ook bijna altijd tegelijk met mn vriend. Hopelijk is dat goed genoeg.

Meiden op het wachtbankje, hopelijk genoeg afleiding waardoor de tijd snel gaat
    Meiden die nog wachten op jullie ei: hopelijk komt deze snel!

Mag mijn NOD verplaatst worden naar 18 NOV?
    Mijn ei was iets eerder. Thanks!

Ik ga nu weer naar mn nieuwe huis, maar lees wel mee!

Alvast een heel fijn weekend allemaal!

X

18. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Woensdag was dan toch perfect?! vanavond nog een keertje, voor de zekerheid, maar denk dat t prima is hoor

19. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Haha, ja hoor, geen probleem. Maar normaal gesproken gewoon 1 keertje.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knap:D

Deel Deze Pagina