NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Hahaha ik ben alweer een tijdje stil sinds het "stofzuigen" ingevoerd is en het dus alleen over sex gaat :p
    Ik praat er niet zo makkelijk over :)
    En ML wil ook niet dat ik over ons sexleven praat ;)
    Gister zouden we wel gaan "klussen/stofzuigen" maar ik had al de hele avond barstende koppijn..
    Jaja denkt ML: "maar vanavond heb ik hoofdpijn als je vraagt"
    Maar ik had dus echt barstende koppijn, zelfs zo erg dat ik uit wanhoop een ibu had ingenomen omdat ik niet eens goed kon liggen/slapen...
    Dus vanavond het Feestje (zoals ML het noemt) inhalen ;)

2. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    dat nummer over stofzuigen;)
    nog een weekje wachtbankje...:D

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pluisje, er is wel kans dat de tweede lading van mindere kwaliteit is, maar iets is beter dan niets inderdaad.

Chiqui, balen dat je man niet kon komen. Wij hebben een waterbed dus gelukkig geen last van kraken.

Qua klaarkomen. Ik kom meestal ook wel een paar keer, hihi. Bij mijn ex lukte het nooit, manlief is groter/dikker geschapen (hij moet niet lezen dat ik dit hier zet haha) en sindsdien heb ik er geen moeite meer mee.

4. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    :$ hahaha

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahah ach mannen doen het ook waarom mogen wij vrouwen het er niet over hebben!

6. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    hey meiden,

Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest van het forum had even me buik vol van het zwanger worden. Maar nu de eisprong geweest is vind ik het stiekem toch wel weer spannend op het wachtbankje. En dat omdat ik medicijnen krijg voor me schildklier en nu dus net zo veel kans heb om zwanger te worden als een ieder ander.
    Maar dat was niet de reden dat ik weg was dat is een verhaal apart namelijk:

Mijn beste vriendin was zwanger dus wij helemaal gelukkig en blij toen ze het me vertelde. Nu kreeg ik van de week zulk KLOTE nieuws te horen. :x
    Ze was ruim 33 weken zwanger en haar tere dochtertje was plots overleden in haar buik. :$
    Dit is gekomen door dat haar kleine prinsesje een knoop in de navelstreng had :( dus ze is gewoon gestikt :'(
    Ik heb het hier best moeilijk mee gehad veel boze gevoelens kwamen omhoog en angst dat het zomaar gebeuren kan. Het komt zelf 1 op de 100 keer voor.
    Begin van de week hebben ze de kleine meid laten cremeren. Dit was erg emotioneel. Daarom was ik niet echt actief geweest op het forum omdat ik er gewoon voor me vriendin moest zijn. Maar nu ben ik terug en op de wachtbank met gemengde gevoelens.

Nu ga ik even opzoek naar de lijst ;) even kijken wat de standen zijn tot nu toe ;)

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hahaha lekker schaamteloos he.

Bijgevoegde bestanden:

• stofz.jpg
      stofz.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      5
  8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje wat erg.....:(

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Wat erg Lindaw! Snap dat je wel andere dingen aan je hoofd had dan. Vreselijk dat zulk soort dingen gebeuren :(
    Sterkte!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hihihi:D

11. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ja het schud je echt weer helemaal wakker. Maar probeer er niet aan te denken dat het mij zal overkomen want dat hoeft helemaal niet natuurlijk. maar toch maak je jezelf bang.

Hihi ik zie dat ik iets gemist heb?! STOFZUIGEN??? vertel!

12. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    aj, sterkte.

13. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Dank je x

14. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    @stofzuigen: vrouw na man klaarkomen, baarmoeder ''zuigt'' zaad dan op ;)zeer clynische korte uitleg hahaha :D

15. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Hahahahahahahaha hoe verzinnen jullie het hahahahaha :D:p

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    tjeeeee, wat erg! kan me voorstellen dat je een beetje gemengde gevoelens hebt. verschrikkelijk

17. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    :$ hahaha

18. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahhahahhaha

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is altijd eng zoiets he:(......
    Nou kijk..:D als jij al brouw klaarkomt doet je bmmond alles opzuigen....die maakt zuigende bewegingen:D dusssssss als jij seks hebt met je man moet je even zorgen dat jijzelf doet stofzuigen...dus een hoogtepunt krijgen:D

20. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lindaw wat een afschuwelijk verhaal!
    Verleden jaar ook zoiets meegemaakt met een goede vriendin. Zij was 40,3 mnd. Babietje van een op andere dag dood en niet te achterhalen waarom. Ik was net bevallen van mijn kerngezonde mooie dochter.
    Zit met tranen in me ogen.
    Sterkte.

Deel Deze Pagina