Hier ben ik het niet mee eens . Er zijn meiden met een hele korte piek. Die testen ook altijd 2x per dag om hem niet te missen. Ikzelf heb ook altijd maar 1 positieve test. Ook kan je eisprong binnen een paar uur na de posi test zijn. Dat is per vrouw verschillend. Mijn ei springt na de posi test altijd binnen 4 tot 10 uur. Daarna is mijn ovutest ook meteen weer wit. Maar 24-48 uur kan ook. Ik wil niet de betweter uithangen maar verkeerde informatie kan wel een verkeerd beeld geven.
Ik ga nog even wat fabels de wereld uit helpen. Als je man/vriend vaker klaarkomt is de kwaliteit van het zaad niet slechter alleen de hoeveelheid kan wat minder zijn. Zaadjes worden nl iedere seconde aangemaakt. Dus ook iedere dag stofzuigen kan geen kwaad. Mist de kwaliteit van het zaad normaal gesproken al goed is. Het kan dus alleen wat minder zijn. Dit zijn de onderzoeks resultaten van een Brits onderzoeksbureau. Dus meiden die graag iedere dag ff stofzuigen, ga je gang!
Ik was 11 toen ik de eerste keer ongi werd.......gelijk nooit meer gestopt en toen moest ik gelijk aan de pil. Ik viel flauw zoveel bloedde ik... Ik was ook altijd bang last temkrijgen van gekke ongi toen ik de eerste keer stopte met de pil....maar werd beide keren vrij snel zwanger gelukkig.
@Lov23 Oei, dat is best heftig. Dat heb ik nooit gehad. Ik was altijd regelmatig. Ik ben vanaf mijn 16e aan de pil gegaan. Daarna een tijdje ermee gestopt tot mijn 22e. Dus nu na meer dan 10 jaar weer in september gestopt met de pil. Ik ben na 32 dagen natuurlijk ongesteld geworden. Ik hoop deze ronde uiteraard zwanger te worden, maar anders wel benieuwd hoe lang deze cyclus zal zijn. Vorige ronde wel geklust, maar niet bewust. Nu probeer ik dat wel. Daarnaast ook veel meer zijn dan tijdens de pil haha.
Missnova maakt niet uit. vind het wel leuk om te doen hoor maar als we straks zo ver zijn dat we echt met kleurtjes werken, en ik de hele dag werken ben... heb ik geen rust meer haha. ikapika ik was ook elf toen ik voor het eerst menstrueerde. vlak voor de zomervakantie van groep 7 naar groep 8. ik was de allereerste van de klas haha Dotje mooi gezegd! en helemaal waar natuurlijk
Ja was echt *** nog op de basisschool en al ongi en dan ook nog vreselijk veel..... Maar we gaannervoor nu hahaha.....
Hallo dames! Ik sta nu ook op de lijst dus dan moet ik natuurlijk wel wat van mij laten horen. Ik zit nu op het wachtbankje en volgens mij heb ik mijn eisprong 3 dagen eerder gehad. Vandaag had ik 1 moment flinke pijn in mijn rechterzij en later in mijn linkerzij? zou dit innesteling kunnen zijn? Lov23, ik werd op mijn 11e ook ongesteld niet leuk zelf op schoolkamp was ik ongesteld en de juf maar vragen of het goed ging. Ik zie dat de meeste in de vruchtbare periode zitten! Veel plezier met stofzuigen en op een positieve afsluiting
Dag dames, Heb flink zitten grijnzen hier toen ik even alles aan het terug lezen was, hilarisch! Lindaw, jeetje meid wat is dat schrikken hè, kan me voorstellen dat je wereld even op z'n kop staat! Fiona wat balen voor je, hoop dat je wat afleiding voor jezelf kunt vinden waardoor de tijd wat sneller voor je gaat. Nou gister flink ons best gedaan, straks moet mijn ei komen dus zometeen ook nog even aan de bak en jaaaa.... Morgen ook! Niet geschoten is altijd mis zullen we dan maar zeggen... Fijne avond!
Spannend Djennes! Ik hoop voor je dat het de innesteling is *duim duim* Gezien je cyclus zou het wel kunnen! Nu nog even the Voice afkijken, daarna slapen en morgenochtend de stofzuiger er doorheen En dan een middagje shoppen bij Ikea...
Leuk djennis! Ken precies uw probleem Ik had de 6de mijn eitje denk ik. Hier ook nu veeel plassen en opgeblazen buik. Hoop het ook maar durf er niet teveel op te hopen. Ik had vroeger mijn eitje, zou iemand me kunnen uitleggen wanneer ik mijn nod kan verwachten?