Volgens mij kun je beter ook geen pcm met caffeine slikken, teveel coffeine is niet goed als je zwanger wilt worden.
Djennis ik duim voor je! Iedereen zeker lekker geklust gister? Hier kwam manlief gisteravond thuis en is meteen boven het bed uit en weer in elkaar gaan zetten. De kraak is er zo goed als uit nu! Natuurlijk dollenthousiast aan het stofzuigen gegaan toen het grut sliep! Manlief zo enthousiast dat hij vergat mij te laten stofzuigen :s. Maar de soldaatjes weten gelukkig toch wel raad. Nu maar hopen dat ze een merlyn monroe tegenkomen
Hier een beetje in de war of ik mijn ei nou wel of niet gehad heb. FF heeft een stippelkruis geplaatst, maar vandaag best lagere temp, dus een beetje verwarrend deze keer... Misschien toch nog even stofzuigen vandaag. Maar heb even helemaal geen zin op een of andere manier, wie weet komt dat later vandaag weer.
Goedemorgen meiden.. Hier t idee dat ik dit weekend wel eens al m,n ei kan hebben... Gister licht roze slijm en vandaag is m,n temp omlaag.. Dus maar even goed stofzuigen dit weekend
Pfff wat duurde The Voice gister lang hahahahahaha maar toch nog even geklust hoor! Fijij dat het bed gemaakt is chique! Wat gaan jullie dit weekend doen behalve stofzuigen hihi
Ik snap er niks van maar ik mag al op rood Na een cyclus van 20 dagen. Ik hoopte eerst nog dat het een innestelingsbloeding was maar ik denk toch dat ik echt ongesteld geworden ben...:x Baal, baal, maar probeer snel de knop om te zetten. Op naar ronde 4! Bij mijn meiden was het beide keren de eerste ronde raak dus dit is echt nieuw voor mij... We zullen zien. Heel veel succes allemaal en ik hoop dat jullie straks allemaal op roze mogen!
ja dat is even slikken dan...jhier was ik nu ook al zwanger bij de meiden. Maar dat is idd vroeg opeens....?
Ik heb die hoofdpijn poeder gekocht maar zag op Internet dat het de kans op een miskraam licht vergroot dus durf niet meer te nemen haha. Hier geen positieve ovutesten gehad maar mijn bmm is weer gezakt dus lijkt me dat de eisprong geweest is.
balen zeg! Maar met zo'n korte cyclus en het het feit dat je bij je meiden in 1 x zwanger was kan dit toch heel goed een innestelingsbloeding zijn?
Ik hoop het... Maar dan zijn het toch maar een paar drupjes en vaak bruin toch? Bij mij is het nu echt wel meer dan dat. Helderbloed en toch best veel, wel minder dan anders op mijn eerste ongiedag dus ik hou nog een sprankje hoop. Ik heb nooit een innestelingsbloeding gehad maar vind het wel vreemd al zo snel ongie idd... Ik hou het voorlopig op het 'ont-spiralen'.
@koetje: balen zeg.. En ik ken dat... Bij m,n 2 knullen was t oom 1e ronde raak... En nu wachten we al zo lang
oh nee klinkt niet als een innesteling dan....dat is maar een beetke bloedverlies..meestal bruin. Heb je ook krampen?
hey meiden, even een onzeker momentje! Ik lees hier en in andere forums maar over vruchtbaar, rekbaar slijm rond de ovulatie. Hebben jullie dit allemaal? en ook elke maand? Ik heb dit sinds we proberen zwanger te raken (4e ronde pas hoor) nooit gehad. Ik weet wel hoe het eruit ziet want heb het wel eens gehad in de periode dat ik nog niet bezig was met zwanger raken. Maar ook toen had ik het heel zelden. Maakt dit je minder vruchtbaar?
@maybe: sjonge... jij al in ronde 23. Moet er niet aan denken (sorry)... Ben jij nooit getest om te kijken of er een oorzaak is dat het nu zo lang duurt?
@koetje: ik heb pcos en lage eicel reserve.. Dus wel eisprong maar de kwaliteit is dan niet goed genoeg. Dus vandaag nuook aan de clomid om ze wat door te laten groeien..
@lov: ik heb niet echt krampen, wel een beetje een menstruatie-gevoel. Ik vind wel dat het duidelijk minder is dan normaal als ik ongesteld is en (veel) minder bloedverlies. Maar het lijkt me wel te veel voor een innesteling. Maar we zullen zien... Iemand ooit wel eens een innestelingsbloeding gehad?
Nee hoor.....niet iedere vrouw heeft het. Ik vindt dat ook moeilijk om te herkennen...ik had nu veel afscheidng dus ik denk ook dat mijn ei is geweest