NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de tijd gaat altijd wat rapper voor mezelf als andere dames hun nod naderen. Kan ik me ff op hun concentreren en die van mezelf een beeeeeeetje vergeten :)!
    Pff, maar wat haat ik dat wachtbankje!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    ooohhh spannend....aankomende week kunnen de eerste alweer testen!

3. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindaw, ik heb tegen mijn nod altijd wel wat krampen, maar dat had ik ook toen ik beide keren zwanger was. Tja en nu ik weer bezig ben voor nr 3 voel ik dehele dag krampjes. Ben ook wel veel met melijf bezig nu. Dus tja, ik heb geen wijs antwoord voor je, behalve dat het beide kanten op kan gaan. Ik duim voor je!

4. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al mensen die komende week gaan testen? :)
    Ik nog een week wachten op nod.. ik wacht t rustig af.
    Al word t wel steeds spannender elke maand!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Tempen: Zover ik weet gaat bij iedereen de temperatuur omhoog na de eisprong. Tenminste met 0,2 graad. Dit komt door het progesteron wat dan wordt aangemaakt.
    Geen idee of er ook uitzonderingen zijn, heb ik nog nooit gelezen.
    Ik denk dat bij Jenn88 het eitje nog moet springen. Klussen dus zou ik ook zeggen:)

@hier: ik denk dat ik kan aanschuiven op het wachtbankje. Vandaag een positieve ovutest en flink krampen vanmiddag/vanavond. Duidelijke ei-pijn! Vrijdagavond en vanochtend gestofzuigd, dus qua timing zitten we goed lijkt me:D

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Nee ik vermoed dat ik mijn eisprong 3 dagen eerder had gehad ik voel het altijd;) (ovu test heeft dit al eens bevestigt)

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Volgende week maandag mijn NOD, want klinkt dat nog ver weg zeg. Gelukkig heb ik de komende week wel genoeg afleiding. Morgen weer een examen, de rest van de week 3 dagen werken, dan een weekendje naar mijn ouders met de kids en op mijn NOD nog een examen.

Ik denk ook dat ik pas de dag na mijn NOD een test ga doen, omdat ik dan misschien helemaal happy en helemaal teleurgesteld mijn examen ga maken en dat kan misschien niet handig zijn.

jenn88, jammer dat je nog geen ei hebt gevonden, maar misschien heb je inderdaad weer een cyclus van 30/31 dagen en komt hij vandaag of morgen?

kwiebeltje, ik heb wel eens gehoord dat je bij tempen een innestelingsdip kan hebben?

Sammm, ik zie dat je NOD op de 23e staat? Dan zou je nu wel een eisprong kunnen hebben. Als je vorig weekend al je eisprong had, dan zou je NOD niet op de 23e zijn lijkt me, dus misschien dat dat toch wat anders was?

lindaw, die krampjes kunnen van een innesteling komen, maar het kan ook wat anders zijn, altijd moeilijk te zeggen.

djennes, dan zou het 6 dagen zijn en dan zou het van een innesteling kunnen zijn.

8. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ja ik heb dan ook altijd krampen maar dit is anders. :D hopen dat het wat betekend deze keer ;) :D Ben normaal nooit met me lijf bezig omdat je natuurlijk ook er door flink in de maling genomen kan worden. Maar ongi krampjes stralen altijd verder uit. Dit voelt als een soort spierpijn krampjes HEEL vaag:(:$
    Wachten het maar gewoon af ;) nog een weekje :)

9. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Normaal voel ik mijn ei heel duidelijk en heb ik strakke cyclus. Afgelopen maand 2 weken overtijd geweest en nu dus geen idee wanneer mn ei is/was. Ben er door de issues ook niet echt mee bezig geweest dus kan gewoon geweest zijn en we hebben wel elke dag geklust. Maar zie wel hoe of wat.

10. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    De eerste gaan al weer bijna testen! Wij zijn hier nog hard aan de klus, denk dat me ei eerder is want vandaag bijna positieve ovutest.. Nu had alleen de gyn gezegd dat we een paar dagen voor positieve test al gehele onthouding moesten doen, maar ik ging ervan uit dat me ei gewoon weer op dag 17 zou vallen.. Dus vanaf nu zeg maar onthouding, maar dat gaat niet meer op denk ik. Morgen denk ik positief, we zullen zien. Zou wel fijn zijn want dat betekend dan ook dat me nod eerder is! Scheelt weer een paar extra dagen :)
    Voor degene die gaan testen deze week succes! Laten we er een roze lijst van gaan maken!

11. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ow dan hoop ik dat dat het is :D want ik heb me ei niet echt gespot omdat ik de billingsmethode doe en dit weekend zou dan wel de innesteling zijn.

12. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag zit ik op mijn 32 ste dag, de dag dat ik het moet worden. Ik heb nog niet getest, ik wacht het tot dinsdag + nog 6 dagen af. :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff moet nu nog zolang wachten tot ik kan testen.....aaahhhh niet leuk een langere cyclus hebben hoor.
    Maar we wachten maar gewoon af....meiden die mogen gaan testen succes!

14. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Spannend sterretjexx

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Billingsmethode? Wat is dat?

16. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Dan kan je op je vruchtbare dagen met je afscheiding (wat lijkt als rouw eiwit) tussen je vingers draden trekken tot wel bijna 10 centimeter dan ben je op ze vruchtbaarst ;) Doen ik altijd als ik onder de douche sta :) geen stress van ovulatie testen enzo ;) lekker snel een antwoord ;) ook geen geknoei met urine en wachten :D

17. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    De Billings ovulatiemethode.

18. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Hier ook deze maand ineens erg in, nam zwanger worden vitaminen deze keer en ineens zoveel witverlies die ook echt te kenmerken was. Soms leek het wel of ik plaste in mijn broek, alsof ik incontinentie had. Daarom dak zeker weet dat ik een vroeg ei had. Misschien stofzuigde ik elke maand wel te laat??? ;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke...bedankt!

20. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    innestelingsdip!?
    ik had wel tijdens de dip opeens laat in de avond echt giga veel steken in me buik, ik wist niet wat me overkwam...het was na een half uurtje opeens helemaal weg....ik d8 eerst aan me ei, maar dat kan niet want die was CD 12, toen had ik ook veel afscheiding en ook opeens buikpijn! nu tijdens de 2de daling en stijging zeg maar, droog en baarmoeder mond hard en halver wegen! dus dat kan bijna niet van mijn ei zijn...toch?

Deel Deze Pagina