@ Kwiebeltje: Hmm ziet er wel heel mooi uit hoor.. als die eerste echt je ei is geweest. Vergelijkbaar met mijn juli kaartje.. de 2e stijging (na innesteling) Juli kaartje Joyce
ja ik noem het beestje maar bij de naam hahaha maar goed, ik wacht wel af. kan er toch niets aan veranderen nu *zucht* ik merk gewoon dat ik zo'n stresskip word, ik ken mezelf helemaal niet zo... erg hoor
ja echt he? ik ben altijd best rustig in alles.. kan altijd drukke situaties handelen enzo.. maar dit, ik word er helemaal gek van. en soms zelfs hypochonder
Hahahah herkenbaar ..... Doen alle vrouwen denk ik! Ben nromaal zo nuchter maar nu weer als je eisprong is geweest he ...oeh dan worst ikmweer gek!
@ Joyce: ja het lijkt idd wel redelijk op elkaar! maar dat wil toch niet altijd zeggen dat t raak is? echt rot voor je, dat t mis is gegaan! ik hoop voor jou dat je temp morgen weer omhoog schiet en zo hoog blijft! maar dat wel nog 8,5 maand lang! ik keek net op je kaartje van nu en dat is goed mogelijk!want een temp daling ivm menstruatie op dpo 7 lijkt mij wel erg vroeg! hoe voel jij je? heb je zelf t idd dat het een innesteling kan zijn? ik heb dat niet, komt denk ik ook omdat mijn cyclus niet echt te vertrouwen is en ik wil mezelf niet gek maken haha moet zo ie zo nog 6 dagen wachten! xx
Woehoeeeeee ik heb op vakantieveilingen 4 kaartjes voor Duinrell sinterklaasfeest gekregen... Dus ik ga proberen te regelen dat onze 2 nichtjes mee mogen (hebben ze wel verdient na al die ellende...) En anders ons neefje en nichtje..
Tja stiekum heb ik wel t gevoel.. maar weet dat lichamen vervelend kunnen doen, dus probeer nuchter te blijven. Had vandaag wel de nodige steekjes Maar we kunnen toch niet meer doen dan afwachten. Toentertijd had ik op 10 dpo echt electrische schokjes( gevoel) in mn onderbuik, enige reden waarom ik vroeger dan NOD testte. Was toen al licht positief dus ergens zit ik daar op te letten.. maar voel niets. Boobs werden pas gevoelig rond NOD (net als met menstruatie aankomend) We wachten af.. temp moet morgen/overmorgen toch echt weer omhoog gaan dan. Had op FF gelezen (maar das suggestief doordat t alleen vrouwen met een wens zijn) dan 84% van de mensen met een tempdip/innesteldip ook daadwerkelijk zwanger waren. Geef me 1 kant weer goede hoop, andere kant... zijn alleen statistieken van vrouwen met de wens Ach , ben weer aan t twijfelen, kan ik erg goed. Hoop t ook zo voor jou Kwiebeltje, ben je al een paar keer tegen gekomen nu he Succes en dat we allemaal maar mooie gravertjes/innestelingen en plakkerds hebben! X Joyce
Sorry heel ego: Ik wil mijn ei vinden! Vind het eigenlijk nog frustrerender dan wel of niet ongie worden. Dat ik een ei sprong hebt zal toch wel want ik wordt elke maand ongesteld. Maar waarom kan ik hem niet vinden met drie methodes! 2 ervan moeten het toch wel eens met elkaar zijn? Mijn ovutesten worden niet donker en mijn temp is aan het stuiteren, maar verlies wel heel veel vruchtbaar slijm. En dit is al de 2e keer dat ik dit heb van de 2 keer dat ik beide bij hou. einde ego bericht. Meiden op rood balen zeg! Nailey: Leuk die kaartjes! Veerr: Veel plezier vanavond
ja dat verdomde ei ook elke maand.. ik vind dat ook erger hoor.. want zodra je eenmaal op de wachtbank zit, dan kun je er toch niets meer aan veranderen..
Fff ego berichtje heb echt zeer pijnlijke ongi krampen echt niet leuk zit helemaal in elkaar gedoken van de pijn.
Hai Mart, Helaas kan het zo zijn dat je een maand(of meer) geen ei hebt, ook al menstrueer je gewoon. Ik heb ook maanden zonder ei , lijkt erop dat bij mij t om en om is.. 1 maand wel , andere niet. Ronde 4 voor je zie ik , is dat na de pil? kan namelijk zijn dat je nog ontpilt? Ik vind t ook zo frustrerend het zoeken na t ei.. de rest gaat wel, kan je toch niets aan doen..maar als je je ei niet kan vinden vind ik het zo'n weggegooide kans! Snap ik helemaal. Je temp kaartje kan je nog niets mee, niet genoeg bijgehouden, niets om te vergelijken helaas. Hoop echt dat je je eitje snel vind! Vruchtbaarslijm is wel een heel goed teken! Succes