NOD-lijst 16 t/m 30 November 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi meiden,

Ik denk dat ik mijn ei al eerder heb gevonden, maar ik weet het dus niet zeker. Donderdag was mijn temperatuur 36,8 (het schommelt steeds zo tussen 36,6 en 36,8). Vrijdag was het weer 36,5 en zaterdag ook. Zondag was het ineens weer 36,8 en vanochtend plots 37,1. Als het nou komende dagen ook hoog blijft, zal ik dus wel mijn eisprong rond vrijdag/zaterdag hebben gehad, of niet? Ik had vrijdag ook wat meer afscheiding. We hebben donderdagavond voor het laatst geklust. Ik hoop dat het genoeg was. Van het weekend hebben we weinig tijd voor elkaar gehad... druk druk :( Volgens mijn biologische klok app van predictor zou mijn eisprong pas rond woensdag hebben als ik uitga van een cyclus van 32 dagen. We klussen de komende dagen gewoon vrolijk verder ;) Mijn NOD kan dus ook eerder zijn.
    Pfff wat ingewikkeld en spannend allemaal :D En we beginnen net hihihi

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Joycie: thnx voor je reactie.. Het is zo'n 60 maanden na de pil :) Kan er niet tegen. Vorig jaar nog wel een keer geprobeerd maar geen succes. dus ontpillen kan het niet zijn. Vreemd genoeg was mijn cyclus voor het zwanger proberen te worden regelmatiger dan nu.

Vorige maand niet getempt ivm vakantie, maar die maanden ervoor wel braaf. Staat ie dan niet meer in FF ofzo? Mijn temp is altijd aan het schommelen.

Misschien heb ik wel gewoon een laat ei.. Maar waarom dan zoveel slijm zaterdag? Inderdaad niet makkelijk.

@Ikapi: als je temp 3 dagen hoog blijft zal ff een kruis plaatsen. Dan heb je waarschijnlijk je ei sprong gehad.

3. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Huh:(
    Waarom voel ik borrelden belletjes in me bm:$???

Shit ga ik dan zeker toch ongi worden volgende week:(

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha linda geen idee.....

@jen innetseling?

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mart: ik had vorige week zondag tot dinsdag vruchtbaar slijm. Sinds woensdag al niet meer en nu pas een positieve ovutest. Ik ben ook het spoor bijster hoor, maar wil maar zeggen dat het dus wel kan :p

Denk dat we hier met zijn alle een cursus mediteren moeten gaan volgen, worden we lekker zen van :p

6. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Inderdaad jen zou een innesteling kunnen zijn aan je banner te zien.
    Duim voor je!

7. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    hahaha doe ik mee! Ik hou van zen zijn;)

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Weet ik niet ik ben nl ook niet cker van waarneer me ei is geweest zo irritant dit :(

9. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ik geloof dat ik me ei heb gevonden!! Dat word klussen zometeen:D
    Resultaat kwam gelijk :)

Bijgevoegde bestanden:

10. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Hihi sportse strakies ;)

11. wendy27

wendy27 Actief lid

28 jul 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    Hi.
    Mag ik ook op de lijst.

Nod 26 Nov- 1e kindje- ronde 21- 28 jaar

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerrr: ik ga gewoon doortesten. Moet ik wel gelijk ff wat testjes bestellen. Heb er nu nog 3. Ik word trouwens altijd 2 weken na mijn slijm ongesteld. Maar misschien komt me ei dan later en is mijn lf korter.
    Hopelijk vindt FF mijn ei deze maand wel.

Heb manlief al aan het koken gezet, heb echt nergens zin in. Zo maar eens lekker in bad en dan toch maar weer zin maken ;)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Spannend dus! Zou twee dagen klussen voor mijn ei genoeg zijn?

Zo langzamerhand begint bij iedereen het ' nagelbijten'... Wat fijn om het hier te kunnen delen. Thanx!

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

15. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Stofzuigse Maybe3!! :D

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ziet eruit als positief :)

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Oohh dat wachtbankje....gelukkig heb ik deze week een volle agenda met leuke dingen, maar volgende week ppfff.

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Stofzuigen gaan we zeker doen hihi.. Nu hopen op een mooie tempstijging:)

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @00Wendy00 Gauw die agenda van volgende week ook volplannen :)

Mijn NOD ligt ergens tussen de 23e en de 28e. Dat wordt lang wachten (of hopelijk niet).

20. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    ik heb ook een heerlijk volle agenda en op me NOD doe ik mee met de jaarlijkse intocht dus neem de boel mee. hoop dat ik het niet nodig heb. Volgende dag lekker bij komen en dan de nacht dienst in. als ik dan wakker wordt en het nog niet ben op maandagmiddag testen :D

Deel Deze Pagina