Het lijkt of bij veel dames hier de cyclus van slag is. Lees veel dat eitjes niet te vinden zijn of dat er voor de 2e keer eisignalen zijn. Zou dit ook nog met wisseling van de seizoenen zijn? Ik snap het ook niet meer. Vanochtend geen krampen in bm meer sinds 4 dagen, maar nu weer wel?? Ik ga er maar vanuit dat deze mnd niks wordt, want het lijkt of me ei niet los wil komen.
@ Chiqui Ik heb wel gelezen dat zoiets kan. Zou de overgang van zomer naar wintertijd daar ook invloed hebben. Uiteindelijk verschuiven de dagelijks bezigheden een uur. Ik kan me voorstellen dat je lichaam daaraan moet wennen. Wat vervelend al die gemengde signalen. Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Wij hebben vanavond nog geklust, maar ik vraag me af of het nog nodig is. Erg is het natuurlijk niet Volgens mijn banner moet mijn ei nog komen, maar als ik kijk naar andere signalen. Iemand een idee of twee dagen klussen voor je ei voldoende is? Of is de kans dan wel erg klein?
Tja.. Meestal in het voorjaar is het makkelijker. Vooral de week voor Pasen. Hele schappen vol.. Nu zijn het voornamelijk pepernoten
Mijn collega zei vandaag toen ik mijn banaan en meloen uit mijn tas haalde: 'zo ga jij jezelf lekker bevruchten'. Hij moest eens weten wat mijn man en ik zo om de dag proberen te doen
Ik had op donderdagochtend en vrijdagochtend positieve ovulatietesten en heb eigenlijk alleen maar donderdagavond geklust. Ik kan het niet om dagen achter elkaar te klussen, krijg ik echt last van mijn onderkantje . Nu hopen dat het voldoende was.
naliey, dat is dan wel jammer dat je vergeten bent te tempen. Als je nu weer gaat tempen, gaat FF dan alsnog een schatting van je eisprong maken? Leuk van die kaartjes! Veerr, maar goed dat je voor de grap die ovutest deed. Smnee, misschien dat je temp normaal nog lager is, dan is dit weer hoog voor jou. mart, balen dat je je ei waarschijnlijk nog niet gevonden hebt, hopelijk duurt het niet lang meer. jenn88, het zou misschien ook nog je eisprong kunnen zijn? lindaw, borreltjes in je bm waren het misschien niet gewoon je darmen? Ikapika, volgens mij is 2 dagen voor je eisprong wel goed hoor, de meeste spermacellen overleven wel 3 a 4 dagen. NiMou, veel plezier straks maybe3, jij ook veel plezier straks Chiqui, ik zou gewoon om de dag blijven klussen. Het is alleen moeilijk nu om je NOD te bepalen. Ik zit eraan te denken om misschien zaterdag al een test te doen. De vorige keer testte ik ook al 13 dagen na mijn eisprong positief, dus ik zou dan wat moeten kunnen zien als het raak is. Anders zou ik (vanwege weekendje weg) pas een dag na NOD kunnen testen, pff.
hahaha mart.. als dat toch zo makkelijk ging at ik de hele groentekraam leeg haha. maar dat van de zomertijd/wintertijd klinkt logisch.. sassie.. tja daar kom ik volgende maand achter. ik word nu vooral gek van mezelf
Heerlijk dit soort opmerkingen. Ik kan me voorstellen dat je het lachen maar moeilijk kan onderdrukken. Bij ons op het werk zijn er weer een aantal zwanger, dus de gesprekken gaan er automatisch toch vaak over. En dan kijken ze vaak betekenis vol naar mij. Misschien mag ik er over een tijdje ook lekker over mee praten Nu weet niemand dat we bezig zijn.
Op mijn vorige afdeling waren er 3 tegelijk zwanger. Volgens een collega hadden ze daar zaad schietend tapijt. Dan keek hij naar mij en ik zei altijd dat ik een slipje droeg
Ja dat klopt.. : Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
Goh, dat heb ik nooit geweten. Heeft dat dan met de temperatuur te maken of omdat je zomers misschien meer actief bent? Ik vind het wel heel interessant. Wonderlijk hoe het menselijk lichaam werkt
@ Joyce: 84%...dat is inderdaad wel een lichtpuntje voor ons ik hooP echt dat het raak mag zijn voor ons!! voor iedereen hoor! ik probeer maar niet te denken dat het raak is, want dan duren de aankomende 6 dagen naar t nod zo lang hihi! ik ben ook een enorme twijgelkont hoor! ik hoop dat je schokjes snel komen in je buik! dan kan je er een testje tegen aan gooien! ik weet niet waar ik op moet letten, ik probeer alleen op wel bloed of geen bloed te letten haha! als ik overal op ga letten ben ik bang dat ik van alles ga voelen wat er niet is of wat gewoon wat anders is! sinds mijn temp voor dr 2 de keer omhoog is gegaan temp ik ook in de avond om te zien of die niet zakt! meestal is mijn temp dan 0,2 hoger! ik hoop dat als we elkaar de volgende keer tegen komen, dat het niet op een nod forum is maar op de augustus2013 bevallingslijst ofzo hihi! xx
Morgen naar twilight marathon heb er z,n zin in.....!!!!! Kwa gedrag en manier van denken herken ik heel veel van mezelf in Bella.. Manlief moet eerst werken en cursus maar die is op tijd voor het laatste deel
@ maby3: oh geweldig! mijn vriend en ik zijn daar ook helemaal weg van! we hadden afgesproken om op de dag dat die uit kwam om er heen te gaan... maar helaas kreeg mijn vriend vorige week te horen dat hij woensdag voor 2 weken naar t booreiland moet! daarom hoop ik ook echt dat het echt mijn ei was vorige week! anders word het deze ronde natuurlijk niets! zou wel heel erg leuk zijn als ik hem bij thuiskomst kan verassen met een positive test;D