Goedenavond! Ik heb weer bijgelezen vanaf pagina 106! Haha, ik moet echt frequenter kijken! Maar jeetje wat spannend allemaal zeg! Als ik jullie verhalen lees dan lijkt het eieren zoeken al zo spannend op zich! Ik ben aan de ene kant blij dat ik net als Chiqui om de dag maar aan het stofzuigen ga, dan vermijd ik dat wachtbankje ook maar direct.. Fijne avond nog allemaal! Veel plezier in duinrell, bij de twillight maratons, plezier gewenst met stofzuigen, zaadschietende tapijden en natuurlijk vruchtbare bananen!
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hahaha.. De kaartjes zijn idd super leuk We nemen ons neefje en nichtje mee.. Onze andere 2 nichtjes mogen niet van de vader...Erg jammer en dat na al die ellende
Mijn vent heeft zojuist goed zaad verknald grrr haha kon er niks aan doen maar toch zonde. Als ik wel langere cyclus heb nu komt ei pas morgen of in ieder geval deze week dus blijven maar rustig doorklussen elke dag. En dat vinden we ook zooo vervelend
Mogguh! Hier temp niet echt omhoog en voel ook niets meer dus weet t niet. We wachten gewoon weer af. Hele fijne dag dames! X Joyce
Zeg net tegen manlief... Ik kan vandaag 12 uut Lång Edward kwijlen dus ik zal heerlijk slapen vannacht
Even snel reageren, wat heb ik toch een ongesteldheidsgevoel! poeh seg, en chaggie!! Zou rond de 6de of 7de een eike moeten hebben gezien. Dus heb mijn nod al 6 dagen vroeger gezet door al dat vieze slijm. Nog zo van die rare kuren?
Hier ook weer op het wachtbankje zijn altijd 2 lange weken hihi. Volgens mij gister mijn ei gehad, alleen niet meer geklust beide geen zin.
@wondertje: duim voor een super ei meid..!!! Hier temp nog niet omhoog.. Gister weg gestofzuigd.. Vandaag gaat echt niet lukken helaas.. Dus morgen dan nog maar
Goedemorgen dames Nou het aftellen is officieel begonnen voor mij... M'n NOD komt nu wel heeeeeel dichtbij Ik probeer er niet aan te denken maar dat gaat echt niet! De laatste loodjes zijn het zwaarst..ik probeer mezelf echt in de hand te houden om geen test te doen voor zaterdag. Maar of dat lukt..don't know!!