dank u voor je reactie, heb me elke maand wel proberen niet bezig te houden met kwaaltjes omdat je uw zelf dan zot maakt maar nu heb ik het aan men pan ze. Zou elk moment kunnen schreeuwen dus heb wel last van mijn hormonen. Ik hoop het ook maar hoop niet te hard omdat ik geen zin heb in weeral een grote teleurstelling Had bij mijn mk veel last van mijn borsten en dat heb ik nu (nog) niet dus reken er nog niet op... Ga proberen om zolang te wachten met testen
Even om onze gedachten te verzetten, gaan we een pronostiekske houden wie er zwanger is op het einde van de maand van de lijst? Ik denk 13!
Ik vermoed 14 zwangeren aan het einde van de maand. We gaan uiteraard voor meer maar ben bang dat dat een beetje te optimistisch zou zijn.
@redhead; balen van de financiële situatie.. zit hier met hetzelfde probleem maar ja, het duurt idd nog 9 maanden voordat de kleine er dan echt is... waarom ik vooral door wil gaan is dat je niet weet hoeveel rondes je nog nodig hebt en de wens erg groot is. Als je zeker weet dat het binnen een paar maanden is opgelost zou ik er gewoon voor gaan hoor! @alle klussers en dames op het wachtbankje, geduld, geduld, geduld... zo lastig hè?! @de eerste rode dames, balen meiden! Op naar de volgende ronde... @ hier.. de afgelopen dagen om de dag geklust, nu is mijn man helaas voor zijn werk een paar dagen weg dus hoop dat als mijn ei nog komt dat ie dan heel snel komt zodat het voorraadje op tijd aankomt weet nog steeds niet wanneer mijn eisprong is (geweest), idd lastig, wel wat rekbaar slijm sinds een dag of 2 maar vraag me af of dit het al is.. ik heb namelijk vrij regelmatig een beetje afscheiding, hmmm lastig dus.. hopen maar dat mijn ei dus al geweest is of pas komend weekend komt..
sassie, ze bleven echt positief. net zo donker als de teststreep. erg frustrerend. helemaal omdat we dus eigenlijk even gestopt zijn met klussen na het voelen van mijn eisprong. dus hoop maar dat mijn gevoel juist was en niet die testen. maar we zien wel. zach al wat dames op rood. Balen. ik ga voor een hele lange roze lijst!!!
Welkom mummy! Hopelijk hoef je volgende maand niet te stofzuigen en heb je lekker oven 8-9 maanden een zuigeling Om mezelf op te vrolijken heb ik net een reisgids voor de volgende bestemming gekocht. Canada... Maar eigenlijk hoop ik dat we daar niet heen kunnen volgende zomer... Lekker dubbel weer. Heb echt geen zin meer om te werken. Alle cijfertjes draaien voor mijn ogen. Maar hier wordt volop geschreven dus genoeg afleiding. Jullie mogen me alleen niet aan het lachen maken want dan heb ik al die vragende blikken van collega's
Ik probeer zo veel mogelijk mee te lezen maar ik heb even gemist hoe het zit met het stofzuigen geloof ik....? Zelf denk ik dat mijn NOD morgen of overmorgen is. Ik heb mijn eisprong 2 weken geleden duidelijk gevoeld. Vlak daarvoor heb ik altijd veel pijn en dat was toen op woensdagavond en nog even op donderdagochtend.... Ik zit dus nu op 12 dpo. Ik wacht wel met testen tot vrijdag maar ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi word. Ik heb allerlei kwaaltjes maar ik weet dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Afgelopen zaterdag ook veel pijn gehad wat ik vlak voor mijn eisprong ook altijd heb. Ik moet dus echt geduld hebben. Mocht er een wonder gebeuren en ik vrijdag nog niet ongi ben doe ik dan pas een test. Ik ben nu ook niet helemaal lekker maar er heerst van alles dus ik kan ook een griepje onder de leden hebben. Wachten, wachten, wachten...... 23 november sowieso naar de gyn voor controle (vorig jaar pap 3 en stukje baarmoedermond verwijderd) hopen dat dan ook alles goed is. Vraag ik gelijk of hij even verder wil kijken of alles wel in orde is
Die ovutesten helpen toch echt wel! Heb mijn ei daardoor gespot, want normaal voel ik het niet en was nu echt 2 dagen eerder dan verwacht. Zondag middag en avond positief getest (en geklust en gisteren en vandaag al meerdere keren weer lichtere bijna helemaal negatieve ovutestjes. Voor de zekerheid vanmorgen ook weer geklust. Moet gewoon goedkomen deze maand! Ik hoop het zo.....net als iedereen! Nu het wachtbankje uitzitten en voor de zekerheid nog wat klussen tussendoor
Mijn NOD is ook eerder doordat ik mijn eisprong eerder heb gehad. (hoop ik...) Kan ik op de lijst verplaatst worden van NOD 28-11 naar NOD op 26-11?
Haha mart...... @ jette ik hoop dat alles goed is! En dat je een mooie test krijgt! Ja carlijn we gaan voor roze he!
Vandaag is de test nog donkerder. Wordt weer stofzuigen. Die zak moet toch wel bijna vol zijn inmiddels
Wanneer is de laatste NOD lijst up-to-date geplaatst? Welke dag? Ik probeer hem terug te vinden om te zien waar iedereen staat, maar er is zoveel geschreven dat ik hem niet meer kan vinden....