Jeetje, ben nog nooit zo ongi geweest zeg! Het gutst er al 3 dagen uit. Loop met tampon en maandverband rond en moet nog elke 2 uur verschonen! Normaal ben ik 5 dgn ongi, waarvan dag 2 redelijk is en de rest matig. Maar dit spand de kroon! :0
Ik heb juist dat het zo weinig is met normaal. Heb wel de krampen maar niet bloed hoeveelheid die ik anders heb. Zal wel komen omdat ik 2 weken overtijd was....denk ik. Lov super van je aanzoek gefeliciteerd. Ik hoop stiekem ook dat het eens gaat gebeuren hèhè.
Nou ik was erg ongi maar met bijna geen krampne zo gek....maar ach. Ja super hoor....we houden het wel klein....met de meest belangrke mensen erbij.
Mijn ongi was ook anders deze maand, 4 dagen veel stolsels en die 4 dagen heb ik ob en maandverband nodig gehad, eerste 2 dagen om het uur verschonen en doorlekken snachts, daarna 2 dagen normaal en de 7e dag alleen nog bruinig.. maar helemaal geen krampen gehad.
Ik ben nu ruim 4 jaar van de pil maar toen ik stopte had ik ook een veel heftigere ongi. Dat komt omdat de pul een hoeveelheid hormonen afgeeft waar je lichaam de ongi op doet en zonder de pil moet je lichaam die hormonen zelf reguleren en dáárdoor kan het soms heftiger zijn en soms minder.
Hoi dames, Zou ik hier er ook bij mogen? Dit is mijn eerste ronde pas en ben 12 okt gestopt met de nuvaring. Ik ben ooit eerder langer dan een jaar gestopt met de pil,niet om zwanger te worden, en ik weet van me zelf dat ik heel onregelmatig ben. Als ik even van 28 dagen uitga dan is 11 nov mijn NOD en hoor ik eigelijk bij de andere NOD lijst... Maar daar zijn er al zo veel en reageren ze niet echt op mijn vragen... Daarnaast kan ik pas goed op dag 33 ongesteld worden dus dan behoor ik weer tot deze lijst... Lastig! Nog meer meiden die zo onregelmatig zijn? Als ik van 28 dagen zou uitgaan dan zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong hebben, maar de afgelopen 2a3 dagen had ik een zeurderig,branderig gevoel in mijn onderbuik en af en toe ook steekjes rechts en links. Zou dit dan al mijn eisprong zijn geweest? Of komt hij er dan aan? Ik ben benieuwd of ik hem zo kan voelen... Misschien meer meiden die dit gevoel hebben tijdens eisprong? Zou ik op 16 nov mogen? Dan is het een cyclus van 33 dagen... Ben 28 jaar en we gaan voor ons 1e kindje Hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen!
Ik slik al meer dan 10 jaar geen pil meer. Puur natuur ! Ik heb juist veel krampen .ook al voordat ik ongi werd al krampen, wat ik normaal ook niet zo heb. Maar ach, ben ook wel meer op me lijf gespitst nu en voel dan ook elk krampje.
♥NOD lijst 16 t/m 30 November 2012 ♥ 16. (5) tbtje - 20 jaar (1e kindje, 2/3e ronde na curretage) chantallcindy - 22 jaar (1e kindje, 7e ronde, 2de ronde na vmk) Jette 1976 - 36 jaar (1e kindje, 7e ronde) Vrouwtje72 - 40 jaar (2e kindje, 6e ronde na mk) Koetje - 30 jaar (3e kindje, 3e ronde) 17. (2) sjuul85 - 27 jaar (1e kindje, 5e ronde) Toekan - 23 jaar (1e kindje, 15e ronde, 2e IUI) 18. (5) Mizz Bunny - 29 jaar (1e kindje, 9e ronde) zonneschijn - 31 jaar (1e kindje, 5e ronde) tweety - 31 jaar (3e kindje, 3e ronde) lindaw - 28 jaar (1e kindje, 14e ronde) sassie1980 - 32 jaar (4e kindje, 1e ronde) 19. (2) Smnee - 21 jaar (1e kindje, 5e ronde) fiona1983 - 29 jaar (1e kindje, 13e ronde) 20. (5) Joycie78 - 34 jaar (1e kindje, 4e ronde, 2e na vmk) Nynke1980 - 32 jaar (2e kindje, 4e ronde) 4dogs82 - 30 jaar (1e kindje, 7e ronde) kwiebeltje - 22 jaar (1e kindje, 8e ronde) suuz83 - 29 jaar (1e kindje, 5e ronde) 21. 22. (6) LiLaa - 24 jaar (2e kindje, 1e ronde) Dorianne - 30 jaar (3e kindje, 1e ronde) Didi 31 - (3e kindje, 1e ronde) Lov23 - 29 jaar (3e kindje, 3e ronde) Yuna28 - 27 jaar (1e kindje, 6e ronde) Steefsel - 26 jaar (2e kindje, 2e ronde) 23. (2) e1ke - 27 jaar (1e kindje, 3e ronde) BabyR - 25 jaar (2e kindje, 1e ronde) 24. 25.(1) Naliey - 25 jaar (1e kindje, 61e ronde, 13e ronde na mk) 26. 27. (1) eitje85 - 27 jaar (1e kindje, 5e ronde) MrsDee - 28 jaar (3e kindje, 18e ronde) 28. 29. 30. Datumloos (2) Channie32 - (3e kindje, 21e ronde) marly87 - 25 jaar (1e kindje, 9e ronde) T o t a a l: 30 ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM (2), negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! (Ik heb me zelf ook toegevoegd)
Zie dat ik nog niet op de lijst sta. Moet in kleur. Sorry haha. Chiqui, nod 24 nov, 3e kindje, ronde 2
@MBG, ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit, maar heb rond die dagen wel meer afscheiding. Daar ga ik altijd opaf. Je zou kunnen gaan temperaturen om je meest vruchtbare dagen op te sporen en zelfs je ei. Als je dat een tijd doet kun je meestal vrij goed bepalen wanneer je ei springt. Het is naar mijn mening wel een heel gedoe en kan ook extra druk met zich meenemen. Ik heb eigenlijk altijd een erg regelmatige cyclus gehad. Heb je al een menstruatie gehad sinds het verwijderen van de ring?
@ chiqui Ik ben na het verwijderen van de nuvaring ongesteld geworden. Ik heb gewoon dus die 3 weken netjes afgemaakt dus dan is het door de ring dat je ongesteld word. Dus straks moet mijn eerste natuurlijke menstruatie gaan komen. Maar dat is dus afwachten wanneer... Als ik uitga van 28 dagen dan zou 11 nov mijn NOD kunnen zijn, maarja kan dus ook een week later nog zijn. Ik wil eigenlijk nog niet gaan temperaturen enzo. Ik wil het in het begin "gewoon" gaan proberen en mochten het dan na een paar maanden niet lukken (wat natuurlijk eigenlijk normaal is) dan wil ik ovulatie testen gaan gebruiken of gaan temperaturen. Maar dacht misschien zijn die steekjes tekenen van mijn eisprong. Ik heb ze nu niet meer. Het kan ook van het "ontringen" komen, maar had eigenlijk gehoopt dat het met de nuvaring minder zou zijn als met de pil, want daar heb ik toen echt last van gehad. Dus de ha had toen gezegd dat het met de nuvaring minder is dus ben ik toen aan de nuvaring gegaan. Hoop dat het m'n eisprong was en dat we goed geklust hebben haha
Klinkt stom maar hehe eindelijk ik bloed en flink ook..heftige krampen maar het is er eindelijk door. Nu kunnen we tenminste hierna naar een ei gaan zoeken en weer proberen ZEKERHEID heel fijn.