NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Gefeliciteerd aan alle zwangeren!

Nog 6 dagen tot nod. Denk dat we zondag gaan testen. Ben heel benieuwd. Tijd kan me niet snel genoeg gaan nu...

En pffff... elke winkel die ik inloop hoor ik het nummer van niels geusebroeks.....toeval?.

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Woohoooo!!! HCG :-D Gefeliciteerd NiJo. Ik zag de streep direct, hartstikke zwanger (gelukkig, hoef laptop niet op te eten)

@Goldfishie: Jouw kaartje ziet er ook veel belovend uit.

Ik weet niet zo goed wat ik met mijn kaartje aan moet. Temp stijging voordat ik een posi ovu had...de dag erna veel buikpijn die ineens over was...gister temp daling en vandaag ook niet echt bijster hoog. Ik reken helemaal nergens op deze maand.

Denk ook dat mijn lijf een zwangerschap tegenhoudt nu door alles wat er speelt en dat dat ook de reden is dat we nu al in ronde 7 zitten :(

3. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL

GEFELICITEERD!!!!:) Wat een feest!! Ben erg blij voor je! Geniet ervan!

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
  5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik vind hem positief hoor! ;)
    En je had eerst getest met een OVU testje toch?

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    NiJo Gefeliciteerd!!!!!!!!!

7. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Jaaaaaa Nijo: gefeliciteeeerd!!! Ik zag m ook direct, zelfs op mn telefoon!!! :) gefeliciteerd!!

8. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Goldfishie: I know, maar ik heb 21-10 een miskraam gehad met 10 weken en weet dus eigenlijk niet zo zeker dat ik m'n ei 5 dagen geleden heb gehad. De testjes waren toen positief, maar een week eerder ook al vrij donker en ik heb nog lang positieve testen gehad na mijn miskraam. Weet dus niet zo goed waar ik aan toe ben en wanneer ik nou overtijd ben/ongesteld had moeten worden en vandaar dat ik maar gewoon blijf testen met ovutesten en zw testen.

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Zo weer ff wat bij te lezen gehad haha...en ook weer vergeten ;).

@mamavanjuul: die is duidelijk....gefeliciteerd :).
    @NiJo:eek:ok ik zag hem meteen hoor...geen tuurstreepje ;). Gefeliciteerd :)!
    @Armanda: diarree...je kan iets onder de leden hebben of iets verkeerd gegeten hebben. Maar ook zwanger....ik heb bij mijn zwangerschap op 5, 6 en 7 dpo na het avondeten buikkrampen met diarree gehad. Zo maar 1x en klaar. Denk zelf wel dat het met de zwangerschap te maken heeft gehad...hihi. En zere tepels....oh ja...echt zo'n schraal gevoel. Echt ernaar kijken deed al zo'n pijn :(. Maar je moet ook uitkijken hè...teveel eraan zitten kan natuurlijk ook pijnlijk gaan worden.
    @mams: jeetje, balen zeg :(.

@tuurstreepjes: vervelend! Wij willen duidelijkheid!!!!

@iedereen op rood: balen :x:(

10. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Mooie streep al.

11. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat moet het gaaf zijn om een positieve uitslag te hebben aan het einde van de maand.
    Voor mij was het al de 12e of 13e teleurstelling (ik houd het zelfs niet meer bij) en ik vind het moeilijk om er luchtig mee om te gaan.
    Zijn er meerderen die dat hebben?

12. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    @ NiJo. Dat is een vrij duidelijk streep! Voorzichtig gefeliciteerd!

13. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er ook een topic voor verwarde en verdrietige (cq gefrustreerde) mensen? ;)
    Vraag me af wie dat topic overigens graag leest haha!

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij onze eerste had ik in de derde ronde een positieve test :D dus nee dat heeft zeker niet lang geduurd..en nu in de derde ronde na mijn vroege miskraam dus in totaal ronde 15 alweer :$ de vraag van wanneer er een tweede komt hoor ik al vanaf de dag dat mijn dochter is geboren :$

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Af en toe denk ik ook wel eens over zo'n topic haha.

Hier heb ik het er ook best vaak moeilijk mee dat het nog niet raak is...

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb het er ook vaak moeilijk mee...

17. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zo het was ff druk op het werk. Ontzettend fijn, want dan denk je er even niet over. Maar nu ff op adem komen en dan nog 1 uurtje werken en dan mogen we weer naar huis......

Maar weet je wat het dan ook is, het is druk op het werk, mijn borsten doen dan ook niet meer zeer en mijn buik ook niet (alleen kan ik hem nog niet inhouden en mijn riem moet nog niet te strak zitten).... Dan denk ik toch?? Ik ben niet zwanger en verbeeldt het me maar gewoon..... Hoe is dat bij jullie?

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik moet nu gaan werken, zal vanavond hem weer in mijn onderschrift plaatsen. Komt dat ik niet zoveel tekens kon gebruiken. Dus had um weer weggehaad ;)

19. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik heb vorig jaar wel een zwangerschap meegemaakt, die helaas na 23 weken teleurstellend afliep. Je wilt dan zo snel mogelijk weer zwanger raken. We zijn nu ruim 1 jaar verder, maar nog niet opnieuw zwanger geraakt.
    Maar hoe moeilijk het ook is af en toe, blijf ik hoop houden.

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Ja hoor! En dan weet ik dat we nog niet zo heel lang bezig zijn (net ronde 8 ingegaan). Ik probeer de week voor mijn NOD mezelf de hele tijd wijs te maken dat het niet erg is als het niet gelukt is en dat er nog tijd zat is maar toch elke keer weer heeeeeel verdrietig als het niet gelukt is.
    En dan 3 dagen geleden weer een vriendin zwanger. Een collega die het gisteren op het werk bekend maakte voor iedereen (ik was wel al 6 weken op de hoogte maar toch). Heel tof voor hun maar ik moet toegeven dat ik ook echt wel jaloers ben en ik vind dat zelf behoorlijk egoistisch en stom van mij maar ja, wat doe je aan je gevoel he.

Meestal duurt de teleurstelling wel maar een dag of 2 bij mij dus ik probeer alweer positief te denken en neem me weer voor om vanaf nu geduldig te zijn...;)

Deel Deze Pagina