NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Meiden

even snel een egopost. Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Ze waren super lief en begrepen mijn verzoek en vonden het zelfs logisch. Ik ga zo bloed laten prikken en krijg morgen de uitslag. Wellicht moet er daarna nog een keer geprikt worden, maar dat is afhankelijk van de uitslag morgen.

x

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    fijn dat je zo snel terecht kunt!

3. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Goed zo! en lekker snel ook!! :)

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamavanjuul en maanvrouwtje: heel erg duidelijk, supergefeliciteerd en geniet er lekker van!

Armanda: misschien nog wat dagen wachten voodat je een nieuwe test gaan doen? 8 dpo is wel vroeg om te testen.

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Idd leuk lijstje :D
    zal ik ook ff zetten wat ik voor nod had.

Pijnlijke, gespannen en opgezwollen borsten
    Gevoelige en/of jeukende tepels
    Blauwe aders zichtbaar in hals, op borsten en tepelhof
    Vlak na bevruchting misselijk *heel licht en af en toe
    Ochtendmisselijkheid
    Brandend maagzuur
    Pijnlijke steken en (menstruatieachtige) krampen
    Plopjes’ in baarmoeder
    Vermoeidheid
    Humeurig
    Hoofdpijn
    Meer moeten plassen
    Obstipatieproblemen of juist diarree
    Opgeblazen gevoel in buik
    Lichtrose afscheiding, iets bloedverlies, innestelingsbloeding
    Veel slijm na eisprong
    Veel lucht opboeren
    IJzersmaak
    Opvliegers
    Duizeligheid
    Sterkere reuk
    Andere en/of meer trek *gebakken speklapjes en verder lichte voedsel
    Last van (kleine) puistjes
    Lage rugpijn
    Slechter slapen
    Levendige dromen
    Lichte streep onder navel

6. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Jaaaa de lijst krijgt ook steeds meer roze!!! :) fantastisch!! Gefeliciteerd meiden!

En balen weer voor de dames op rood.. maar zo zie je maar weer: na 1,5 kun je zeker ook positief testen! Extra bijzonder!

Hier dus nog niet echt serieus geklust voor een tweede nog, maar het ook niet zo nauw genomen met de anticonceptie.. ;) dus stiekem hoop ik er toch op! :) over 2 dagen nod.. spannend! Wel af en toe klachtjes.. ben na mn ei erg ziek geweest twee dagen, met overgeven en al.. en nu vaak steekjes in mn zij en rommelige darmen, ook wat chagrijnig en erg moe... ik probeer er niet teveel op te hopen, qant de kans is echt minuscuul klein.... maar toch ;)

7. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik zeg altijd maar: volg je gevoel! Succes meid! Hopelijk een goede uitslag!:D

@ Hier: nog steeds fikse steken in mijn borsten... Geen leuke pijn? Komt dit onder de zwangere bekend voor? :(

8. Napje1986

Napje1986 Niet meer actief

Hey meiden

Helaas mag ik ook op rood

Succes voor iedereen op het wachtbankje

9. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Kim, fijn dat je zo snel terecht kunt!

Hier: ziekjes :( Super verkouden en heel mn lijf doet pijn en koppijn en kan na heel goed geslapen te hebben vannacht zo weer verder gaan met slapen.. Ook last van mn onderrug en pijnlijke boobies!

*zucht* gaat weer op de bank liggen met een kop thee..

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Heb trouwens Catelijntje al lang niet meer gespot hiero.. of heb ik er over heen gelezen door al het vele geklets??

11. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Mataraa, ik denk dat Catelijntje boos is over het gedoe met de lijst en zich daarom niet meer laat zien.

Ik heb niet echt klachten, alleen 's avonds erg moe en dan ook last van maagzuur. Af en toe ook pijnlijke borsten, maar niet extreek.
    Zaterdag is mijn NOD en dan ga ik een CB digi doen. Morgen nog mijn laatste actiontest.

12. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ja zoiets had ik zelf ook al in gedachte! Wat is een beetje normaal voor een positieve test?

13. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Sluit me aan bij Nijo. Ik denk ook dat Catelijntje boos is! Ivm met de lijst update!;)

@ Mataraa, heb je nog een test gedaan? Zag je banner....

@ Dayna: beterschap, hopelijk voel je je snel beter!

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    weer meer roze erbij Gefeliciteerd!!

Ik heb hier sinds een aantal ochtenden last van keelpijn en de rest van de dag helemaal niet meer.. Vind het maar vreemd. Zag een leuk lijstje voorbij komen, daar heb ik ong de helft van hihi. Maar veel dingen heb ik ook als ik ongi moet worden. Dus zegt helaas niet veel.

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    pff kinderachtig zeg...

Nee misschien morgenochtend of vanavond proberen. Ik heb de testen van Action liggen.. of kan ik beter een andere halen? bedoel ben nu al paar dagen over nod.. dan zou het toch niet meer kunnen uitmaken welke je beruikt??

16. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik zou dan voor KV 2v5 gaan, daar lees je ook veel goede reacties op! Ik zag vanochtend ook een licht streepje op de Action test, maar je leest daar zoveel negatieve reacties over....

17. Ster87

Ster87 Lid

20 okt 2013
    42
    0
    6
    Hoi,

Allereerst gefeliciteerd voor de dames die positief getest hebben!
    ik ben nog niet zo lang actief op het forum en ben vooral veel aan het lezen geweest. Wij zijn nu met ronde 1 bezig.
    Sinds maart dit jaar gestopt met de pil en me eerste menstruatie 100 dagen weg gebleven en daar waren mijn cyclussen 39 dagen.
    Als ik hier vanuit ga was mijn nod afgelopen maandag. Dinsdagavond getest maar was negatief. Hiervoor wel gedronken, dus niet heel handig haha.
    Nu nog steeds geen menstruatie en wel een aantal klachten zoals misselijkheid, hoofdpijn en krampjes. De krampjes zijn alleen niet hetzelfe als voor mijn menstruatie.
    Ander halve week ook veel krampen gehad die meer leken op mentruatiekrampen.
    Me vriend en ik hb besloten zaterdagochtend pas weer te testen. Dan ben ik bijna een week overtijd en kan hij er ook bij zijn en dan wel in de ochtend.
    Maar soms heb ik het idee dat me lichaam me ook echt in de maling neemt. Nog even geduld.....

18. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Zo... geprikt... nu afwachten maar

Ondertussen kreeg ik in de auto op de terugweg het idee dat ik bloed verloor, maar tot nu toe toch nog niks.

Zou wel heel apart zijn. Eerst prikken en 1 minuut later ongesteld!

Ik zie echt hele mooie knallers voorbij komen hier! You go girls! Geniet ervan!

En voor de rest: Ik duim nog steeds voor meer roze op de lijst!

@Ster85: Welkom en heel spannend voor zaterdag!!

19. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraagje, waar liggen die zwangerschapstesten bij de action ergens? bij de kassa? of zal dat per filiaal verschillen

20. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Bij ons liggen ze bij de baby artikelen..... Bij het maandverband.... Succes met zoeken!

Deel Deze Pagina